XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan tog ook gewoon een pot kopen om te proberen? Valt de smaal tegen, dan drink je maar een maandje iets minder lekkere shakes.

Zo een product als dit koop je ook niet voor de smaak, dan kun je gewoon whey perfection kopen. Gaat hier puur om de kh ed die er niey inzitten.
Het is natuurlijk belachelijk om 40-, uit te geven voor iets wat ik misschien wel niet lekker vind. Smaak is bij mij een belangrijke factor dus wil graag weten of het me smaakt voordat ik het koop. Heb al 2x een miskoop gehad bij een Whey Isolaat.

Dan stop maar met de sport. Je zal nog heel wat dingen komen te eten die je niet zo lekker of helemaal goor vindt. Dat hoort nu eenmaal bij het bodybuilden.

En je weet tog wel hoe bv chocolade smaakt of banaan of vanille?

nee wilt ze niet nee ..mja ik heb rembours gedaan, ik bestel wel op men stage plek dan

Dan stop maar met de sport. Je zal nog heel wat dingen komen te eten die je niet zo lekker of helemaal goor vindt. Dat hoort nu eenmaal bij het bodybuilden.

+1. Weet nog de eerste keer dat ik na het trainen een shake nam met 10 gram peptopro + 30 gram TMS + WMS dat ik haast over mijn nek ging. Nu giet ik het zonder problemen binnen. :p. Weekje doorbijten en je merkt er niks meer van. :p

Maar ben het er ook wel mee eens dat een whey lekker moet zijn. Maar mijn bevindingen met de whey van B&F zijn alleen maar positief. :D

dan maar nieuwe bestelling, op adres waar ik dagelijks ben .. hopelijk wordt dit snel gehandeld! :)

Body en fitshop is het mischien geen idee om de protein perfection dat als je het 2x bestelt korting krijgt zie wel dat jullie een verpakking hebben van 4000 gram maar heb geen zin om 4000 gram van dezelfde smaak de hele tijd te drinken. Dus wil daarom 2x1800 gram bestellen.

Is dit mogelijk??

Body en fitshop is het mischien geen idee om de protein perfection dat als je het 2x bestelt korting krijgt zie wel dat jullie een verpakking hebben van 4000 gram maar heb geen zin om 4000 gram van dezelfde smaak de hele tijd te drinken. Dus wil daarom 2x1800 gram bestellen.

Is dit mogelijk??

Probleem is dat de marges heel erg krap zijn. Op 2x 1800 kunnen we momenteel helaas niet meer korting geven. Excuses!:cool:

Kijkt vol verwachting naar de verwacht pagina. :D :bow2:

Maar goed dat ik alweer een goede vakantiejob gevonden heb. :D.
De prijzen zijn ook echt super. :D. Ik ben echt huismerk verslaafd. :engel:

Dit kan wel kloppen:D Je bestelt 2 maal Glucosamine Sulfaat. Dit product staat op VERWACHT en komt over 2 weken binnen.
Wil je daar op wachten of een ander product?
He shit, had het gevonden op de zoekfunctie en niet opgelet :p, nergens zien staan.

Hebben jullie een vergelijkbaar product van goede kwaliteit?

Ik heb geen probleem met dingen eten die ik niet lekker vind. Maar ik heb nu toch keuze tussen iets wat ik lekker vind of misschien niet lekker? Dan is het toch handig een sample te nemen? 40-, is voor mij aardig wat geld voor een pot whey. Ik vraag gewoon wanneer de samples komen, is toch handig? Geen reden om me aan te vallen.

Zondag heb ik weer een bestelling geplaatst bij B&F.
Nog even contact met Leon gehad over mijn vorige bestellingen.
Dinsdag kwam mijn eerste pakketje binnen en woensdag het tweede, ook is er nog een volle envelop aangekomen.
Bij een vorige bestelling was er iets verkeerd gegaan en dit is helemaal goed gemaakt!

Ik kan weer lekker gaan testen en wil jullie hiervoor bedanken!

Bedankt voor alle moeite en de goodies!

hmm, okee :p

vraagj: als ik op de track&trace link klik van mn andere bestelling, staat er niks gevonden. wel staat er ''bestelling verzonden, uw referentienr is ...'' ?

Meestal wordt dit pas in de avond aangevuld door TNT. Geloof ook dat het erbij staat. Dat je na 20u30 nog eens moet kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven