MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Minder oestrogeen (CLA is een aromatase inhibitor), dus minder vochtretentie en hardere spieren
- Gemakkelijker vet verbranden. Je voelt de vetverbranding trouwens omhoog gaan als je CLA gebruikt, je krijgt het vanbinnen een beetje warmer.

Net bestelling gedaan... pot whey perfection en pot eiwit pannenkoeken. Ben benieuwd of ze lekker zijn. :D
Kun je er ook een scoop van andere whey smaak bij de eiwit pannenkoeken doen?

ik til meer dan jullie allemaal ;)

Waar zit het verschil tussen de miscellar casein superior en de protein perfection mix en welke is beter voor het slapen te nemen?

yep, en micellar casein is beter voor het slapen

Beide zijn goed, maar de voorkeur van veel leden gaat uit naar Micellar Casein Superior

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn Lean Gainer was op en had nog een restje Mammoth staan... Nou de Mammoth gaat de prullenbak in en ik heb rap een nieuwe pot Lean Gainer besteld, Lean Gainer is toch echt 100* beter te happen, je proeft gewoon kwaliteit :)

Een shakebeker erbij besteld om een tweede shakebeker als kado te score ;)

Bedankt voor je bestelling. Lean Gain is inderdaad een topper!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb Body en Fitshop nog maar recentelijk "ontdekt", maar ben ondertussen een zéér tevreden klant.
- Zeer overzichtelijke website
- Veel keuze
- Gemakkelijke betaalmogelijkheden, ook vanuit België
- Zeer snelle levering
- Zeer lage prijzen

Mijn absolute favoriet is de Micellar Casein Superior van B&F. Vroeger gebruikte ik gewone caseïne voor het slapengaan, maar je voelt dat de micellar casein nog beter werkt. Bovendien een topprijs!

Wow, van zulke complimenten worden wij erg vrolijk op de maandagochtend. Dank je wel! :thumbs:

Ik heb trouwens nog een vraag over CLA.

Ik heb in het verleden altijd Tonalin CLA gebruikt waar ik zeer tevreden over was.
Ik zie dat B&F Clarinol CLA aanbiedt. Is er enig verschil tussen deze 2 merken qua werking?

- Minder oestrogeen (CLA is een aromatase inhibitor), dus minder vochtretentie en hardere spieren
- Gemakkelijker vet verbranden. Je voelt de vetverbranding trouwens omhoog gaan als je CLA gebruikt, je krijgt het vanbinnen een beetje warmer.

Minder oestrogeen is inderdaad een bekend factor. Een warmer gevoel van binnen heb ik echter niet meegemaakt. Ik zat op 3 gram (3x 1000 mg) per dag. Welke dosering nam jij, JCA?

Net bestelling gedaan... pot whey perfection en pot eiwit pannenkoeken. Ben benieuwd of ze lekker zijn. :D
Kun je er ook een scoop van andere whey smaak bij de eiwit pannenkoeken doen?

Dat is geen probleem, zolang de verhoudingen tussen het poeder en melk/water correct zijn. :)

-Leon

Ik wil ook betaald achter dbb zitten en de hele dag gratis supps proberen en eiwit pannenkoeken eten :mad:

Vorige week mijn Pot Myofusion binnen gekregen. Ik had Milk Chocolate besteld maar heb Chocolade Mint gekregen. Niet erg want het smaakt naar after eight en die vind ik heerlijk :D

Wellicht hebben jullie geen Milk chocolade maar pas het anders even aan op de website, niet iedereen is zo gek op after eight als ik. ;)

Voor de rest bedankt voor het snelle afhandelen weer, als de TNT eens een voorbeeld aan jullie service zou nemen :thumbs:

Vorige week mijn Pot Myofusion binnen gekregen. Ik had Milk Chocolate besteld maar heb Chocolade Mint gekregen. Niet erg want het smaakt naar after eight en die vind ik heerlijk :D

Wellicht hebben jullie geen Milk chocolade maar pas het anders even aan op de website, niet iedereen is zo gek op after eight als ik. ;)

Voor de rest bedankt voor het snelle afhandelen weer, als de TNT eens een voorbeeld aan jullie service zou nemen :thumbs:

Staat er ook op je factuur ''Milk Chocolate'' of ''Milk Chocolate Mint''?

In iedergeval bedankt voor je bestelling! :thumbs:

-Leon

Heb de factuur hier niet bij de hand, op het overzicht van de bestelling in mijn e-mail staat alleen Milk Chocolate. nr 205776

Bedoel eerder te vertellen dat we hier geen potten en pannen hebben. En volgens mij ook geen chef-koks. :D

-Leon

Aah zo. :D. Dan is het inderdaad niet makkelijk om ze te bakken zonder potten en pannen. :p. Net weer een heerlijke shake gedronken. :zuip:

3 van de 4 leden van het gezin zijn verslaafd aan jullie shakes. :p

Zonet een weer mooie bestelling gedaan.208004
Ik ben benieuwd naar de werking van de peptopro.
De smaak bereid ik me wel op voor.
10.57 uur besteld
10.59 uur verzonden das wel heel snel.:D

Laatst bewerkt:
Kan ik de fast diet ook voor de training nemen? Neem nu 2 capsules per dag,kan ik na een week miss 3 of 4 per dag nemen of is dat te veel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven