Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat op geen aspartaam en cyclamaat, dus die al zeker niet. Maar waarom vraag je naar Acesulfame-K? Dat wordt toch niet opgenomen door het lichaam? Dus waarom die niet? (vraag ik uit nieuwsgierigheid)
Edit: Bij studies is aangetoond dat Acesulfame-K zelf in grote hoeveelheid geen negatief effect heeft. Deze studies waren wel op dieren maar bij 1 werd een hoeveelheid gebruik die equivalent is van bijna 500 liter drank per dag met Acesulfame-K in. Moest er iets mis zijn met die stof zou dat bij die studie dan toch wel zeker zijn uitgekomen. Dus zolang je niet boven de 500 liter per dag dranken drinkt met Acesulfame-K in ben je veilig denk ik.

Ik denk niet dat ik hier een discussie moet starten over additieven. Aspartaam is ook gewoon toegestaan en zogenaamd onschadelijk ;)
Ik wil mijn leven gewoon omgooien en volledig bio en additief vrij leven ( zo ver mogelijk natuurlijk, ben geen geitenwollen sokken gast) Moet wel leuk blijven.

Laten we het maar gewoon bij de gevraagde info houden ;)

Ik denk de isolaat. Maar mij gaat het alleen om de kunstmatige toevoegingen. Is de naturel hier volledig vrij van? Zoals Acesulfame-K, want die zit wel in de whey met smaak. Ik zou graag een whey willen zonder extra zoetstoffen. Zou je dit voor mij na kunnen kijken?

Bedankt! :)

Edit: mij interesseert dus het bovenste blokje op de verpakking. De samenstelling per 100gram niet. Die zit bij body en fit producten sowieso goed ;)

Ik denk niet dat ik hier een discussie moet starten over additieven. Aspartaam is ook gewoon toegestaan en zogenaamd onschadelijk ;)
Ik wil mijn leven gewoon omgooien en volledig bio en additief vrij leven ( zo ver mogelijk natuurlijk, ben geen geitenwollen sokken gast) Moet wel leuk blijven.

Laten we het maar gewoon bij de gevraagde info houden ;)

Ik begrijp het! Ga het gelijk even nakijken voor je en kom erop terug! :) Zowel de Isolate als de Whey Perfection in de natural smaak heeft geen Acesulfame-K.

-Leon

Laatst bewerkt:
Nog een hele leuke aanbieding!:)

Optimum Whey Sachets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 24 sachets voor 14,90!
2x 24 sachets voor 28,50!

Sachets, altijd handig om mee te nemen! Goede prijs ook. Prima aanbieding.

en nog maar 1tje:D

Voor de mensen die nog een paar pondjes kwijt willen deze maand:)

Complete Diet Boost
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 120 capsules voor 14,90!

Weer lekkere aanbiedingen mannen :thumbs:

De verleiding was weer groot,toch maar 2 potten syntha besteld.211327;)

Gratis supps = killy blij :)

Heb ik mijn pot isolaat nu al gewonnen! :mad:

:heart:

goedemiddag

ik heb zaterdag een bestelling gedaan nu ben ik van jullie gewend dat deze er maandag is, maar het pakket staat bij tnt alleen nog als gemeld meer niet en het lijkt me sterk dat deze vandaag nog aankomt aangezien ze normaal altijd s'óchtends komen, kan dit normaal zijn omdat het weekend er tussen heeft gezeten of iets dergelijks .

bestel nummer :210685

body en fitshop is blijkbaar de rekken aant leegmaken heerlijke aanbiedingen :) !!! wat komt er nog allemaal bij vandaag ben benieuwd :)
grts!!

goedemiddag

ik heb zaterdag een bestelling gedaan nu ben ik van jullie gewend dat deze er maandag is, maar het pakket staat bij tnt alleen nog als gemeld meer niet en het lijkt me sterk dat deze vandaag nog aankomt aangezien ze normaal altijd s'óchtends komen, kan dit normaal zijn omdat het weekend er tussen heeft gezeten of iets dergelijks .

bestel nummer :210685

Is bij mij ook zo, kunnen ze bij B&F weinig aan doen. Ongeduldig wachten tot morgen (hopelijk).

Is whey (perfection) hetzelfde als syntha 6?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven