Hoe bedoelje dat, waar zie je dat je iets kan winnen dan![]()
Hier kun je iets winnen

We geven 5 potten Whey Isolaat Perfection weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoelje dat, waar zie je dat je iets kan winnen dan![]()

Mag van mij ook wel iets sneller 
Hmm de oude isolaat banaan vind ik echt wel lekker
Echt benieuwd hoe lekker die nieuwe versie dan wel niet is![]()

Bedankt voor de super snelle levering (Y).
Ik ga voortaan maar aan de chocolade shakes, zelfs de caseine is lekker met chocolade.

De vraag naar Gainers in naturel is er eigenlijk niet. Excuses voor het late antwoord!![]()
. En ontzie Leon maar een beetje.
.
.Ok thanks Ilco.. En ontzie Leon maar een beetje.
.
En die Isolaat actie is echt een topper..

Werd gister nog gebeld door b&f. Ze hadden de bestelde isolaat perfection niet in choco, en dus kreeg ik een andere smaak![]()
Komt pas maandag denk ik
Je kan tog ook gewoon een pot kopen om te proberen? Valt de smaal tegen, dan drink je maar een maandje iets minder lekkere shakes.
Zo een product als dit koop je ook niet voor de smaak, dan kun je gewoon whey perfection kopen. Gaat hier puur om de kh ed die er niey inzitten.

vraagje, sinds gister mn pakketje niet binnen is gekomen en ik al wel klaar stond, is vandaag het tegenovergestelde, ik moet tot half 6 werken en dus is wel me moeder thuis, alleen gaat die zeggen dat ik daar niet meer woon (erg trieste ruzie om niks) , wat gaat de postbode dan met mijn pakketje doen?
alsnog naar de locatie waar ik het kan ophalen? of gaat het terug
Dat is wel een probleem.vraagje, sinds gister mn pakketje niet binnen is gekomen en ik al wel klaar stond, is vandaag het tegenovergestelde, ik moet tot half 6 werken en dus is wel me moeder thuis, alleen gaat die zeggen dat ik daar niet meer woon (erg trieste ruzie om niks) , wat gaat de postbode dan met mijn pakketje doen?
alsnog naar de locatie waar ik het kan ophalen? of gaat het terug
. Leg gewoon het geld klaar en zeg dat ze dat moet afgeven aan de tnt man 
hoi jongens,
even een vraagje, mijn order 207628 is nog steeds niet binnen, zaterdag avond besteld en staat op de track en trace nog alleen op : ontvangen bij tnt post en is nu volgbaar.
mijn bestelling van maandag is wel gewoon binnen gekomen, kunnen jullie dit even na checken?
Je bestelt 2 maal Glucosamine Sulfaat. Dit product staat op VERWACHT en komt over 2 weken binnen.We hebben een leuke aanbieding erbij;
In exclusieve samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;
Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!!
THT eind Juni 2011.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

Ze vliegen er nu al uit
!!! De actie loopt net een paar uur
Dank je, heb net zelf een Vanille shake op. Echt heerlijk![]()
Moet toch zo zalig zijn elke dag in een magazijn vol supplementen staan en dan vanalles testen.
. Heerlijk.