Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe maar zuinig aan met het verpakkingsmateriaal voor bestelling 87955 hoor! word altijd gek van die snippers... duw er maar een oude krant tussen![]()

Ook maar een potje NOKO besteld. Kon het niet laten voor die prijs![]()
Hebben jullie nog iets van een eindejaars/kerstmis actie in de planning staan?

Mijn pakje staat al van 3 december in de voorsortering ... het wil maar niet aankomen dus
Normaal gezien heb ik het al de dag erop, ten laatste 2 dagen ertussen
![]()
Ik kom hier zo nog even op terug... (even bellen met de TNT)
vertraging dus.... hou me maar even op de hoogte.Ik kom hier zo nog even op terug... (even bellen met de TNT)
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------
Net even contact gehad met de TNT, ze moeten deze echt vandaag of uiterlijk morgen (kon hij niet met zekerheid zeggen) afleveren.
vertraging dus.... hou me maar even op de hoogte.

is bestelling 87821 al de duer uit? ben vandaag toevallig thuis, bespaart me een hoop gedoe met TNT als ze vandaag zouden leveren...![]()
ok thanksBetaling vandaag ontvangen en de bestelling ook direct voor je verzonden. Zal dus morgen/overmorgen worden..
Net even contact gehad met de TNT, ze moeten deze echt vandaag of uiterlijk morgen (kon hij niet met zekerheid zeggen) afleveren.
vertraging dus.... hou me maar even op de hoogte.

Status is nog altijd niet gewijzigd ... en gebruikelijke uur van levering is al voorbij![]()
Ai ai, ik wacht nog heel even af tot, 13:30-14:00 uur. Dan is volgens mij de status meestal gewijzigt. Daarna ga ik maar weer eens bellen met de TNT..
Status is nog altijd niet gewijzigd ... en gebruikelijke uur van levering is al voorbij![]()
)))Als ik 33kg SERIOUS MASS Optimum Nutrition koop, krijg ik dan korting?
Ik heb net je voicemail ingesproken... Net maar een nieuw pakket opgestuurd want de post in Belgie is het pakket kwijt. (althans ze weten even niet waar het pakket zich bevindt)))

Hoorde net het berichtje ...
Al het 3de pakketje wat die kerels kwijt raken van mij ... het is te merken dat
de Kerstperiode eraan komt. Er verdwijnt weer vanalles
Hoop dat jullie de kosten toch nog ergens kunnen terug verhalen. Alvast bedankt
voor het nieuwe pakket.

Als ik 33kg SERIOUS MASS Optimum Nutrition koop, krijg ik dan korting?