AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb eens gekeken naar wat jullie nog gaan lanceren van eigen merk.Er staan toffe dingen tussen,maar word dit niet teveel?Ook beginnen jullie met verkoopspraatjes die toch niemand meer geloofd en niet kunnen ook

Laatst bewerkt:
gekeken naar wat jullie nog gaan uitbrengen van eigen merk,is wel enorm veel en ben wa bang dat de meeste mensen niet meer gaan weten wat genomen en beginnen de verkoopspraatjes teveel te lijken of deze van de merken die we toch niet geloven van wat ze beloven
Zinsbouw ...?

Dan mag je vanaf nu de hele site nakijken op fouten en ook nog eens verbeteren. Als dank stuurt Bodyenfitshop jou een shakebeker en een whey perfection sample.:thumbs:
Heheheh :D

pfff, de klanten van body&fitshop zijn allemaal van die bodiebullders, en die zijn toch allemaal te dom om te spellen...

Maar even serieus, je zou beter de inhoudelijke fouten eruit halen ipv de grammar-police uit te hangen.

Dat heb ik gedaan, zie de verbeteringen. ;)

gekeken naar wat jullie nog gaan uitbrengen van eigen merk,is wel enorm veel en ben wa bang dat de meeste mensen niet meer gaan weten wat genomen en beginnen de verkoopspraatjes teveel te lijken of deze van de merken die we toch niet geloven van wat ze beloven

say wut?

:spaz:

Moet je dit van voor naar achter lezen, of van achter naar voor? :eek:

Vanuit welk AZC post je?

Hoi hoi, hoe kan ik de powerpill het best innemen? Gebruik voor de training ook dextrose van jullie en results. 30 min voor de training innemen en dan 10 min van te voren results en dextrose?

Alles weer binnen ben blij met de grote van pot van de nieuwe dextrose is wel idealer met opbergen. Ook het b&f shirt valt voor een xl niet zo groot uit waardoor zo'n kleine als ik hem ook goed aan kan :)

Prettig weekend iedereen. :D. En geniet van je vrije dag. :D.

Lees net in de krant dat Vlaanderen de warmste plek van Europa is op dit moment. :D. Lucky me :D

T'is anders behoorlijk warm in de tuin bij mij! :cool:

Fijn week-end vast voor iedereen. :thumbs:

K*t zooi, wou ik eerst Isolaat Perfection hebben van B&F, maar het duurde maar lang en er was geen datum.

Heb ik nu 3 dagen een pot Whey Perfection binnen, is er in een keer wel een datum wanneer die komt. :p

K*t zooi, wou ik eerst Isolaat Perfection hebben van B&F, maar het duurde maar lang en er was geen datum.

Heb ik nu 3 dagen een pot Whey Perfection binnen, is er in een keer wel een datum wanneer die komt. :p

Gewoon die ook bestellen, ze komen toch wel op? :)

Hoi hoi, hoe kan ik de powerpill het best innemen? Gebruik voor de training ook dextrose van jullie en results. 30 min voor de training innemen en dan 10 min van te voren results en dextrose?

30-45 minuutjes tevoren de Pre-Workout Powerpill. De dextrose en Result kunnen samen, ongeveer 10 minuten van tevoren.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven