Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vroeg me af..

is mijn bestelling al de deur uit, referentie 87183

bedankt voor de moeite!

Ja, ik dacht van wel. Zit nu niet op kantoor. Ik check morgenochtend direct even waar je bestelling zich bevindt..(mail ik je ook direct even door.

Pfoe...lekker hoor de Creatine ethyl ester :P

En ik maar denken dat ik een smaakloze bikkel was...volgende keer toch maar even door wat zoets heen gooien...

Top, gistermiddag om half 4 besteld en net binnen. :D
Tot hoelaat worden de bestellingen nog meegenomen voor verzending?

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb net deze besteld:

XPand Xtreme Pump (+Gratis 500 gr Creatine!) Dymatize
ref: 87581

Ik ben benieuwd.

Bedankt voor je mooie grote doos bodyenfit!!! :D

Dacht even dat TNT vandaag ook niet zal komen, maar jawel hoor 16.30u.. Kan ik mn eiwitjes weer innemen.

Goede service!!

Tot de volgende maand denk ik maar weer ;)

Vandaag exclusive whey binnen gehad binnen 24 uur zoals altijd,en de whey was ook goed,lekker van smaak(aardbei) en KLONTER NIET zoals bepaalde mensen beweren en een goede whey en goede prijs er is geen betere onlineshop dan de bodyfitshop
Alleen heb nu teveel shakebakers stuk of 6 had er stuk of 5 weggegeven

Maar een topbedrijf hoor

Pfoe...lekker hoor de Creatine ethyl ester :P

En ik maar denken dat ik een smaakloze bikkel was...volgende keer toch maar even door wat zoets heen gooien...

:D :brew:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Ja, ik zat al even te wachten op een review maar die verscheen maar niet :p
Dan maar gewoon zelf even testen hé ;)

Goed idee! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Vandaag exclusive whey binnen gehad binnen 24 uur zoals altijd,en de whey was ook goed,lekker van smaak(aardbei) en KLONTER NIET zoals bepaalde mensen beweren en een goede whey en goede prijs er is geen betere onlineshop dan de bodyfitshop
Alleen heb nu teveel shakebakers stuk of 6 had er stuk of 5 weggegeven

Maar een topbedrijf hoor

Dank je voor de complimenten:)

is de crack van revolutions nog wat?ik wou dark rage bestellen maar was helaas op.
ik zit te twijfelen tussen no explode nt die binnekort komt en crack.
heb hele goede verhalen over gelezen.

is de crack van revolutions nog wat?ik wou dark rage bestellen maar was helaas op.
ik zit te twijfelen tussen no explode nt die binnekort komt en crack.
heb hele goede verhalen over gelezen.

Ja, Crack is wel wat:D Er komt een nieuwe versie en die is volgens de leverancier nog beter. Ik ben heel benieuwd..
De No Xplode NT komt er inderdaad ook aan. Ik kan je helaas nog niet helpen met je twijfel daar beide producten nog niet binnen zijn...
nog even afwachten..

zojuist mn eerste bestelling geplaatst
Droge spiermassa pakket

kijken of alles netjes aankomt en dan een leuke bestelling plaatsen
gr Nick

Ik vind dat , goed zijn best doet ivm support en advies ivm supplementen , mag ook eens gezegd zijn als een shop opmerkelijk veel pos is qua service .

En nee , ik ben geen werknemer van b&f en word er ook niet door gesponsert , het viel mij gewoon op dat ze erg klantvriendelijk zijn .

Ik vind dat , goed zijn best doet ivm support en advies ivm supplementen , mag ook eens gezegd zijn als een shop opmerkelijk veel pos is qua service .

En nee , ik ben geen werknemer van b&f en word er ook niet door gesponsert , het viel mij gewoon op dat ze erg klantvriendelijk zijn .

+1

En de vele extra's & kassakortingen zijn ook altijd mooi meegenomen :p

Ja, Crack is wel wat:D Er komt een nieuwe versie en die is volgens de leverancier nog beter. Ik ben heel benieuwd..
De No Xplode NT komt er inderdaad ook aan. Ik kan je helaas nog niet helpen met je twijfel daar beide producten nog niet binnen zijn...
nog even afwachten..

heb je enig idee wanneer de nieuwe versie van crack komt?

In het kader van, maatschappelijk bewust geld uit geven, heb ik deze rit eens een bestelling bij jullie gedaan :) 87723

Hé, ik krijg net een bevestiging van verzending binnen ... is dat nieuw? Leuk wel :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven