quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SssssstHoi
Zijn jullie zeker dat NoxiPro er niets illegaals heeft in steken ;p?

Hoi
Zijn jullie zeker dat NoxiPro er niets illegaals heeft in steken ;p?
Ik zit ook op een klein tripje hoor van die shit. Maarja er is zoveel slechter op de wereld! Who cares. Vergeleken met Superpump, no-xplode, jack3d, rpm, vasocharge en alle andere troep die ik heb geprobeerd een van de betere.
Ik gebruik dan wel 1,5 scoop en denk dat ik wel naar 2 toe kan.
Overigens is pre-workout powder ook nice.
ik word steeds benieuwder naar noxipro moet nog mn halve pot pwp opmaken maar daarna zal ik hem zeker bestellen!Ik gebruik er sowieso 2, van de andere pre wo's voel ik niets (behalve Crack & Unleash), maar Crack is sowieso veel te duur.
)jammer voor jou.

imo heeft het zeker wel toegevoegde waarde ik heb meer kracht en uithoudingsvermogen tijdens m'n workout, ik vind de pomp dan nog het minst belangrijk.Valt reuze mee hoor, heeft imo toch weinig toegevoegde waarde, een pomp, joehoe![]()
imo heeft het zeker wel toegevoegde waarde ik heb meer kracht en uithoudingsvermogen tijdens m'n workout, ik vind de pomp dan nog het minst belangrijk.

Hoe kan je daar over oordelen als ze voor jou niet werken?Valt reuze mee hoor, heeft imo toch weinig toegevoegde waarde, een pomp, joehoe![]()

jo cOiL alles goed?

ik ook kan niet wachten!PWP is wel nice idd (sample van gehad), ben benieuwder naar de PWP-pillen![]()