MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Maginificent komt over 3-4 weken pas. Dank je, voor de complimenten:)

De tekst is inderdaad mega-commercieel daar zal ik niet omheen draaien.:cool:

Zo die ziet er goed uit!
Soort van post workout creatine bom, moet je daarna nog wel whey nemen (ivm BCAA's). Enig idee over de prijs?

Hoe zit het met ZMA, wordt er nog steeds een pauze aangeraden elke 4 weken?

'S ochtends eet ik altijd een bakje havermout met whey erin en een heel klein beetje water, normaal nam ik altijd de smaak cookies & cream. Welke smaak zou er nog meer bij passen?

Ik neem in de ochtend altijd 100gr havermout met 30gr bananen whey vindt het top smaken!

je moet het met berry blast proberen niet normaal lekker !

ik doe zelf dus 100gram havermout +berry blast whey +1 EI+45gram kalkoen filet
600kcal ontbijt

Zo die ziet er goed uit!
Soort van post workout creatine bom, moet je daarna nog wel whey nemen (ivm BCAA's). Enig idee over de prijs?

Hoe zit het met ZMA, wordt er nog steeds een pauze aangeraden elke 4 weken?

Ja, Magnificent gaat per 2100 Gram en dat is 30 servings rond de 26-29 euro kosten. Dank je, voor de complimenten!!

zma;
Zelf doe ik altijd 8 weken wel en 3 weken niet.

Kan ik ook 3 pillen van fast diet nemen? Of is dat teveel van het goede?

Waarvoor meteen met 3 beginnen als je niet weet wat het doet en in welke mate? Begin gewoon met 1 en bouw daarop verder met je ervaringen.

Bestelling vandaag aangekomen. Thanks!

2m308pd.jpg

Helaas de verkeerde casein, best balen want ik vind de chocola veel lekkerder. Zit nu alleen wel te twijfelen haha geen andere eiwitten in huis. Hoelang duurt omruilen?

Jullie zouden de choco nasturen, maar zowel gister als vandaag niets binnen gekregen. Zou het fijn vinden als dat wat sneller zou gaan want ik vind de cookies niet zo lekker. Maar komt vast goed, jullie service is altijd top! Xx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven