Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welk product raden jullie aan voor spieren en gewrichten?
Visolie? Glucosamine?
Ik weet het morgen definitief. Ik laat het wel weten.Ook weer een bestelling gedaan, hoop deze dinsdag binnen te hebben.
Referentie: 205064
(is al verwerkt)B&F beschikken jullie over lege capsules in stock? bvd
is de peptopro van b en f hetzelfde van kwaliteit en leverancier zoals die van xxl ?
Welke smaak van Casseine heb je? Ik heb lang zitten twijfelen om ook voor Casseine te gaan. Maar had toch nog een extra PWO gekozen.![]()

Bij mij ook. Ik had gedacht dat ik het zaterdag zou ontvangen net zoals mn vorige bestelling, dat was niet het geval, dat is nu geen probleem. Maar vandaag heeft mn pakket nog steeds de status "Zending in distributieproces" en niet afleveringAls het de 28e verzonden is dan moet het er dan echt zijn![]()
.Al enig idee over de prijs van fast diet?
En neem je die icm je pre workout booster?
Fast Diet is sterk thermogeen net als bv Lipo-6X, Ergobubnr of Hydroxycut. Dus wel voorzichtig zijn icm Pre-Workouts. (overdosering stimulanten)ik ga gelijk de powerpill aanschaffen .
en de labeling is ook mooier![]()

Bij mij ook. Ik had gedacht dat ik het zaterdag zou ontvangen net zoals mn vorige bestelling, dat was niet het geval, dat is nu geen probleem. Maar vandaag heeft mn pakket nog steeds de status "Zending in distributieproces" en niet aflevering.
). Ik dacht aan Arimedex-HD, is dat wat? En kan je dat als stand-alone gebruiken of moet je dat stacken? En is er een PCT nodig? Ik begrijp de uitleg erbij niet helemaal. Of raadt je totaal wat anders aan? Multi-vitaminen heb ik al 
&& weet je al welk smaak het word ik raad je aan chocoladeGisteren was het hier dag van de arbeid. Het zou volgens mij wel kunnen dat ze op sommige plaatsen vandaag vrij hebben.![]()

Gisteren was het hier dag van de arbeid. Het zou volgens mij wel kunnen dat ze op sommige plaatsen vandaag vrij hebben.![]()

Wegens prive omstandigheden lang niet kunnen trainen, dwz afgelopen 6 weken weer begonnen met een 3-day split. Op m'n plank alleen nog een halve pot Whey Perfection staan en TMS.
Wat raadt je aan om er bij te bestellen (behalve meer Whey). Ik dacht aan Arimedex-HD, is dat wat? En kan je dat als stand-alone gebruiken of moet je dat stacken? En is er een PCT nodig? Ik begrijp de uitleg erbij niet helemaal. Of raadt je totaal wat anders aan? Multi-vitaminen heb ik al
![]()
Arimedex is een totaal ander product en kan natuurlijk ook.
Ik heb sowieso vrij vandaagGisteren was het hier dag van de arbeid. Het zou volgens mij wel kunnen dat ze op sommige plaatsen vandaag vrij hebben.![]()
. Idd gisteren feestdag, vandaag normaalgezien normale werkdag.Ik heb sowieso vrij vandaag. Idd gisteren feestdag, vandaag normaalgezien normale werkdag.

B&F is de nieuwe power pill echt zoveel sterker als de oudere?
aangezien ik met de oudere wel 3 a 4 tegelijk kon nemen (ging er wel altijd heerlijk op btw)
Als je net weer begint is de factor spierafbraak normaliter iets groter. Ik dacht zelf dan meer aan EAA/BCAA erbij.Arimedex is een totaal ander product en kan natuurlijk ook.
![]()