MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is bestelling (204969) al verzonden? heb nog geen mailtje gekregen. Geld zouden jullie normaal al moeten hebben, is van fortis naar fortis (mijn pa had mij gisteravond iets overgeschreven en staat er ook al op). bedankt!

Edit: zie nu dat de dark energy weg is uit jullie assortiment, mss dat het daaraan ligt.

Laatst bewerkt:
Yes zojuist binnen gekregen hoor:D de whey cookies and cream smaakt lekker:)

Is bestelling (204969) al verzonden? heb nog geen mailtje gekregen. Geld zouden jullie normaal al moeten hebben, is van fortis naar fortis (mijn pa had mij gisteravond iets overgeschreven en staat er ook al op). bedankt!

Edit: zie nu dat de dark energy weg is uit jullie assortiment, mss dat het daaraan ligt.

Nee, een overschrijving van gisteravond wordt morgen pas bij ons bijgeschreven. (althans staat er nu nog niet op) Gaat dan direct weg:)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Yes zojuist binnen gekregen hoor:D de whey cookies and cream smaakt lekker:)

Dank je, voor het compliment!:)

Whey Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Laatste pakketje binnengehad, met bonus surprise! Super service :)

En is er dan nog een pot dark energy over voor mijn bestelling? Weet natuurlijk niet hoe jullie werken, of jullie dat opzij zetten als iemand besteld heeft maar jullie het geld nog niet ontvangen hebben?

En is er dan nog een pot dark energy over voor mijn bestelling? Weet natuurlijk niet hoe jullie werken, of jullie dat opzij zetten als iemand besteld heeft maar jullie het geld nog niet ontvangen hebben?

Zou ik even moeten uitzoeken, weet niet hoe dit gegaan is van het weekend. Je mag anders ook wel een anders product uitzoeken, tot een bedrag van 28,00 euro.:) Bv Jack3D is een goede keuze. Is dat een goed idee voor je?

Zou ik even moeten uitzoeken, weet niet hoe dit gegaan is van het weekend. Je mag anders ook wel een anders product uitzoeken, tot een bedrag van 28,00 euro.:) Bv Jack3D is een goede keuze. Is dat een goed idee voor je?

Oh leuk, misschien de noxipro in dezelfde smaak als de sample actie die jullie gedaan hebben? En ik moet hier helemaal niets voor bijbetalen? (bestelnummer was 204969)

Bedankt he!

**** ik ben echt benieuwd naar het N-Carbamylglutamate. Beta testers nodig haha? Ik betaal gewoon en ik hou wel een log bij. Can't wait.

Ik ga nu even nog wat Casein choco bestellen, ik word elke keer zenuwachtig als jullie het over de nieuwe smaken hebben. Het is werkelijk het enige eiwit product dat ik met plezier drink omdat de smaak subtiel is. Veel shakes willen naar iets anders smaken, de smaak van de eiwit compleet maskeren.

**** ik ben echt benieuwd naar het N-Carbamylglutamate. Beta testers nodig haha? Ik betaal gewoon en ik hou wel een log bij. Can't wait.

Ik ga nu even nog wat Casein choco bestellen, ik word elke keer zenuwachtig als jullie het over de nieuwe smaken hebben. Het is werkelijk het enige eiwit product dat ik met plezier drink omdat de smaak subtiel is. Veel shakes willen naar iets anders smaken, de smaak van de eiwit compleet maskeren.

Als we N-Carbamylglutamate binnen hebben dan mag je het van mij rustig testen.:) Stuur mij dan maar een PM:)

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Bedankt, als je wil kan ik je wel een bewijs doorsturen van mijn betaling? Was leon@bo... zeker?

hoeft niet:)

goeie keuze

Weet je of bestelling 203449 ok is?
Besteld op 27/4 maar is er nog niet.

bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven