MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik de fast diet ook voor de training nemen? Neem nu 2 capsules per dag,kan ik na een week miss 3 of 4 per dag nemen of is dat te veel?

Dat is inderdaad wel aan de hoge kant, maar sommige sporters reageren op een andere dosering. Als je niks merkt van een normale dosering kun je rustig en langzaam verhogen. :)

-Leon

- Minder oestrogeen (CLA is een aromatase inhibitor), dus minder vochtretentie en hardere spieren
- Gemakkelijker vet verbranden. Je voelt de vetverbranding trouwens omhoog gaan als je CLA gebruikt, je krijgt het vanbinnen een beetje warmer.

haha lol, over hoelange periode?

Dat is inderdaad wel aan de hoge kant, maar sommige sporters reageren op een andere dosering. Als je niks merkt van een normale dosering kun je rustig en langzaam verhogen. :)

-Leon

Heb er gisteren 3 gehad nergens last van gehad (wel echt minder "leeg" gevoel terwijl ik toch echt in de cut zit) ik voel me wel wat warmer :p en was ook wel vrolijk.

Vandaag ook 3 ruim over de dag verdeeld dat wel. Voor krantenwijk (s'ochtendsvroeg bcaa's + fast diet) nu s'middags borst/traps/triceps training (+1 power pill + bcaa's en m'n normale stack) en straks voor het handballen (+ bcaa's).
Dus we zullen zien hoe het bevalt

Heb er gisteren 3 gehad nergens last van gehad (wel echt minder "leeg" gevoel terwijl ik toch echt in de cut zit) ik voel me wel wat warmer :p en was ook wel vrolijk.

Vandaag ook 3 ruim over de dag verdeeld dat wel. Voor krantenwijk (s'ochtendsvroeg bcaa's + fast diet) nu s'middags borst/traps/triceps training (+1 power pill + bcaa's en m'n normale stack) en straks voor het handballen (+ bcaa's).
Dus we zullen zien hoe het bevalt

Succes! :)

-Leon

Bestelling geplaatst: Referentie:208136

Zie opmerkingen bij bestelling a.u.b. :)

Krijg je bij bv je 25-50-75-100ste bestelling ook een leuk extraatje? Ben volgens mij al aardig over weg :p

Pure muscle bcaa: voor de zekerheid, hoeveel maatschepjes is 5gram. Op de pot staat er 1 keer 1tje en een andere keer 2.

Vraagje he Leon...

Ik neem aan dat de mails "dat alles verstuurd is" pas na 22:00 komen :D?

Dit ivm met een bestelling die ik gister gedaan heb...

Referentie nummer: 207825

Minder oestrogeen is inderdaad een bekend factor. Een warmer gevoel van binnen heb ik echter niet meegemaakt. Ik zat op 3 gram (3x 1000 mg) per dag. Welke dosering nam jij, JCA?

-Leon

Ook 3 x 1000 mg per dag (Tonalin CLA). Ik gebruik wel ook nog elke morgen een soeplepel lijnzaadolie. Ik heb de indruk dat die 2 goed samenwerken. Lijnzaadolie remt ook op vetopslag en verhoogt de vetverbranding.
Het is erg belangrijk welk merk je gebruikt, want CLA bevat veel isomeren en er moeten net de goede isomeren in zitten om de beste werking te hebben.
Vandaar mijn vraag of Clarinol even goed werkt als Tonalin? Bij Tonalin voel ik zeer snel dat mijn oestrogeen daalt en testosteron stijgt.

Laatst bewerkt:
haha lol, over hoelange periode?

Ik begrijp je vraag niet goed?
Ik heb de indruk dat 1 softgel CLA ongeveer 4 uur werkt. Hopelijk is dat een antwoord op je vraag :)

Trouwens, het zou misschien wel handig zijn dat B&F CLA potjes op de markt brengt met 500 mg per softgel. Dan kan je de 3 gram nog beter spreiden over de gehele dag...

Laatst bewerkt:
B&F, ik heb zo straks een bestelling gedaan met rembours (dat betalen bij huis) en morgen is er niemand thuis, behalve mn moeder maar dies zon strond b*ch dat ze het niet wilt betalen, kan het nog op een ander adres bezorgt worden waar ik ben?

Voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis toch?

Zaterdag avond besteld, hopen dat het morgen aankomt, lag zondag al bij tnt.
Door de weeks gaat het meestal goed, maar als je in het weekend besteld is het een ramp :p, soms komt het dan pas woensdag.

Zaterdag avond besteld, hopen dat het morgen aankomt, lag zondag al bij tnt.
Door de weeks gaat het meestal goed, maar als je in het weekend besteld is het een ramp :p, soms komt het dan pas woensdag.

Haha okee, ik heb net besteld...
Dus ben benieuwd.

Door de weeks gaat bijna altijd goed, maar heb vaak genoeg gehad dat mijn bestelling van zaterdag later binnen kwamen dan die van maandag :p

Aankomende week ben ik in de buurt van Zwolle, is de winkel in Zwolle een beetje de moeite waard om om te rijden?

vraagje: op de whey perfection verpakking staat dat je het binnen 20 minuten moet opdrinken.. is dit omdat de kwaliteit van de eiwitten anders minder wordt of omdat het anders gaat klonten ofzo.
en een uur van tevoren je BCAA met vloeistof klaarmaken kan dat kwaad voor de kwaliteit van de BCAA's?

B&F, ik heb zo straks een bestelling gedaan met rembours (dat betalen bij huis) en morgen is er niemand thuis, behalve mn moeder maar dies zon strond b*ch dat ze het niet wilt betalen, kan het nog op een ander adres bezorgt worden waar ik ben?

Graag ZSM veranderen naar

ref nummer 208255

Woldstraat 56
7941 LL Meppel
0522 240472

spoed, want er is niemand op het huidig adres..

Graag ZSM veranderen naar

ref nummer 208255

Woldstraat 56
7941 LL Meppel
0522 240472

spoed, want er is niemand op het huidig adres..

Sorry, maar had nog gechecked maar deze is er gisteravond al uitgeweest. Voor 22.00 besteld op werkdagen is de volgende dag in huis. Volgende keer even direct bellen. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven