Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Zijn jullie zeker dat NoxiPro er niets illegaals heeft in steken ;p?

Hoi

Zijn jullie zeker dat NoxiPro er niets illegaals heeft in steken ;p?

Ik zit ook op een klein tripje hoor van die shit. Maarja er is zoveel slechter op de wereld! Who cares. Vergeleken met Superpump, no-xplode, jack3d, rpm, vasocharge en alle andere troep die ik heb geprobeerd een van de betere.

Ik gebruik dan wel 1,5 scoop en denk dat ik wel naar 2 toe kan.
Overigens is pre-workout powder ook nice.

Ik zit ook op een klein tripje hoor van die shit. Maarja er is zoveel slechter op de wereld! Who cares. Vergeleken met Superpump, no-xplode, jack3d, rpm, vasocharge en alle andere troep die ik heb geprobeerd een van de betere.

Ik gebruik dan wel 1,5 scoop en denk dat ik wel naar 2 toe kan.
Overigens is pre-workout powder ook nice.

Ik gebruik er sowieso 2, van de andere pre wo's voel ik niets (behalve Crack & Unleash), maar Crack is sowieso veel te duur.

Ik gebruik er sowieso 2, van de andere pre wo's voel ik niets (behalve Crack & Unleash), maar Crack is sowieso veel te duur.
ik word steeds benieuwder naar noxipro moet nog mn halve pot pwp opmaken maar daarna zal ik hem zeker bestellen!

(ik kan gewoon niet meer zonder pwo's :o)

pre workouts are gay, mkaay. werkt nooit -__-"

Valt reuze mee hoor, heeft imo toch weinig toegevoegde waarde, een pomp, joehoe :p
imo heeft het zeker wel toegevoegde waarde ik heb meer kracht en uithoudingsvermogen tijdens m'n workout, ik vind de pomp dan nog het minst belangrijk.

Ik zou graag wat andere gifts willen zien in de shop!

Met name deze lijken me interessant:
- Wrist wraps
- Lifting straps
- Gym handdoek

Zon handdoekje lijkt me een mooie reclame mogelijkheid :)

Vol ongeduld aan het wachten op Fast Diet :D

net nog gigantisch hard KT en HIIT gedaan op PWP :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven