Sorry, maar had nog gechecked maar deze is er gisteravond al uitgeweest. Voor 22.00 besteld op werkdagen is de volgende dag in huis. Volgende keer even direct bellen.
-Leon
ahhh.. uhm, hoe kan dit worden opgelost?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar had nog gechecked maar deze is er gisteravond al uitgeweest. Voor 22.00 besteld op werkdagen is de volgende dag in huis. Volgende keer even direct bellen.
-Leon
Zaterdag avond besteld, hopen dat het morgen aankomt, lag zondag al bij tnt.
Door de weeks gaat het meestal goed, maar als je in het weekend besteld is het een ramp, soms komt het dan pas woensdag.

Heb Maximize V2, en creatine orotate besteld,
Kan ik op Trainingsdagen gewoon samen gebruiken, en op niet trainingsdagen alleen de creatine orotate gebruiken?
Edit, dubbelpost.

Aankomende week ben ik in de buurt van Zwolle, is de winkel in Zwolle een beetje de moeite waard om om te rijden?

vraagje: op de whey perfection verpakking staat dat je het binnen 20 minuten moet opdrinken.. is dit omdat de kwaliteit van de eiwitten anders minder wordt of omdat het anders gaat klonten ofzo.
en een uur van tevoren je BCAA met vloeistof klaarmaken kan dat kwaad voor de kwaliteit van de BCAA's?

Het pakket wordt nu 2x aangeboden, daarna kan je het voor 3 weken lang afhalen bij het postkantoor. De TNT zal hierover bericht achterlaten na de 2e afleverpoging.
-Leon

Hij is er dan eindelijk!
Isolaat Perfection! Nu 39,90 voor 2000 gram
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verpakkingen zien er erg strak uit mannen.
. Ben erg benieuwd naar de reacties hierop.
.PS. Nog een klein vraagje. Hebben jullie er al eens aan gedacht om de Lean Gain te verkopen in de naturel smaak?
. Zou volgens mij wel handig zijn.Heij, ik kreeg net een mail dat de isolate perfection nu leverbaar is. Ik had deze vrijdag al besteld en hij staat sindsdiem ook aangemeld bij trackentrace. Wordt deze vandaag dan verzonden?

Verpakkingen zien er erg strak uit mannen.
. Ben erg benieuwd naar de reacties hierop.
.PS. Nog een klein vraagje. Hebben jullie er al eens aan gedacht om de Lean Gain te verkopen in de naturel smaak?
. Zou volgens mij wel handig zijn.
Dank je
Klopt!
Er komt een mooie prijsvraag actie aan mannen! Had het forum in de gaten!
-Leon
. Netjes.
. Is het voor het eerste te antwoorden of is er voldoende tijd voor iedereen? 
Haha toffe actie! Ik al een pot besteld, perfect om af te vallenOok even met de prijsvraag meegedaan haha
![]()
Vraagje he Leon...
Ik neem aan dat de mails "dat alles verstuurd is" pas na 22:00 komen?
Dit ivm met een bestelling die ik gister gedaan heb...
Referentie nummer: 207825

Hey leon,
Is het misschien een idee om GABA in poedervorm van eigen merk op de markt te brengen?
Vind die van dymatize nog al prijzig namelijk, en dat alleen maar omdat je voor dat merk betaald.
En het is toch enigste werkende supp die echt groeihormoon bevorderd.
Ik zie trouwens ook dat jullie binnenkort N-Carbamylglutamate in de schappen hebben na mijn advies... goed bezig![]()

Nou dan ben ik eens benieuwd. Het valt me op dat mijn supplementenkast steeds meer gevuld wordt met b&f en dan xxl steeds minder wordt. Vind vooral de smaken van de whey beter en de casiene. Enige dat ik nog heb van xxl is de ccg.
kwalitatief iets beter en nog 5 pleuri goedkoper ook
en smaakt minstens net zo goed ( heb beide choco gehad)