Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gistermiddag weer ff wat spulletjes besteld, vandaag in huis. Helemaal top.. maar nou krijg ik zo'n foldertje dr bij waar staat dat ik n shakebeker zou krijgen bij mn isolaat.. waar istie dan? :P lol

Gistermiddag weer ff wat spulletjes besteld, vandaag in huis. Helemaal top.. maar nou krijg ik zo'n foldertje dr bij waar staat dat ik n shakebeker zou krijgen bij mn isolaat.. waar istie dan? :P lol

Dat is puur de foto in de folder. Bij producten waar een gratis shaker bij zit, staat dit specifiek bij vermeldt op internet.
Maar ik wil je best een shaker opsturen, geen probleem.
Geef mij maar even het referentienummer door van de bestelling dan zorg ik dat je deze nog morgen in huis hebt.

Ben benieuwd naar jullie eigen Amino product, heb zojuist de Magic Amino besteld :)

bestelling binnen...

Die whey tropical heeft wel een bessen/melk achtige tropische smaak, kinda like it :D

btw thanks for the CRACK NO-explode cellmass en nectar samples :D

Dat is puur de foto in de folder. Bij producten waar een gratis shaker bij zit, staat dit specifiek bij vermeldt op internet.
Maar ik wil je best een shaker opsturen, geen probleem.
Geef mij maar even het referentienummer door van de bestelling dan zorg ik dat je deze nog morgen in huis hebt.

Nee joh hoeft niet :P
Maar als ik het dus goed begrijp.. als de folder zegt shake beker dr bij en de webshop zegt van niet dan is het niet?

Ik ben opzoek naar creatine product in cap-vorm, welke raad je me aan? Heb de vorige keer kre alkalyn geprobeerd en die sloeg erg goed aan, maar wil weer eens iets nieuws proberen. Zat zelf aan kre alkalyn pro of green bulge te denken.

Nee joh hoeft niet :P
Maar als ik het dus goed begrijp.. als de folder zegt shake beker dr bij en de webshop zegt van niet dan is het niet?

eeehh:rolleyes: Dat van die foto in de folder, eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Moet eerlijk toegeven dat..... (met andere woorden je hebt gelijk:D

Wil de beker ook gerust nasturen, kleine moeite.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Ik ben opzoek naar creatine product in cap-vorm, welke raad je me aan? Heb de vorige keer kre alkalyn geprobeerd en die sloeg erg goed aan, maar wil weer eens iets nieuws proberen. Zat zelf aan kre alkalyn pro of green bulge te denken.

Ik zou voor de nieuwe Green Bulge gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha hier ben ik weer (a)
Tijd om weer iets te bestellen.
ben op zoek naar een leuk pre-wo supplement.
geen crack, want daar reageer ik klote op.
No-end is dit iets? :D

iemand suggesties.

haha hier ben ik weer (a)
Tijd om weer iets te bestellen.
ben op zoek naar een leuk pre-wo supplement.
geen crack, want daar reageer ik klote op.
No-end is dit iets? :D

iemand suggesties.

Yep, goed product voor de pomp, kracht en uithoudingsvermogen. Helemaal vrij van stimulanten.. De prijs is ook best netjes.

Yep, goed product voor de pomp, kracht en uithoudingsvermogen. Helemaal vrij van stimulanten.. De prijs is ook best netjes.

nice, dan ga ik binnenkort weer eens een bestelling plaatsen.
Ben nog altijd tevreden over de producten en service van B&F, das een eckte klantenbinder.
Mag ook wel eens gezegd worden vind ik :)

Ben nog altijd tevreden over de producten en service van B&F, das een eckte klantenbinder.
B&F is van die eckte eckte:cool: Altijd tevreden over de service idd.

vraagie

crack en no-explode sample zijn die meerde doseringen of 1 in een zakje?

Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar heb laatst pro 90 besteld van jullie huismerk.
Nu valt mij op dat daar echt een dikke monsterscoop bij zit. Ik kan er bijna mee in de tuin gaan werken zeg maar. Nu staat er dus op de verpakking dat 2 maatscheppen 30gr is...
Misschien dat het eerder 300gr is:eek:. Voor jullie misschien leuk omdat de emmer zo snel leeg is, maar klopt niet helemaal of wel? Ik gebruik iig een andere scoop nu.

En de smaak zou beter kunnen, maar dat is een bijzaak...

vraagie

crack en no-explode sample zijn die meerde doseringen of 1 in een zakje?

-No-xplode = 1 serving
Crack, ik zou een half zakje nemen = 2 servings

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar heb laatst pro 90 besteld van jullie huismerk.
Nu valt mij op dat daar echt een dikke monsterscoop bij zit. Ik kan er bijna mee in de tuin gaan werken zeg maar. Nu staat er dus op de verpakking dat 2 maatscheppen 30gr is...
Misschien dat het eerder 300gr is:eek:. Voor jullie misschien leuk omdat de emmer zo snel leeg is, maar klopt niet helemaal of wel? Ik gebruik iig een andere scoop nu.

En de smaak zou beter kunnen, maar dat is een bijzaak...

Er zat eerst een kleinere scoop in. Bij de nieuwe zit idd een grotere scoop waar je 1 scoop neemt. (dit is per abuis niet direct op het label verwerkt) Excuses hiervoor!

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

:thumbs:

Ik heb wel een vraagje, ik betel regelmatig Syntrax Nectar bij jullie, en daar krijg je altijd een shakebeker bij. Die heb ik nu 5! Daar kan ik wel even meer vooruit. Wellicht leuk om een andere goodie daarbij aan te bieden zodat men daaruit kan kiezen?

Anders blijf ik gewoon bekers sparen hoor! Het is geen kritiek maar meer een ideetje.

owja, nog een vraagje van mijn kant!
Hebben jullie ook de NOX pump extreme versie?
of is die ook helemaal uitverkocht?

owja, nog een vraagje van mijn kant!
Hebben jullie ook de NOX pump extreme versie?
of is die ook helemaal uitverkocht?
`
De NOX Pump is nergens meer te krijgen, al maanden uitverkocht.
Er komt inderdaad wel een nieuwe versie, zodra deze Nederland binnenkomt dan laten we dit direct weten en staat de nieuwe NOX Pump ook bij ons op internet. Dit zal echter nog wel een paar weekje duren...

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ik heb wel een vraagje, ik betel regelmatig Syntrax Nectar bij jullie, en daar krijg je altijd een shakebeker bij. Die heb ik nu 5! Daar kan ik wel even meer vooruit. Wellicht leuk om een andere goodie daarbij aan te bieden zodat men daaruit kan kiezen?

Anders blijf ik gewoon bekers sparen hoor! Het is geen kritiek maar meer een ideetje.

:rolleyes: Een keuze optie maken is inderdaad geen slecht idee dan! Ik zal eens vragen of dit snel mogelijk is..

alle tips/ideetjes zijn altijd welkom:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven