Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnt heeft mijn powerpil bij de buren bezorgd en ze zijn nu niet thuis, FUUUUU

B&F jullie waren weer super snel, de TNT heeft alleen gefailed. Volgens track en trace aangeboden, maar ik en mijn vriendin waren hele dag thuis...dus gewoon niet langs geweest, niet eens een briefje. vanochtend klacht ingediend. Toch bij deze jullie alvast bedankt voor de service! Moet het pakket nog ophalen maar weet dat het goed is. Thanx!
, je lag wrs lekker hard te gaan met je vriendinnetje 

Jaja, je lag wrs lekker hard te gaan met je vriendinnetje
en de bel niet gehoord![]()

Net 2 powerpillen genomen voor het trainen, trainen ging goed, maar weinig gemerkt van de pil.
Zal miss wat meer energie gehad hebben maar zeker geen boost of 'euforie' gevoel

Jullie zouden de choco nasturen, maar zowel gister als vandaag niets binnen gekregen. Zou het fijn vinden als dat wat sneller zou gaan want ik vind de cookies niet zo lekker. Maar komt vast goed, jullie service is altijd top! Xx

Status van mijn order sinds gister:
05.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Order is gister besteld voor 22.00 uur, referentie 206926.
Toen ik dit de vorige keer had raakte mn pakket zoek, kunnen jullie zien of dit goed gaat?

Ik had 4 bestellingen geplaatst waarvan 2 met de pakketpost verstuurd zijn deze zijn netjes ontvangen maar ik wacht nog steeds op:
Referentie nummer: 204831
Faktuur datum: 30-04-2011
Betaalmethode: iDeal
Referentie nummer: 204895
Ik heb deze 2 orders nog niet ontvangen, heb gister ook nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen.

Ik had 4 bestellingen geplaatst waarvan 2 met de pakketpost verstuurd zijn deze zijn netjes ontvangen maar ik wacht nog steeds op:
Referentie nummer: 204831
Referentie nummer: 204895
Ik heb deze 2 orders nog niet ontvangen, heb gister ook nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen.

Volgende keer is misschien fijner om alles in 1 bestelling te doen?