Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk product raden jullie aan voor spieren en gewrichten?
Visolie? Glucosamine?

Hopelijk is het er morgen dan:o

Als het de 28e verzonden is dan moet het er dan echt zijn:)

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Ja, Fast Diet moet er donderdag zijn. We kijken er naar uit:)

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Welk product raden jullie aan voor spieren en gewrichten?
Visolie? Glucosamine?

Ik vind de Glucosamine Chondroitine wel een goede koop. Qua Omega-3 zou ik voor Now Foods gaan.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Hoe duur gaat die pre workout powerpill worden?

Tussen de 18,00 en 19,90 euro:) Ik weet het morgen definitief. Ik laat het wel weten.

Powerpill
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Ook weer een bestelling gedaan, hoop deze dinsdag binnen te hebben :).
Referentie: 205064

Dank je! Komt goed:) (is al verwerkt)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

B&F beschikken jullie over lege capsules in stock? bvd

Nee, op het moment helaas niet.

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

is de peptopro van b en f hetzelfde van kwaliteit en leverancier zoals die van xxl ?

Ja, alle PeptoPro is overigens hetzelfde.

Al enig idee over de prijs van fast diet?
En neem je die icm je pre workout booster?

Welke smaak van Casseine heb je? Ik heb lang zitten twijfelen om ook voor Casseine te gaan. Maar had toch nog een extra PWO gekozen. :p

ik heb allen smaken gehad en ik vind chocolade echt de beste !
met letterlijk chocolade stukjes erin goddelijk voor een casseine

Als het de 28e verzonden is dan moet het er dan echt zijn:)
Bij mij ook. Ik had gedacht dat ik het zaterdag zou ontvangen net zoals mn vorige bestelling, dat was niet het geval, dat is nu geen probleem. Maar vandaag heeft mn pakket nog steeds de status "Zending in distributieproces" en niet aflevering :(.

Al enig idee over de prijs van fast diet?
En neem je die icm je pre workout booster?

Fast Diet komt ook in de range van 19,90 - 18,00 euro:) Fast Diet is sterk thermogeen net als bv Lipo-6X, Ergobubnr of Hydroxycut. Dus wel voorzichtig zijn icm Pre-Workouts. (overdosering stimulanten)

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

ik ga gelijk de powerpill aanschaffen .
en de labeling is ook mooier :rolleyes:

Dank je:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De labels zien er inderdaad een stukje strakker uit zo!

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Bij mij ook. Ik had gedacht dat ik het zaterdag zou ontvangen net zoals mn vorige bestelling, dat was niet het geval, dat is nu geen probleem. Maar vandaag heeft mn pakket nog steeds de status "Zending in distributieproces" en niet aflevering :(.

Is het in BE vandaag geen feestdag/vrije dag?

Gisteren was het hier dag van de arbeid. Het zou volgens mij wel kunnen dat ze op sommige plaatsen vandaag vrij hebben. :p

Wegens prive omstandigheden lang niet kunnen trainen, dwz afgelopen 6 weken weer begonnen met een 3-day split. Op m'n plank alleen nog een halve pot Whey Perfection staan en TMS.
Wat raadt je aan om er bij te bestellen (behalve meer Whey ;)). Ik dacht aan Arimedex-HD, is dat wat? En kan je dat als stand-alone gebruiken of moet je dat stacken? En is er een PCT nodig? Ik begrijp de uitleg erbij niet helemaal. Of raadt je totaal wat anders aan? Multi-vitaminen heb ik al ;)

Gisteren was het hier dag van de arbeid. Het zou volgens mij wel kunnen dat ze op sommige plaatsen vandaag vrij hebben. :p

Ok, schoot mij net te binnen. Weet niet hoe het met de post zit in BE:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Wegens prive omstandigheden lang niet kunnen trainen, dwz afgelopen 6 weken weer begonnen met een 3-day split. Op m'n plank alleen nog een halve pot Whey Perfection staan en TMS.
Wat raadt je aan om er bij te bestellen (behalve meer Whey ;)). Ik dacht aan Arimedex-HD, is dat wat? En kan je dat als stand-alone gebruiken of moet je dat stacken? En is er een PCT nodig? Ik begrijp de uitleg erbij niet helemaal. Of raadt je totaal wat anders aan? Multi-vitaminen heb ik al ;)

Als je net weer begint is de factor spierafbraak normaliter iets groter. Ik dacht zelf dan meer aan EAA/BCAA erbij. :) Arimedex is een totaal ander product en kan natuurlijk ook.:cool:

B&F is de nieuwe power pill echt zoveel sterker als de oudere?
aangezien ik met de oudere wel 3 a 4 tegelijk kon nemen (ging er wel altijd heerlijk op btw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven