MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag heb ik weer een bestelling geplaatst bij B&F.
Nog even contact met Leon gehad over mijn vorige bestellingen.
Dinsdag kwam mijn eerste pakketje binnen en woensdag het tweede, ook is er nog een volle envelop aangekomen.
Bij een vorige bestelling was er iets verkeerd gegaan en dit is helemaal goed gemaakt!

Ik kan weer lekker gaan testen en wil jullie hiervoor bedanken!

Bedankt voor alle moeite en de goodies!

Graag gedaan! Jij ook bedankt voor je bestellingen! :)

-Leon

Meestal wordt dit pas in de avond aangevuld door TNT. Geloof ook dat het erbij staat. Dat je na 20u30 nog eens moet kijken.

Klopt. :)

-Leon

Weer een flinke bestelling gedaan door een van jullie trouwe klanten, optimaal gebruik gemaakt van de weekaanbiedingen en toch al lage prijzen :)

Nr: 209176, Leef je eigen er gerust op uit ^^

Bedankt!

Btw, Check even: Uitleg kies uw Kado's! en dan de 5 Garanties [Voor 18:00 besteld, morgen in huis] 22:00 toch? :D

Laatst bewerkt:
huh maar als het in de avond wordt bijgevuld, wordt het de morgen dan wel gewoon afgevoerd? </3

huh maar als het in de avond wordt bijgevuld, wordt het de morgen dan wel gewoon afgevoerd? </3

Yes yes is altijd zo. Tnt haalt niet elke minuut de pakjes op. :p. Weet niet hoevaak ze komen maar weet nu met de nieuwe uren dat ze om 22u ofzo de lading ophalen. En vanaf dan wordt het pakket volgbaar. De mail die je krijgt is wanneer alles ingepakt staat om opgehaald te worden.

• Like
Waarderingen: B&F
Yes yes is altijd zo. Tnt haalt niet elke minuut de pakjes op. :p. Weet niet hoevaak ze komen maar weet nu met de nieuwe uren dat ze om 22u ofzo de lading ophalen. En vanaf dan wordt het pakket volgbaar. De mail die je krijgt is wanneer alles ingepakt staat om opgehaald te worden.

wow haha jij bent een super info bron :p

uhm, is het ook zo hoe eerder je besteld, des te eerder krijg je het?

We hebben een leuke aanbieding erbij;:)

In exclusieve samenwerking met BSN presenteren wij voor Nederland en Belgie;
Syntha-6 Smaak Caramel Latte
1x 3lb van 32,90 voor 14,90!
2x 3lb van 59,90 voor 24,90!!

THT eind Juni 2011.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6 verschillende eiwitten in een overheerlijke shake - Syntha-6! Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

Top aanbieding. Hoe is de smaak van deze?

BTW
THT eind Juni 2011. = ten minste houdbaar tot juni 2011 ???

Is broertje van Krimpie, hij neemt de cheerleading over :cheer:

:clown:

mitotropin al binnen? dan kan ik eindelijk men bestelling plaatsen zou echt super zijn

wow haha jij bent een super info bron :p

uhm, is het ook zo hoe eerder je besteld, des te eerder krijg je het?

Haha mijn opleiding logistiek werpt toch af en toe nog zijn vruchten af. :p.

En volgens mij heeft de tijd dat het afgeleverd wordt alleen te maken met de route die de chauffeur moet afleggen. Heb al op veel verschillende uren besteld en hij komt hier altijd tussen half 12 en half 2. Altijd dezelfde chauffeur.

je doet wel goed je vak daarin hoor :)

Die syntha 6 is ten minste houdbaar tot juni 2011? :s wou net 2x 3 lb bestellen en wat gebeurt er eigelijk met een eiwitshake die paar maanden over datum is?

Die syntha 6 is ten minste houdbaar tot juni 2011? :s wou net 2x 3 lb bestellen en wat gebeurt er eigelijk met een eiwitshake die paar maanden over datum is?

moet niet eigenlijk niet op letten, is net als alcohol, heeft ook houdsbaarheid daturm maar blijft hartstikkelang goed

Is er hier nog al eens iemand een zending verloren door TNT?
Mijn track and trace is al sinds 05/05 blijven staan op De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar, maar er gebeurt niets meer
latere zendingen heb ik wel al gekregen trouwens
pakje verloren gegaan?

Bestelling geplaatst: Referentie:208136

Zie opmerkingen bij bestelling a.u.b. :)
Bestelling geleverd maar voor de 2de keer op rij zijn de opmerkingen niet gelezen. :(
Vorige keer bij de B&F power stack met inclusief shakebeker was deze laatste er niet bij, bestelde toen ook protein perf mix en vroeg een andere sample dan deze of de whey maar kreeg de protein perf mix sample, niet handig als er bij de bestelling al een pot bijzit.
Bij de bestelling van nu heb ik dit nog eens aangehaald en met opzet geen sample gekozen maar bij opmerkingen gezet of ik een andere sample dan whey/protein kon krijgen(heb er al zoveel van) met als resultaat dat er nu helemaal geen sample bij is. :(

Waarom worden de opmerkingen bij een bestellingen over het hoofd gezien, dan lijkt het me beter om die rubriek te schrappen als het toch niet gelezen wordt.

Laatst bewerkt:
Weer een flinke bestelling gedaan door een van jullie trouwe klanten, optimaal gebruik gemaakt van de weekaanbiedingen en toch al lage prijzen :)

Nr: 209176, Leef je eigen er gerust op uit ^^

Bedankt!

Btw, Check even: Uitleg kies uw Kado's! en dan de 5 Garanties [Voor 18:00 besteld, morgen in huis] 22:00 toch? :D

Dank je!:) Voor 22:00 uur inderdaad:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven