MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het nog altijd mogelijk om gewoon een pot van 908gram dieeteiwit te bestellen tijdens de actie of moeten we wachten tot einde actie?

Moet je Fast Diet (goeie naam haha) op volle of lege maag innemen, of is dat irrelevant?

Ik had net een pot isolate perfection besteld (207270) en nu heb ik al een bericht van bestelling verzonden. Is deze dan tog al leverbaar omdat er verwacht 10 mei bij staat?

En is de miscellar nu niet in cookies in de weekaanbieding? Heb nu maar vanille gepakt.

Weer besteld ^_^ nieuwe pwp-pill, fast diet zit toch in de cut dus even proberen kom net van een andere (ook ongeveer die prijsklasse) energizer af dus eerst ff niets in het weekend. Nog wat spulletjes en vitamine b12 (methyl-gebonden) voor moeders.

Weer een lekkere bestelling en de verwachting voor de pwp-pill staan natuurlijk hoog gespannen ;)

Ik had net een pot isolate perfection besteld (207270) en nu heb ik al een bericht van bestelling verzonden. Is deze dan tog al leverbaar omdat er verwacht 10 mei bij staat?

En is de miscellar nu niet in cookies in de weekaanbieding? Heb nu maar vanille gepakt.
Waarom bestel je nu iets dat bij verwacht staat...
Ofwel zulle ze niets hebben opgestuurd en sturen ze op wanneer het beschikbaar is of hebben ze een ander product verzonden...

Of de bevestiging is automatisch ook al is er niks verzonden? Heet marketing.

Waarom bestel je nu iets dat bij verwacht staat...
Ofwel zulle ze niets hebben opgestuurd en sturen ze op wanneer het beschikbaar is of hebben ze een ander product verzonden...

Ik bestelde het nu in een keer mee, zodat k niet nog een keer hoef te bestellen en ze het gewoon kunnen versturen zodra het er is, maar ik kreeg al meteen een trackentrace

heb gister om 9 uur een bestelling geplaatst en vandaag nog niks binnen.... waren jullie op 5 mei dicht?

mooie aanbiedingen ga van de week ff besteling eruit gooien ben benieuwd naar jullie producten over jullie whey ben ik in ieder geval erg te spreken (voor de rest nog niets van jullie gehad)

Aanbevolen gebruik:
Neem 2 maal daags 1 capsule.

-1 capsule na het ontbijt
-1 capsule na de lunch

;)

Ah thank you. Kon het niet zo snel vinden via m'n blackberry op werk.
Nu pas zie ik dat rechts "Gebruik/Dosering" staat. :o

Staan wat foutjes in trouwens.

Let op;
Neem nooit meer als 2 capsules per dag.

Let op;
Neem nooit meer dan 2 capsules per dag.

En wat schoonheidsfoutjes:

De aanbevolen dosering in geen geval overschrijden. (hoort punt achter) :D

De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles, (komma) dat zij geen supplementen mogen gebruiken die Geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.:D

En bij de Pre workout PowerPill 2 zie ik ook gelijk een hoop foutjes. Maar goed, wil geen bemoeial zijn. :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Let op;

Let op;

De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles, (komma) dat zij geen supplementen mogen gebruiken die Geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.:D

En bij de Pre workout PowerPill 2 zie ik ook gelijk een hoop foutjes. Maar goed, wil geen bemoeial zijn. :rolleyes:

Dan mag je vanaf nu de hele site nakijken op fouten en ook nog eens verbeteren. Als dank stuurt Bodyenfitshop jou een shakebeker en een whey perfection sample.:thumbs:

hahaha

Let op;

Let op;

pfff, de klanten van body&fitshop zijn allemaal van die bodiebullders, en die zijn toch allemaal te dom om te spellen...

Maar even serieus, je zou beter de inhoudelijke fouten eruit halen ipv de grammar-police uit te hangen.

Is dit ook met bijv. brinta te mengen?

Natuurlijk! :)

is het nog altijd mogelijk om gewoon een pot van 908gram dieeteiwit te bestellen tijdens de actie of moeten we wachten tot einde actie?

Had je p/m al beantwoord! :thumbs:

Moet je Fast Diet (goeie naam haha) op volle of lege maag innemen, of is dat irrelevant?

Erna. :)

Weer besteld ^_^ nieuwe pwp-pill, fast diet zit toch in de cut dus even proberen kom net van een andere (ook ongeveer die prijsklasse) energizer af dus eerst ff niets in het weekend. Nog wat spulletjes en vitamine b12 (methyl-gebonden) voor moeders.

Weer een lekkere bestelling en de verwachting voor de pwp-pill staan natuurlijk hoog gespannen ;)

Bedankt voor de bestelling!

Je hebt toch Vitargo al in 5kg? Over de Isolaat, ze hebben je pakketnummer/barcode al klaargemaakt en zodra het verstuurd is (dinsdag) kun je hem volgen!

Klopt! :)

heb gister om 9 uur een bestelling geplaatst en vandaag nog niks binnen.... waren jullie op 5 mei dicht?

Nee gewoon open. Ik ben vrij vandaag, maar geef anders even een belletje op de zaak. Kunnen de mannen zo in de computer kijken. :)

mooie aanbiedingen ga van de week ff besteling eruit gooien ben benieuwd naar jullie producten over jullie whey ben ik in ieder geval erg te spreken (voor de rest nog niets van jullie gehad)

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

Let op;

Let op;

Kritiek is altijd welkom. Wij blijven verbeteren. :)

Prettige weekend allemaal!

-Leon

Prettig weekend iedereen. :D. En geniet van je vrije dag. :D.

Lees net in de krant dat Vlaanderen de warmste plek van Europa is op dit moment. :D. Lucky me :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven