JCA
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie kikker
En volgens mij woon jij onder een brug maar heb je wel een klein leger aan supplementen thuis staan

Kom je een keertje trainen? Dan kunnen we kijken wie meer tilt, jij of jermo![]()

.Ik doe mee, duh.Als ik in de buurt ben, prima!
Al ben ik bang dat ik wel meer dan jermo til
Niet veel, maar wel meer. Waarvoor doe jij dan niet mee?![]()

Klopt...
Ik heb tenminste echt wat aan de hoeveelheden supps die ik tot mij neem.

Waar zit het verschil tussen de miscellar casein superior en de protein perfection mix en welke is beter voor het slapen te nemen?
Mijn Lean Gainer was op en had nog een restje Mammoth staan... Nou de Mammoth gaat de prullenbak in en ik heb rap een nieuwe pot Lean Gainer besteld, Lean Gainer is toch echt 100* beter te happen, je proeft gewoon kwaliteit
Een shakebeker erbij besteld om een tweede shakebeker als kado te score![]()
Heb Body en Fitshop nog maar recentelijk "ontdekt", maar ben ondertussen een zéér tevreden klant.
- Zeer overzichtelijke website
- Veel keuze
- Gemakkelijke betaalmogelijkheden, ook vanuit België
- Zeer snelle levering
- Zeer lage prijzen
Mijn absolute favoriet is de Micellar Casein Superior van B&F. Vroeger gebruikte ik gewone caseïne voor het slapengaan, maar je voelt dat de micellar casein nog beter werkt. Bovendien een topprijs!
Ik heb trouwens nog een vraag over CLA.
Ik heb in het verleden altijd Tonalin CLA gebruikt waar ik zeer tevreden over was.
Ik zie dat B&F Clarinol CLA aanbiedt. Is er enig verschil tussen deze 2 merken qua werking?
- Minder oestrogeen (CLA is een aromatase inhibitor), dus minder vochtretentie en hardere spieren
- Gemakkelijker vet verbranden. Je voelt de vetverbranding trouwens omhoog gaan als je CLA gebruikt, je krijgt het vanbinnen een beetje warmer.
Net bestelling gedaan... pot whey perfection en pot eiwit pannenkoeken. Ben benieuwd of ze lekker zijn.
Kun je er ook een scoop van andere whey smaak bij de eiwit pannenkoeken doen?

Ik wil ook betaald achter dbb zitten en de hele dag gratis supps proberen en eiwit pannenkoeken eten![]()

Nou nou, eiwit pannenkoeken wil nog niet lukken op kantoor, maar we werken eraan!
Wil iemand komen bakken?
-Leon

Vorige week mijn Pot Myofusion binnen gekregen. Ik had Milk Chocolate besteld maar heb Chocolade Mint gekregen. Niet erg want het smaakt naar after eight en die vind ik heerlijk
Wellicht hebben jullie geen Milk chocolade maar pas het anders even aan op de website, niet iedereen is zo gek op after eight als ik.
Voor de rest bedankt voor het snelle afhandelen weer, als de TNT eens een voorbeeld aan jullie service zou nemen![]()
Nou nou, eiwit pannenkoeken wil nog niet lukken op kantoor, maar we werken eraan!
Wil iemand komen bakken?
-Leon
. Zowel al in de wok gebakken als in een antikleefpan.
.Hier lukken ze perfect.. Zowel al in de wok gebakken als in een antikleefpan.
.
Bedoel eerder te vertellen dat we hier geen potten en pannen hebben. En volgens mij ook geen chef-koks.![]()
-Leon
. Dan is het inderdaad niet makkelijk om ze te bakken zonder potten en pannen.
. Net weer een heerlijke shake gedronken.