XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geleverd maar voor de 2de keer op rij zijn de opmerkingen niet gelezen. :(
Vorige keer bij de B&F power stack met inclusief shakebeker was deze laatste er niet bij, bestelde toen ook protein perf mix en vroeg een andere sample dan deze of de whey maar kreeg de protein perf mix sample, niet handig als er bij de bestelling al een pot bijzit.
Bij de bestelling van nu heb ik dit nog eens aangehaald en met opzet geen sample gekozen maar bij opmerkingen gezet of ik een andere sample dan whey/protein kon krijgen(heb er al zoveel van) met als resultaat dat er nu helemaal geen sample bij is. :(

Waarom worden de opmerkingen bij een bestellingen over het hoofd gezien, dan lijkt het me beter om die rubriek te schrappen als het toch niet gelezen wordt.

Excuses, ik stuur je even een leuk doosje na:)

Is er hier nog al eens iemand een zending verloren door TNT?
Mijn track and trace is al sinds 05/05 blijven staan op De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar, maar er gebeurt niets meer
latere zendingen heb ik wel al gekregen trouwens
pakje verloren gegaan?

Regel ik direct:) Ik stuur direct een nieuwe doos na. De rest zoek ik inderdaad even uit met TNT.

Die syntha 6 is ten minste houdbaar tot juni 2011? :s wou net 2x 3 lb bestellen en wat gebeurt er eigelijk met een eiwitshake die paar maanden over datum is?

Tot eind Juni is het in ieder geval prima. Maar de pot blijft waarschijnlijk een hele tijd langer goed. Ze houden altijd een veilige marge aan:)

Net mijn bestelling binnen gekregen (207270).
Alleen zat er maar 1 sample whey perfection bij.
Had vermeld dat voor de shakebaker ook samples van whey erin mochten als dit kon, maar nu heb ik geen van beide. En dat terwijl ik ook nog een andere smaak heb gekregen omdat er geen choco was.

Op de factuur staat ook nog + extra samples, dus is dit gewoom vergeten en kan ik die nog nagestuurd krijgen?

Ps. Dit is de eerste keer dat ik via afterpay doe, maar er zit ook geen acceptgiro bij? Wordt die appart opgestuurd of hoe mag ik nu betalen :p

Laatst bewerkt:
Dacht er oppeens aan: Heb hier casein superior van jullie liggen.. Maar het probleem is dat als ik het ga shaken dat het ongelofelijk dik wordt en er klonters in zitten (En helaas had ik ook nog een niet zo héél lekker smaakje gepakt :() Wat aan te raden? Minder casein erin gooien en dan 2 shakes maken of hoort dit zo? Het is echt niet drinkbaar, lijkt meer op pudding.

Dacht er oppeens aan: Heb hier casein superior van jullie liggen.. Maar het probleem is dat als ik het ga shaken dat het ongelofelijk dik wordt en er klonters in zitten (En helaas had ik ook nog een niet zo héél lekker smaakje gepakt :() Wat aan te raden? Minder casein erin gooien en dan 2 shakes maken of hoort dit zo? Het is echt niet drinkbaar, lijkt meer op pudding.

Klopt, de Micellar is dik en lobbig van zichzelf. Ik heb vanmorgen tussen de maaltijden nog een shake gemaakt met 250 ml water en 1 scoop. Dat gaat prima:)

Klopt, de Micellar is dik en lobbig van zichzelf. Ik heb vanmorgen tussen de maaltijden nog een shake gemaakt met 250 ml water en 1 scoop. Dat gaat prima:)
Hm ga dat eens proberen dan.. Ik gooi die shake zo achterover en denk ''He waarom komt er nu niks uit?'' Gooi die deksel open en kan het zo op een bord gooien als pudding :roflol:
Welke smaak is een beetje aan te raden trouwens Leon? Heb nu geloof ik iets van berry ofzo maar ben er nu wel achter dat dat ''frisse'' totaal niet lekker is bij shakes.

Net mijn bestelling binnen gekregen (207270).
Alleen zat er maar 1 sample whey perfection bij.
Had vermeld dat voor de shakebaker ook samples van whey erin mochten als dit kon, maar nu heb ik geen van beide. En dat terwijl ik ook nog een andere smaak heb gekregen omdat er geen choco was.

Op de factuur staat ook nog + extra samples, dus is dit gewoom vergeten en kan ik die nog nagestuurd krijgen?

Ps. Dit is de eerste keer dat ik via afterpay doe, maar er zit ook geen acceptgiro bij? Wordt die appart opgestuurd of hoe mag ik nu betalen :p

Ik stuur je wat samples na:) Acceptgiro krijg je over een paar dagen per post.

Referentie nummer: 209293 als je nog wat samples hebt... :D

Hebben jullie trouwens ergens L-carnosine? Kon het niet vinden in ieder geval.

Hoe lang duurt dat nieuwe autoincasso gebeuren? Al een week geleden en nog steeds niets afgeschreven. Xx

Hm ga dat eens proberen dan.. Ik gooi die shake zo achterover en denk ''He waarom komt er nu niks uit?'' Gooi die deksel open en kan het zo op een bord gooien als pudding :roflol:
Welke smaak is een beetje aan te raden trouwens Leon? Heb nu geloof ik iets van berry ofzo maar ben er nu wel achter dat dat ''frisse'' totaal niet lekker is bij shakes.

lol :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven