AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F .
kunnen julie wat meer vertellen Over julie Grow Supp die binnekort komt .
http://www.bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/body-fit-sportsnutrition/grow
is het echt wat julie erover zeggen ?

Het is een goed samengesteld product voor een hele mooie prijs. De tekst is natuurlijk commercieel. Maar Grow! kan zich qua ingredienten meten met de producten waar je vaak maar zo 40-50 euro voor mag neertellen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb eens gekeken naar wat jullie nog gaan lanceren van eigen merk.Er staan toffe dingen tussen,maar word dit niet teveel?Ook beginnen jullie met verkoopspraatjes die toch niemand meer geloofd en niet kunnen ook

De komende producten als Grow en Magnificent zijn een aanvulling in ieder assortiment. De samenstelling is echt heel goed en dat maakt het voor iedereen interessant. De prijzen zijn zeker gezien de inhoud ook heel strak. De tekst is commercieel daar ben ik het mee eens:cool:

Aangezien er geranium en caffeine in de pwo pill zit kan ik zeker een crash verwachten?

edit

Het is een goed samengesteld product voor een hele mooie prijs. De tekst is natuurlijk commercieel. Maar Grow! kan zich qua ingredienten meten met de producten waar je vaak maar zo 40-50 euro voor mag neertellen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
oke oke bedankt !
ga hem wel uitproberen

waneer is die binnen ps ?

Net mijn bestelling binnen. Dit keer was hij goed gevuld met goodies :) Ik kan behoorlijk wat whey en protein perfection proberen :)

Al ervaringen met de nieuwe Fast Diet? Vetverlies zal d'r in 1 dag gebruik niet zijn maar of je lekkere energie/feelgood van krijgt? Ben benieuwd!

Al ervaringen met de nieuwe Fast Diet? Vetverlies zal d'r in 1 dag gebruik niet zijn maar of je lekkere energie/feelgood van krijgt? Ben benieuwd!

Ik gebruik het nu 2/3 dagen en merk er vrij weinig van. Misschien komt dat nog later wel :)

Special request: Honey flavored whey:eek:

Dit moet godlike zijn door de havermout in de ochtend.

Kunnen jullie dit niet regelen?:cool:

Ik zou er alles voor doen ..., alles.;)

Ook beginnen jullie met verkoopspraatjes die toch niemand meer geloofd en niet kunnen ook

De tekst is commercieel daar ben ik het mee eens:cool:

Duh natuurlijk moet die tekst commercieel, kopen tenminste veel mensen het. Denk dat dat wel het uiteindelijk doel van de shop is:D. De ''echte'' bodybuilders lezen over die tekst heen en kijken naar de ingredienten, maar de beginners niet.

Aangezien er geranium en caffeine in de pwo pill zit kan ik zeker een crash verwachten?

De werking is in de praktijk redelijk mild. Bij de vorige versies is dit in de praktijk gebleken. Behalve de toegevoegde ingredienten is de hoeveelheid stimulanten verder gelijk:)

Duh natuurlijk moet die tekst commercieel, kopen tenminste veel mensen het. Denk dat dat wel het uiteindelijk doel van de shop is:D. De ''echte'' bodybuilders lezen over die tekst heen en kijken naar de ingredienten, maar de beginners niet.

Klopt, over het algemeen beoordelen jullie hier een product op ingredienten. :)

Special request: Honey flavored whey:eek:

Dit moet godlike zijn door de havermout in de ochtend.

Kunnen jullie dit niet regelen?:cool:

Ik zou er alles voor doen ..., alles.;)

Wow:eek:, dat zal niet meevallen. Ik ken eigenlijk geen merk met Honey smaak in het assortiment?

B&F shop mannen,

heb net de Fast Diet besteld, ziet er veelbelovend uit! Kan ik deze combineren met mijn Acetyl L-Carnitine Caps van jullie of is dit teveel van het goede?

B&F shop mannen,

heb net de Fast Diet besteld, ziet er veelbelovend uit! Kan ik deze combineren met mijn Acetyl L-Carnitine Caps van jullie of is dit teveel van het goede?

Kan prima.

Gisteren trouwens ook een fast diet gepakt moet zeggen dat de feel-goed er op zich wel in zat.

Vetmeter en sample gister ontvangen, top service!

B&F shop mannen,

Geen probleem! :)

Kan prima.

Gisteren trouwens ook een fast diet gepakt moet zeggen dat de feel-goed er op zich wel in zat.

Goed om te horen!

Vetmeter en sample gister ontvangen, top service!

Graag gedaan en bedankt voor de bestelling!

:thumbs:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven