Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie aanbiedingen ga van de week ff besteling eruit gooien ben benieuwd naar jullie producten over jullie whey ben ik in ieder geval erg te spreken (voor de rest nog niets van jullie gehad)
mocht even duren maar de bestelling is geplaatst heb alles wat ik nodig had maar een keer bij jullie besteld aangezien er veel goede verhalen over jullie hier op dbb staan.
Referentie nummer: 208649
ps. waarom loopt het cadeautjes systeem niet verder bij hogere bedragen?
?
Pure muscle bcaa: voor de zekerheid, hoeveel maatschepjes is 5gram. Op de pot staat er 1 keer 1tje en een andere keer 2.
Mijn post was je vergeten beantwoorden![]()

Hij is er dan eindelijk!
Isolaat Perfection! Nu 39,90 voor 2000 gram
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Proef liever eerst voordat ik 't koop. Straks smaakt 't me niet = [Hoi Ilco / Leon:
Even een vraagje. Denk je dat de Lean Gain er ook ooit komt in Naturel smaak? Of is hier amper vraag naar?

Dat heb je vanochtend al gevraagd
Gezien de respons, of eigenlijk 't uitblijven ervan, zal 't antwoord wel nee zijn![]()
. Maar hij was ondertussen al verloren gegaan in de talloze posts.
. Dus dacht ik waag mijn kans nog maar eens.
.Ziet er erg goed uit! Zijn er ook samples van(cookies en cream)?Proef liever eerst voordat ik 't koop. Straks smaakt 't me niet = [
Ga ik zeker eens bestellen 
Net al andere bestelling geplaatst
Maar mss maar beter ook
Heb nog heel wat whey staan hier 
Goede ervaring met het bestellen van Whey Perfection (4.5 kg)! Snel binnen, cheap, goede samenstelling alleen moest wel even wennen aan de smaak![]()

Super!Ga ik zeker eens bestellen
Zag het te laatNet al andere bestelling geplaatst
Maar mss maar beter ook
Heb nog heel wat whey staan hier
![]()

Wil hem echt graag proeven! 

Aaah ik ziedat je een pot kan winnen
Hopelijk win ik zo'n potWil hem echt graag proeven!
Wie doet er allemaal mee?![]()