AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer een vraagje: ik zit te twijfelen tussen gainfast 3100 en true mass. Met beide heb ik goede resultaten behaald in het verleden. welke zouden jullie mij aanraden?

`
De NOX Pump is nergens meer te krijgen, al maanden uitverkocht.
Er komt inderdaad wel een nieuwe versie, zodra deze Nederland binnenkomt dan laten we dit direct weten en staat de nieuwe NOX Pump ook bij ons op internet. Dit zal echter nog wel een paar weekje duren...

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

:rolleyes: Een keuze optie maken is inderdaad geen slecht idee dan! Ik zal eens vragen of dit snel mogelijk is..

alle tips/ideetjes zijn altijd welkom:)

Inderdaad keuze tussen bidon en shakebeker bv , en daar kan er nog een paar opties aan toegevoegd worden.Bijvoorbeeld een body en fit handdoek?Is een goede sponsor goodie om weg te geven, nog beter voor de naamsbekendheid!
Enne ik heb 3 shakebekers en geen bidon. Die ik wel kan gebruiken tijdens workout i.p.v. shakebeker. Kan ik dit bij me volgende bestelling gewoon aangeven bij opmerkingen?

Inderdaad keuze tussen bidon en shakebeker bv , en daar kan er nog een paar opties aan toegevoegd worden.Bijvoorbeeld een body en fit handdoek?Is een goede sponsor goodie om weg te geven, nog beter voor de naamsbekendheid!
Enne ik heb 3 shakebekers en geen bidon. Die ik wel kan gebruiken tijdens workout i.p.v. shakebeker. Kan ik dit bij me volgende bestelling gewoon aangeven bij opmerkingen?

Ik ga ermee aan de gang.

Jazeker, we hebben net nieuwe bidons binnen, zien er strak uit:D

Geef dus maar aan bij opmerkingen dat je er graag een bidon bij wilt, komt 100% goed!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Meer een vraagje: ik zit te twijfelen tussen gainfast 3100 en true mass. Met beide heb ik goede resultaten behaald in het verleden. welke zouden jullie mij aanraden?

Ik zou voor de True Mass gaan. Vindt de Gain Fast persoonlijk iets te laag in de eiwitten.

Wat zijn de momenten dat je Amino Direct behoort in te nemen ?
Zit te twijfelen of ik enkel voor de pure whey blend ga, of voor de SUPERVOORDELIGE WOW combi (welke smaak whey is dat overigens..? staat er niet bij) ;)

Ik ga ermee aan de gang.

Jazeker, we hebben net nieuwe bidons binnen, zien er strak uit:D

Geef dus maar aan bij opmerkingen dat je er graag een bidon bij wilt, komt 100% goed!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ik zou voor de True Mass gaan. Vindt de Gain Fast persoonlijk iets te laag in de eiwitten.

bedankt dan ga ik er nu twee potten van bestellen.

mijn random reader geeft kaartfout aan,dat wordt een nieuw pasje halen bij de rabobank. als ik hem morgen bij jullie bestel krijg ik hem vrijdag of maandag binnen toch?

We versturen direct. Dus als je morgen bestelt dan nog vrijdag in huis.

Je kunt eventueel ook bestellen met "eenmalige incasso" dan heb je de bestelling ook nog morgen.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Wat zijn de momenten dat je Amino Direct behoort in te nemen ?
Zit te twijfelen of ik enkel voor de pure whey blend ga, of voor de SUPERVOORDELIGE WOW combi (welke smaak whey is dat overigens..? staat er niet bij) ;)

Je kunt kiezen uit 9 smaken (wijst zich vanzelf als je bestelt.

Amino Direct wordt snel opgenomen dus 's ochtends vroeg, voor- en na de training. Op momenten dat je snel amino's nodig hebt.

Een vraagje heb maandag bestelling gedaan gaat om deze ref nr:86102

maar heb nog steeds niks binnen weten jullie hier meer van.

Ik heb contact gehad met ene Laurenz maar die reageert niet tot heel traag via email.

En is nog al bot

Een vraagje heb maandag bestelling gedaan gaat om deze ref nr:86102

maar heb nog steeds niks binnen weten jullie hier meer van.

Ik heb contact gehad met ene Laurenz maar die reageert niet tot heel traag via email.

En is nog al bot

Ik ga dit even aan hem navragen... momentje.

Zo net de weekaanbieding besteld. Ben benieuwd naar de smaak van de whey.

Vandaag mijn bestelling binnen, bedankt voor de sampling en beker nogmaals!
vanavond crack testen, denk dat ik toch maar met een half zakje begin!

Vandaag mijn bestelling binnen, bedankt voor de sampling en beker nogmaals!
vanavond crack testen, denk dat ik toch maar met een half zakje begin!

Ja, zou ik doen. Als je er gevoelig voor bent dan kan een vol zakje teveel zijn..

Net rug/hams op een half zakje crack getraind, ik merkte wel dat ik op het einde meer energie over had dan normaal maar echt veel heb ik er niet van gemerkt.
De magic EAA is zeer trouwens zeer goed te drinken!!
ik had nog wel een vraag over het maatschepje wat daarbij zit, op het etiket staat dat 2 maatschepjes 10gram is dus een schepje 5gram zou moeten zijn. Terwijl ik ook de bcaa`s en leucine van jullie heb waarbij volgens mij het zelfde schepje 2.5gram is. Mijn vraag was dus of dat misschien een fout is of dat 2 kleine schepjes EAA toch 10 gram is?

Net rug/hams op een half zakje crack getraind, ik merkte wel dat ik op het einde meer energie over had dan normaal maar echt veel heb ik er niet van gemerkt.
De magic EAA is zeer trouwens zeer goed te drinken!!
ik had nog wel een vraag over het maatschepje wat daarbij zit, op het etiket staat dat 2 maatschepjes 10gram is dus een schepje 5gram zou moeten zijn. Terwijl ik ook de bcaa`s en leucine van jullie heb waarbij volgens mij het zelfde schepje 2.5gram is. Mijn vraag was dus of dat misschien een fout is of dat 2 kleine schepjes EAA toch 10 gram is?

Klopt, dit had ik en een aantal klanten ook al geconstateerd. We hebben dit zo door gekregen van de producent. Dit zou een standaard scoopje moeten zijn voor 5 gram. Ik heb het nagewogen, ik kwam zelf op 3,5 gram per scoop voor de EAA..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven