AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een vraagje kan je de fast dieet gewoon in de bulk nemen ?
om meer drooge massa te winnen ?

Kan maar is zinloos en werkt niet.

aight

hier moet serieus poeder van komen!

Is Grow! goed voor in de cut om er aan het einde 'vol en hard' uit te komen?
Heb daar nu Hemavol voor aangeschaft :)

Waar zit het verschil tussen de miscellar casein superior en de protein perfection mix en welke is beter voor het slapen te nemen?

casein

yep, en micellar casein is beter voor het slapen

Hey B&F,

Heb gistermiddag een bestelling geplaatst. Volgens mij levert TNT niet op zondag in Amsterdam of niet?

Mijn Lean Gainer was op en had nog een restje Mammoth staan... Nou de Mammoth gaat de prullenbak in en ik heb rap een nieuwe pot Lean Gainer besteld, Lean Gainer is toch echt 100* beter te happen, je proeft gewoon kwaliteit :)

Een shakebeker erbij besteld om een tweede shakebeker als kado te score ;)

Heb Body en Fitshop nog maar recentelijk "ontdekt", maar ben ondertussen een zéér tevreden klant.
- Zeer overzichtelijke website
- Veel keuze
- Gemakkelijke betaalmogelijkheden, ook vanuit België
- Zeer snelle levering
- Zeer lage prijzen

Mijn absolute favoriet is de Micellar Casein Superior van B&F. Vroeger gebruikte ik gewone caseïne voor het slapengaan, maar je voelt dat de micellar casein nog beter werkt. Bovendien een topprijs!

Ik heb trouwens nog een vraag over CLA.

Ik heb in het verleden altijd Tonalin CLA gebruikt waar ik zeer tevreden over was.
Ik zie dat B&F Clarinol CLA aanbiedt. Is er enig verschil tussen deze 2 merken qua werking?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie kikker

En volgens mij woon jij onder een brug maar heb je wel een klein leger aan supplementen thuis staan

Ik ging even alles opruimen en dacht ik maak een foto.
Heb ook nog een berg eiwitpotten, maar dat paste niet op 't aanrecht :P

Ik heb trouwens nog een vraag over CLA.

Ik heb in het verleden altijd Tonalin CLA gebruikt waar ik zeer tevreden over was.
Ik zie dat B&F Clarinol CLA aanbiedt. Is er enig verschil tussen deze 2 merken qua werking?

wat heb je allemaal van de tonalin CLA gemerkt? ben van plan die namelijk ook te kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven