AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tnt heeft mijn powerpil bij de buren bezorgd en ze zijn nu niet thuis, FUUUUU

B&F jullie waren weer super snel, de TNT heeft alleen gefailed. Volgens track en trace aangeboden, maar ik en mijn vriendin waren hele dag thuis...dus gewoon niet langs geweest, niet eens een briefje. vanochtend klacht ingediend. Toch bij deze jullie alvast bedankt voor de service! Moet het pakket nog ophalen maar weet dat het goed is. Thanx!

B&F jullie waren weer super snel, de TNT heeft alleen gefailed. Volgens track en trace aangeboden, maar ik en mijn vriendin waren hele dag thuis...dus gewoon niet langs geweest, niet eens een briefje. vanochtend klacht ingediend. Toch bij deze jullie alvast bedankt voor de service! Moet het pakket nog ophalen maar weet dat het goed is. Thanx!

Jaja :D, je lag wrs lekker hard te gaan met je vriendinnetje :hornyna:
en de bel niet gehoord :D

haha dat soort info is vertrouwelijk :D

Net 2 powerpillen genomen voor het trainen, trainen ging goed, maar weinig gemerkt van de pil.

Zal miss wat meer energie gehad hebben maar zeker geen boost of 'euforie' gevoel

Powerpill is weer besteld! Kom precies uit met mijn vorige pot. Voor mij echt de beste pre-workout supp die ik tot nu toe gebruikt heb.

Net 2 powerpillen genomen voor het trainen, trainen ging goed, maar weinig gemerkt van de pil.

Zal miss wat meer energie gehad hebben maar zeker geen boost of 'euforie' gevoel

Serieus? Ik had er 1 op en deed extra herhalingen op de bank, voelde het echt wel!
Moet wel zeggen de de pwp (poeder, niet de pil) net iets meer energie gaf, maar dat komt omdat er net iets meer geranamine in zit.

Noxipro schijn veel meer energie te geven, dat is misschien meer iets voor jou?!

Status van mijn order sinds gister:

05.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Order is gister besteld voor 22.00 uur, referentie 206926.

Toen ik dit de vorige keer had raakte mn pakket zoek, kunnen jullie zien of dit goed gaat?

Status van mijn order sinds gister:

05.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Order is gister besteld voor 22.00 uur, referentie 206926.

Toen ik dit de vorige keer had raakte mn pakket zoek, kunnen jullie zien of dit goed gaat?

We hebben gisteravond een kleine storing gehad, waardoor een paar pakketen een verkeerde adres label kregen. Gelukkig heeft ons personeel dit direct in orde gemaakt en alles ligt nu klaar voor vertrek. Excuus voor het ongemak en vandaag moeten de details zichtbaar worden. :)

-Leon

Ik had 4 bestellingen geplaatst waarvan 2 met de pakketpost verstuurd zijn deze zijn netjes ontvangen maar ik wacht nog steeds op:
Referentie nummer: 204831
Faktuur datum: 30-04-2011
Betaalmethode: iDeal

Referentie nummer: 204895

Ik heb deze 2 orders nog niet ontvangen, heb gister ook nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen.

De weekaanbiedingen zien er deze week enorm goed uit. Vier echte toppers :thumbs:
Jullie gaan weer hard moeten werken deze week. :p

Ik had 4 bestellingen geplaatst waarvan 2 met de pakketpost verstuurd zijn deze zijn netjes ontvangen maar ik wacht nog steeds op:

Ik heb deze 2 orders nog niet ontvangen, heb gister ook nog een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen.

Hoezo doe je 4 bestellingen op 1 dag? Kun je niet in een keer bedenken wat je wilt en alles in 1 x bestellen? Dan had je nu ook alles gehad :p

lekkere week aanbieding b&f !!!
al een idee waneer de wp in aanbieding komt ?

204831: Persoonlijk in orde gemaakt. Morgen in huis. :)

204895: Een sample kun je niet los bestellen. Staat er ook bij. Een sample verkopen voor 2 euro en dan gratis verzenden wordt een beetje moeilijk. :D

Zit bij de vetmeter erbij. :) Volgende keer is misschien fijner om alles in 1 bestelling te doen?

-Leon

WEEKAANBIEDINGEN!

Dieet Eiwit
Body & Fit Sportsnutrition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weekaanbieding 2.27KG 39,90 34,90!

Micellar Casein Superior

Weekaanbieding 1.5KG 29,90 24,90!

Magic EAA

Weekaanbieding 500 Gram 22,90 18,00!

Creatine Alfa-ketoglutaraat - Pure

Weekaanbieding 300 Gram 17,90 12,50!

Heb die Creatine Alfa eergisteren besteld zeg..hhaha damn.
Ook een potje pre-wo pill, kon het niet laten :P

Nijs! Haal ik meteen de EAS.. Aangezien mijn pot toch bijna op is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven