Imperator
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wel leuk als je een vrij dag hebt om te ontspannen, maar ik mag straks nog naar de politie en de garage gaan lopen
. Enkele kleine kinderen vonden het leuk om steentjes en andere vuiligheid in de uitlaat van mn moto te steken. Heb ik de uitlaat mogen afschroeven, hierbij mn biceps verroken (bout wou niet zo meewerken) enkele vrienden hebben het gelukkig dan van me overgenomen. Weer vast gezet maar uitlaat zit er nu niet goed op en er moet ergens nog een probleem zijn want zelfs na maar 5 minuten rijden is mn uitlaat gloeiend heet. Nu kan ik minstens een week niet trainen, moto moet naar de garage, morgen meer dan een uur onderweg omdat ik met de bus ga moeten gaan. Top dagje 
.
Ja wel leuk als je een vrij dag hebt om te ontspannen, maar ik mag straks nog naar de politie en de garage gaan lopen. Enkele kleine kinderen vonden het leuk om steentjes en andere vuiligheid in de uitlaat van mn moto te steken. Heb ik de uitlaat mogen afschroeven, hierbij mn biceps verroken (bout wou niet zo meewerken) enkele vrienden hebben het gelukkig dan van me overgenomen. Weer vast gezet maar uitlaat zit er nu niet goed op en er moet ergens nog een probleem zijn want zelfs na maar 5 minuten rijden is mn uitlaat gloeiend heet. Nu kan ik minstens een week niet trainen, moto moet naar de garage, morgen meer dan een uur onderweg omdat ik met de bus ga moeten gaan. Top dagje
.
Ik ga er maar eens aan beginnen, nog een goeie dag gewenst.![]()

B&F is de nieuwe power pill echt zoveel sterker als de oudere?
aangezien ik met de oudere wel 3 a 4 tegelijk kon nemen (ging er wel altijd heerlijk op btw)
Veel mensen vonden dit inderdaad helemaal goed zo. De meerwaarde zit vooral in de uitbreiding van ingredienten.Thanks, bestelling komt eraan vanmiddag. Ik ga wel voor de combi EAA/BCAA, wellicht over paar maanden dan weer wat sterkers![]()

nieuwe bestelling geplaatst, check je pm Body En Fitshop![]()
Regel ik wel even
dank je.Ja wel leuk als je een vrij dag hebt om te ontspannen, maar ik mag straks nog naar de politie en de garage gaan lopen. Enkele kleine kinderen vonden het leuk om steentjes en andere vuiligheid in de uitlaat van mn moto te steken. Heb ik de uitlaat mogen afschroeven, hierbij mn biceps verroken (bout wou niet zo meewerken) enkele vrienden hebben het gelukkig dan van me overgenomen. Weer vast gezet maar uitlaat zit er nu niet goed op en er moet ergens nog een probleem zijn want zelfs na maar 5 minuten rijden is mn uitlaat gloeiend heet. Nu kan ik minstens een week niet trainen, moto moet naar de garage, morgen meer dan een uur onderweg omdat ik met de bus ga moeten gaan. Top dagje
.
Ik ga er maar eens aan beginnen, nog een goeie dag gewenst.![]()
Snap ik!
Geleverd. Echter 0 samples/cadeaus in de doos, had nochtans gevraagd om samples en was toch een bestellingetje van 200€. Echt mn dagje niet.
Geleverd. Echter 0 samples/cadeaus in de doos, had nochtans gevraagd om samples en was toch een bestellingetje van 200€. Echt mn dagje niet.
Heb het in PM gestuurd. Ik denk dat ik het per ongeluk 2x verzonden heb (nog nooit eerder een PM gestuurd op dit forum
). Ik ben niet boos hoor, vind het wel jammer natuurlijk.Als het de 28e verzonden is dan moet het er dan echt zijn

Heb het in PM gestuurd. Ik denk dat ik het per ongeluk 2x verzonden heb (nog nooit eerder een PM gestuurd op dit forum). Ik ben niet boos hoor, vind het wel jammer natuurlijk.
Edit: nog 3de berichtje moeten zenden. (1ste en 2de zijn identiek, had 2x verzonden).
Komt goed
Even voor de mensen die met IDeal bestellen:
Het onlinebetaalsysteem IDEAL kampt met een storing. De storing is een gevolg van de storing bij de Rabobank. Dat meldt een woordvoerder van Currence, eigenaar van IDEAL.
Doordat IDEAL verbonden is met de Rabobank neemt het systeem ook automatisch de storing over. De storing van IDEAL geldt dus alleen voor Rabobank-klanten. "Voor andere bedrijven die gebruikmaken van IDEAL doet het onlinebetaalsysteem het wel gewoon," aldus de woordvoerder.
Hoelang de storing bij IDEAL nog duurt, is afhankelijk van de snelheid waarmee de Rabobank de problemen oplost.
Bron: Fok.nl
, we kregen er al vragen over vanmorgen.
Zojuist besteld!
Ref: 205359.
Zouden er wat leuke sampletjes bij kunnen? Zie order history eventueel
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Kenny
Dank je, voor de bestelling!En dat precies wanneer ik nieuwe whey etc. wou gaan bestellen... Hopen dat ze het snel opgelost hebben