Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zinsbouw ...?gekeken naar wat jullie nog gaan uitbrengen van eigen merk,is wel enorm veel en ben wa bang dat de meeste mensen niet meer gaan weten wat genomen en beginnen de verkoopspraatjes teveel te lijken of deze van de merken die we toch niet geloven van wat ze beloven
HehehehDan mag je vanaf nu de hele site nakijken op fouten en ook nog eens verbeteren. Als dank stuurt Bodyenfitshop jou een shakebeker en een whey perfection sample.![]()

pfff, de klanten van body&fitshop zijn allemaal van die bodiebullders, en die zijn toch allemaal te dom om te spellen...
Maar even serieus, je zou beter de inhoudelijke fouten eruit halen ipv de grammar-police uit te hangen.

Prettig weekend iedereen.. En geniet van je vrije dag.
.
Lees net in de krant dat Vlaanderen de warmste plek van Europa is op dit moment.. Lucky me
![]()

thanks had je post niet gelezen jij ook !Prettig weekend iedereen.. En geniet van je vrije dag.
.
Lees net in de krant dat Vlaanderen de warmste plek van Europa is op dit moment.. Lucky me
![]()
gekeken naar wat jullie nog gaan uitbrengen van eigen merk,is wel enorm veel en ben wa bang dat de meeste mensen niet meer gaan weten wat genomen en beginnen de verkoopspraatjes teveel te lijken of deze van de merken die we toch niet geloven van wat ze beloven

gekeken naar wat jullie nog gaan uitbrengen van eigen merk,is wel enorm veel en ben wa bang dat de meeste mensen niet meer gaan weten wat genomen en beginnen de verkoopspraatjes teveel te lijken of deze van de merken die we toch niet geloven van wat ze beloven

.
![]()

K*t zooi, wou ik eerst Isolaat Perfection hebben van B&F, maar het duurde maar lang en er was geen datum.
Heb ik nu 3 dagen een pot Whey Perfection binnen, is er in een keer wel een datum wanneer die komt.![]()

![]()

.
![]()
Geniet van je vrije weekend
T'is anders behoorlijk warm in de tuin bij mij!
Fijn week-end vast voor iedereen.![]()

Alles weer binnen ben blij met de grote van pot van de nieuwe dextrose is wel idealer met opbergen. Ook het b&f shirt valt voor een xl niet zo groot uit waardoor zo'n kleine als ik hem ook goed aan kan![]()

Hoi hoi, hoe kan ik de powerpill het best innemen? Gebruik voor de training ook dextrose van jullie en results. 30 min voor de training innemen en dan 10 min van te voren results en dextrose?