Dutchlander
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede zet, en ook wel nodig!
Kan je ook een top 3 smaken van whey blend vertellen, mijnes was geen goede keus.
Zie dat jullie binnenkort oo Musclefarm hebben,
lees daar wel goede berichten over op de VS boards
Ja, toch maar even proberen, daarna beslissen we of we meer inkopen.
reviews en ratings op bb.com zijn verbazend goed... mischien wel te
die eiwitten krijgen een 9.2 over 50 reviews... wel erg goed dan
reviews en ratings op bb.com zijn verbazend goed... mischien wel te
die eiwitten krijgen een 9.2 over 50 reviews... wel erg goed dan
![]()
Ja, wel erg overdreven inderdaad, al is de samenstelling gewoon erg goed.Zie dat jullie binnenkort oo Musclefarm hebben,
lees daar wel goede berichten over op de VS boards
Goed advies. Dank je
-Whey bij ontbijt
-TMS vlak voor trainen
-Direct na trainen TMS
-20 min later Whey
---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------
TMS is inderdaad niet echt lekker. We krijgen over 2 weken een nieuwe smaak en geloof het of niet, die is gewoon echt lekker. (hebben we heel wat samples voor moeten testen)
De samenstelling is top die blijft hetzelfde alleen een nieuwe smaak dus..
Ik heb er totaal geen probleem mee prima smaak?
ik vind het zo lekker dat ik met 1200gram maar 2 weken doe en dan ben ik nog zuinig.maar goed als de oude vervangen wordt dan wil ik best wel de oude voor een nog leukere prijs bij je kopen,ben al weer door alles heen
Mazz Doc
Er is heel veel vraag naar Total Muscle solution, deze is nu ook uitverkocht
Ik hoop dus dat we ze heel snel weer binnen krijgen en dan in de nieuwe smaak
Ilco,
Wat vind jij momenteel de beste eiwit mix?
Zit nu een tijdje weer op Whey concentraat/isolaat.
Maar heb het idee dat ik op een completere"timed-released" mix toch beter ga
Kleine bestelling geplaats... (student hea)
Referentie nummer: 86317
misschien een keertje een sampletje?... hahaa
Trouwens, wat voor stack raden jullie aan B&F voor cutten? (kan geen pillen slikken)

Goede avond body en fitshop!
Ik wil graag meer informatie over de proteine verhoudingen van de verschillende eiwitten in de Perfect Proteine Matrix. Dit om te weten of ik het rond de workouts kan gebruiken.
Verder vind ik het een goed product en vooral een heerlijk smaak (banaan). En ik groei er goed op.
1 minpuntje: het mengt pas goed met water/melk na 2 minuten schudden. Maar voor mij is dat niet belangrijk.
Een klein deel Whey hydrolisate, rond de 3%. Een gelijk deel Whey en Micellar/Caseine beide rond 45% en een klein deel Egg Protein rond de 3-5%. De meeste van dit soort blends bevatten hoofdzakelijk Whey, de Perfect Protein Matrix bevat ook een gelijk deel langzame eiwitten, daardoor wordt de shake ook voller.
B&F, ik heb net een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 86337) maar ik ben er vergeten bij te zetten dat ik liever een shake-beker of sample heb ipv de bidon want die heb ik al een paar![]()
Ik weet niet of dit te laat is, dan maakt het niet uit maar ik kan het altijd proberen.
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------
@mustiboy rond de training zou ik eens de magic eaa proberen!
Ja , ik neem ook nog bcaa's pillen rond de training, eaa schijnt een betere vorm te zijn maar ik heb nog genoeg bcaa's voor een maand.B&F, ik heb net een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 86337) maar ik ben er vergeten bij te zetten dat ik liever een shake-beker of sample heb ipv de bidon want die heb ik al een paar![]()
Ik weet niet of dit te laat is, dan maakt het niet uit maar ik kan het altijd proberen.
---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------
@mustiboy rond de training zou ik eens de magic eaa proberen!