XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis toch?

Op werkdagen ja. :)

Zaterdag avond besteld, hopen dat het morgen aankomt, lag zondag al bij tnt.
Door de weeks gaat het meestal goed, maar als je in het weekend besteld is het een ramp :p, soms komt het dan pas woensdag.

In het weekend gaan de pakketen pas maandag eruit, omdat de TNT natuurlijk niet op zondag werkt. :)

Heb Maximize V2, en creatine orotate besteld,
Kan ik op Trainingsdagen gewoon samen gebruiken, en op niet trainingsdagen alleen de creatine orotate gebruiken?

Edit, dubbelpost.

Ja hoor. Dat is geen probleem. :)

Aankomende week ben ik in de buurt van Zwolle, is de winkel in Zwolle een beetje de moeite waard om om te rijden?

Jazeker, heel veel aanbod en mijn collega heeft veel kennis over voeding- en supplementen. Hij zal je niet teleurstellen. :)

vraagje: op de whey perfection verpakking staat dat je het binnen 20 minuten moet opdrinken.. is dit omdat de kwaliteit van de eiwitten anders minder wordt of omdat het anders gaat klonten ofzo.
en een uur van tevoren je BCAA met vloeistof klaarmaken kan dat kwaad voor de kwaliteit van de BCAA's?

Voornamelijk de kwaliteit. Klonten gebeurd niet, maar de substantie wordt steviger. Een paar keer shaken en dit is echter weer normaal. :)

-Leon

Erg netjes die isolaat :)

Heij, ik kreeg net een mail dat de isolate perfection nu leverbaar is. Ik had deze vrijdag al besteld en hij staat sindsdiem ook aangemeld bij trackentrace. Wordt deze vandaag dan verzonden?

Dank je

Heij, ik kreeg net een mail dat de isolate perfection nu leverbaar is. Ik had deze vrijdag al besteld en hij staat sindsdiem ook aangemeld bij trackentrace. Wordt deze vandaag dan verzonden?

Klopt! :)

:bow: Verpakkingen zien er erg strak uit mannen. :D. Ben erg benieuwd naar de reacties hierop. :D.PS. Nog een klein vraagje. Hebben jullie er al eens aan gedacht om de Lean Gain te verkopen in de naturel smaak? :p. Zou volgens mij wel handig zijn.

Er komt een mooie prijsvraag actie aan mannen! Had het forum in de gaten!

-Leon

Nou dan ben ik eens benieuwd. Het valt me op dat mijn supplementenkast steeds meer gevuld wordt met b&f en dan xxl steeds minder wordt. Vind vooral de smaken van de whey beter en de casiene. Enige dat ik nog heb van xxl is de ccg.

Haha toffe actie! Ik al een pot besteld, perfect om af te vallen :D Ook even met de prijsvraag meegedaan haha :D

Hey leon,

Is het misschien een idee om GABA in poedervorm van eigen merk op de markt te brengen?
Vind die van dymatize nog al prijzig namelijk, en dat alleen maar omdat je voor dat merk betaald.

En het is toch enigste werkende supp die echt groeihormoon bevorderd.

Ik zie trouwens ook dat jullie binnenkort N-Carbamylglutamate in de schappen hebben na mijn advies... goed bezig :D

Laatst bewerkt:
Hey leon,

Is het misschien een idee om GABA in poedervorm van eigen merk op de markt te brengen?
Vind die van dymatize nog al prijzig namelijk, en dat alleen maar omdat je voor dat merk betaald.

En het is toch enigste werkende supp die echt groeihormoon bevorderd.

Ik zie trouwens ook dat jullie binnenkort N-Carbamylglutamate in de schappen hebben na mijn advies... goed bezig :D

Gewone GABA is slecht , je moet PharmaGABA kopen ;)

Nou dan ben ik eens benieuwd. Het valt me op dat mijn supplementenkast steeds meer gevuld wordt met b&f en dan xxl steeds minder wordt. Vind vooral de smaken van de whey beter en de casiene. Enige dat ik nog heb van xxl is de ccg.

Die kun je ook makkelijk vervangen met Lean gain van BnF :p kwalitatief iets beter en nog 5 pleuri goedkoper ook :D en smaakt minstens net zo goed ( heb beide choco gehad)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven