AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren om 21.30 toch nog ff impulsaankoop gedaan bij BnF.
Toch enorm handig bestellen tot 22.00 uur. :p

Zo ik ben niet zo van de mix producten met verschillende stoffen erin. Maar die magnificent ziet er verdomd goed uit zodra deze binnenkomt bestel ik hem direct!!

En wanneer verwachten jullie deze??

Ps: En nog iets alleen wat ik jammer vind van jullie is dat jullie bij de productomschrijving te veel bullshit zetten van extreme ronde spiermassa blablabla dat hebben jullie niet nodig de producten spreken voor zich een beginner kan hier in trappen en dat is niet eerlijk maar goed en dat is bij haast alle producten van jullie. En ben trouwens gewoon een tevreden klant bestel al jaren bij jullie:p

Laatst bewerkt:
Zo ik ben niet zo van de mix producten met verschillende stoffen erin. Maar die magnificent ziet er verdomd goed uit zodra deze binnenkomt bestel ik hem direct!!

Ziet er idd goed uit!
Wat gaat deze ongeveer kosten? En idd, wanneer binnen? Gelijk proberen dunkt mij :D

Gisteren mijn bestelling weer prima binnen gekregen ;)
B&F is op het moment mijn favoriete webshop :D

Daarstraks getraind met de Hemo Rage Black Ultra Concentrated. :p. (Been training)

Deze week 3 keer getraind met een PWO. 2x een halve scoop noxi + halve scoop NO370 (1 keer dan nog een extra pre workout power pill)
En ik moet zeggen dat deze toch wel iets heel speciaals heeft precies.
Ik sta nu nog altijd te shaken. Handen trillen hele tijd.
Half uur na inname beginnen trainen en voelde toen niet echt iets. Was wel heel erg moe toen ik het nam en na 30 min was ik terug fris.
Maar na 1 set squats knalde hij er wel in. Zweet kwam direct na 3 squats en de focus was enorm. Niet willen wachten tussen sets terwijl (om het zacht uit te drukken) benen niet mijn lievelingstraining is. Maandag test ik hem op borst + biceps. Hopelijk dat ik dan ook een keiharde pomp krijg. :D

:thumb:
Ben benieuwd hoe 't maandag zal gaan dan.

Ging hier nog posten hoe de training gegaan was. :D. De hemo rage heeft hier nu ook zijn werk gedaan. Zeer goede energie goede pomp en verhoogde kracht. Echt wel een aanrader. :D.

Het rare met deze PWO is dat ik hem totaal niet voel tot ik begin te trainen. :P. Maar halverwege mijn eerste set knalt hij erin en begin ik direct te zweten, verhoogde hartslag en zeer goede focus. :D.

Trouwens voor de geïnteresseerden heb ik een log opgestart waarin ik de Total muscle solution, PeptoPro en Ultra-micronized BCAA poeder test.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275324

Ziet er idd goed uit!
Wat gaat deze ongeveer kosten? En idd, wanneer binnen? Gelijk proberen dunkt mij :D

Hier kijk ik ook al met hoge verwachtingen naar. :D. Die Grow! lijkt me ook een knaller worden. :D. En dan nog natuurlijk die N-Carbamylglutamate en Agmatine. :D.

Ps: En nog iets alleen wat ik jammer vind van jullie is dat jullie bij de productomschrijving te veel bullshit zetten van extreme ronde spiermassa blablabla dat hebben jullie niet nodig de producten spreken voor zich een beginner kan hier in trappen en dat is niet eerlijk maar goed en dat is bij haast alle producten van jullie. En ben trouwens gewoon een tevreden klant bestel al jaren bij jullie:p

De Maginificent komt over 3-4 weken pas. Dank je, voor de complimenten:)

De tekst is inderdaad mega-commercieel daar zal ik niet omheen draaien.:cool:

Ging hier nog posten hoe de training gegaan was. :D. De hemo rage heeft hier nu ook zijn werk gedaan. Zeer goede energie goede pomp en verhoogde kracht. Echt wel een aanrader. :D.

Het rare met deze PWO is dat ik hem totaal niet voel tot ik begin te trainen. :P. Maar halverwege mijn eerste set knalt hij erin en begin ik direct te zweten, verhoogde hartslag en zeer goede focus. :D.

Trouwens voor de geïnteresseerden heb ik een log opgestart waarin ik de Total muscle solution, PeptoPro en Ultra-micronized BCAA poeder test.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275324

We gaan je log zeker volgen. Dank je:)

Hier kijk ik ook al met hoge verwachtingen naar. :D. Die Grow! lijkt me ook een knaller worden. :D. En dan nog natuurlijk die N-Carbamylglutamate en Agmatine. :D.

Er komen in heel korte tijd een paar hele mooie producten bij:) We moeten hard doorwerken aankomende weken:D

Magnificent ziet er goed uit,

gebruik al sinds de introductie TMS maar wil deze toch wel eens gaan proberen,

blijft TMS wel?

Zojuist een mooi klein pakketje ontvangen, binnen 22 uur! :eek:

- pwp pills
- Fast Diet

Sample cookies cream zat er ook bij, heerlijk met melk en kwark :meal:, die gaan we vaker bestellen!

Heb ook 20min geleden een pwp pil op en merk nu al giga veel energie, maar ik ben best gevoelig voor stimulanten.

Geweldige service wederom B&F :thumbs:

Ik heb niks dan goede woorden voor body en fitshop. ;)
TNT, dáár heb ik af en toe wat minder mee.

"05.05.2011: Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd" :rolleyes:
Heb ik ook al meegemaakt:p maar dan met meer dan 1 dag. Maar niet bij bestelling bij B&F. Soms moet je die TNT'ers even een schop onder hun ... :p :D

Zojuist een mooi klein pakketje ontvangen, binnen 22 uur! :eek:

- pwp pills
- Fast Diet

Sample cookies cream zat er ook bij, heerlijk met melk en kwark :meal:, die gaan we vaker bestellen!

Heb ook 20min geleden een pwp pil op en merk nu al giga veel energie, maar ik ben best gevoelig voor stimulanten.

Geweldige service wederom B&F :thumbs:

Dank je!:) De Pre-Workout Powerpill gaat je goed bevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven