XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
*vraag modus on*

Hoelang blijft die No-end actie duren? Want ik ben er zeer geïnteresseerd in, wil zelf namelijk sowieso al No-end gaan gebruiken.
Maar ik heb nog genoeg whey en crea voor ongeveer 2-3 weken :$ Dus ik wil liever nog niet direct bestellen.

Tenzij die actie dan al afgelopen is natuurlijk, dan moet het wel ;)

*vraag modus on*

Hoelang blijft die No-end actie duren? Want ik ben er zeer geïnteresseerd in, wil zelf namelijk sowieso al No-end gaan gebruiken.
Maar ik heb nog genoeg whey en crea voor ongeveer 2-3 weken :$ Dus ik wil liever nog niet direct bestellen.

Tenzij die actie dan al afgelopen is natuurlijk, dan moet het wel ;)

Durf ik niet te zeggen eigenlijk. Zolang de voorraad strekt, zoals het er nu uitziet gaat het wel erg hard...

Oke ik vond het ook al raar!
maar dan neem ik voortaan 3schepjes voor 10gram.
Bedankt!

Ik heb een vraagje over de smaak van de Exclusive Whey Proteine. Met wat kan ik de smaak vergelijken? Een milkshakesmaak of een chemische smaak? Krijg je nog Crack samples bij iedere bestelling:D?

Wanneer zijn die nieuwe NT producten te bestellen van BSN?? NO-Xplode is me goed bevallen!! Nitrix wat minder, maar misschien dat het nieuwe product beter aanslaat..

Wil van de week een bestelling plaatsen.. Bieden de winkels in Amersfoort / Zwolle nog extra voordelen of is het beter om gewoon online alles te regelen?

En hoe zit t met grote aankopen, nog extra voordelen? :D

Zojuist pure whey blend besteld, inclusief altijd handige gratis shakebeker. Referentie: 86879.
Zouden hier eventueel wat whey samples bij kunnen ? Kon namelijk heel moeilijk kiezen uit de 9 smaken.
Iets anders is ook altijd welkom ;)

Ik heb een vraagje over de smaak van de Exclusive Whey Proteine. Met wat kan ik de smaak vergelijken? Een milkshakesmaak of een chemische smaak? Krijg je nog Crack samples bij iedere bestelling:D?

:rolleyes: smaak is altijd persoonlijk en valt lastig uit te leggen.
Ik vindt zelf de smaak van vooral banaan wel fris.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Zojuist pure whey blend besteld, inclusief altijd handige gratis shakebeker. Referentie: 86879.
Zouden hier eventueel wat whey samples bij kunnen ? Kon namelijk heel moeilijk kiezen uit de 9 smaken.
Iets anders is ook altijd welkom ;)

Dank je! Ik heb er sampling voor je bij gedaan:)

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Wanneer zijn die nieuwe NT producten te bestellen van BSN?? NO-Xplode is me goed bevallen!! Nitrix wat minder, maar misschien dat het nieuwe product beter aanslaat..

Wil van de week een bestelling plaatsen.. Bieden de winkels in Amersfoort / Zwolle nog extra voordelen of is het beter om gewoon online alles te regelen?

En hoe zit t met grote aankopen, nog extra voordelen? :D

De NT hebben we direct nadat deze binnen is bij de importeur voor Europa. Ik verwacht eind volgende week, dit geven we direct op internet aan..
Online is alles te regelen, je hebt de bestelling de volgende dag in huis.
Bij grote bestelling mag je ook even mailen: office@bodyenfitshop.nl

dan kijk ik er even naar voor je:)

ik zie dat een aantal dingen uitverkocht zijn, hebben jullie vast leverdagen?? dan kan ik misschien nog even wachten..

Bedankt weer voor de snelle levering van de bestelling:)

en heb er een mooi bidon bij gekregen

topzaak

ik zie dat een aantal dingen uitverkocht zijn, hebben jullie vast leverdagen?? dan kan ik misschien nog even wachten..

Nee. Misschien kan ik je de verwachte leverdata wel doorgeven.:)
Laat maar even weten om welke producten het gaat.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Bedankt weer voor de snelle levering van de bestelling:)

en heb er een mooi bidon bij gekregen

topzaak

:thumb:

Het zou dan gaan om de stack van Revolutions (Crack, Super Protein, No-End) en om de Gaspari Nutrition (4 Most Anabolic Arsenal)

net ook een bestelling gedaan.

net besteld!:

Scivation whey vanillia. Deze vind ik echt top dus weer genomen.

Referentie: 86924

ik zoek nog een lekkere pre-workout booster, hebben jullie wat samples mischien om te testen?

Hier ben ik weer vrienden, aangezien je zei dat het erg snel gaat met de No-End.
ben ik van plan om wat eerder te gaan bestellen. zodat ik toch van die actie kan profiteren.

Alleen ik kom nu met wat ik nodig heb maar op 90 eutjes. heb je nog een suggestie voor iets wat ik kan nemen terwijl ik ook No-End gebruik? En iets wat dus niet te duur is.
Ik wil graag net boven de 100 eutjes uitkomen.
arme student he:$

alvast bedankt :D

Het zou dan gaan om de stack van Revolutions (Crack, Super Protein, No-End) en om de Gaspari Nutrition (4 Most Anabolic Arsenal)

Er komt een nieuwe versie van Crack over 3 weken ongeveer.
De 4most Anabolic Arsenal durf ik niet precies te zeggen, ik denk 2 weken.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Hier ben ik weer vrienden, aangezien je zei dat het erg snel gaat met de No-End.
ben ik van plan om wat eerder te gaan bestellen. zodat ik toch van die actie kan profiteren.

Alleen ik kom nu met wat ik nodig heb maar op 90 eutjes. heb je nog een suggestie voor iets wat ik kan nemen terwijl ik ook No-End gebruik? En iets wat dus niet te duur is.
Ik wil graag net boven de 100 eutjes uitkomen.
arme student he:$

alvast bedankt :D

zie pm;)

hoppaaa, bestelling geplaatst :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven