AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe krijgt de tnt het voor elkaar, bestelling van maandag is binnen, bestelling van zaterdag nog niet door de sortering volgens track en trace :p

mooie aanbiedingen ga van de week ff besteling eruit gooien ben benieuwd naar jullie producten over jullie whey ben ik in ieder geval erg te spreken (voor de rest nog niets van jullie gehad)

mocht even duren maar de bestelling is geplaatst heb alles wat ik nodig had maar een keer bij jullie besteld aangezien er veel goede verhalen over jullie hier op dbb staan.

Referentie nummer: 208649

ps. waarom loopt het cadeautjes systeem niet verder bij hogere bedragen?

Er is niks meer te geven? :D haha. Met hoge bedragen proberen we altijd nog andere kortingen nog door te geven.

-Leon

Pure muscle bcaa: voor de zekerheid, hoeveel maatschepjes is 5gram. Op de pot staat er 1 keer 1tje en een andere keer 2.

Mijn post was je vergeten beantwoorden :D

Hi B&F,

Ben nog op zoek naar een goede multi-vit, welke raden jullie me aan?

En die glucosamine, helpt dat een beetje voor mensen met pijnlijke gewrichten? Zou voor m'n vader zijn. Welke raden jullie dan ook aan?

Bedankt!

mocht even duren maar de bestelling is geplaatst heb alles wat ik nodig had maar een keer bij jullie besteld aangezien er veel goede verhalen over jullie hier op dbb staan.

Referentie nummer: 208649

ps. waarom loopt het cadeautjes systeem niet verder bij hogere bedragen?

haha wat valt er nog te geven man .
gratis pot :p?
nee joke maar ze geven al genoeg man ! :rolleyes:

• Like
Waarderingen: B&F
Hoi Ilco / Leon:

Even een vraagje. Denk je dat de Lean Gain er ook ooit komt in Naturel smaak? Of is hier amper vraag naar?

Vandaag mijn bestelling binnengekregen.208004
Weer helemaal top !
Dank voor de snelle levering.

Hoi Ilco / Leon:

Even een vraagje. Denk je dat de Lean Gain er ook ooit komt in Naturel smaak? Of is hier amper vraag naar?

Dat heb je vanochtend al gevraagd :D
Gezien de respons, of eigenlijk 't uitblijven ervan, zal 't antwoord wel nee zijn :p

Dat heb je vanochtend al gevraagd :D
Gezien de respons, of eigenlijk 't uitblijven ervan, zal 't antwoord wel nee zijn :p

Haha inderdaad. :p. Maar hij was ondertussen al verloren gegaan in de talloze posts. :p. Dus dacht ik waag mijn kans nog maar eens. :p.

Ziet er erg goed uit! Zijn er ook samples van(cookies en cream)? :P Proef liever eerst voordat ik 't koop. Straks smaakt 't me niet = [

Super! :D Ga ik zeker eens bestellen :D
Zag het te laat :( Net al andere bestelling geplaatst :( Maar mss maar beter ook :p Heb nog heel wat whey staan hier :p

Beste Body & Fit shop,

Vorige week heb ik mijn bestelling ontvangen (203671).
De aanbieding van de week was onder andere Maximize V2 + Gratis beta-alanine. Deze beta-alanine zat echter niet in de verpakking.
Is het alsnog mogelijk om deze opgestuurd te krijgen?

Met vriendelijke groeten

Goede ervaring met het bestellen van Whey Perfection (4.5 kg)! Snel binnen, cheap, goede samenstelling alleen moest wel even wennen aan de smaak :)

Goede ervaring met het bestellen van Whey Perfection (4.5 kg)! Snel binnen, cheap, goede samenstelling alleen moest wel even wennen aan de smaak :)

welk smaak heb je :eek:
allen smaken van hun zijn top hoe wennen ???
wennen omdat het zo lekker is of.. :(

Bedankt voor de rechtzetting !

Super! :D Ga ik zeker eens bestellen :D
Zag het te laat :( Net al andere bestelling geplaatst :( Maar mss maar beter ook :p Heb nog heel wat whey staan hier :p

Aaah ik ziedat je een pot kan winnen :D
Hopelijk win ik zo'n pot :D Wil hem echt graag proeven! :D

Wie doet er allemaal mee? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven