AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En bedankt weer bestelling gisteren besteld en vandaag al weer binnen + 2 samples woow... Crack en No xplode, eerste werkte niet bij mij en ben benieuwd naar de no xplode

Super jongens, ga zo door !

In het kader van, maatschappelijk bewust geld uit geven, heb ik deze rit eens een bestelling bij jullie gedaan :) 87723

:D Dank je. Reeds ingepakt en klaar voor verzending!

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Hé, ik krijg net een bevestiging van verzending binnen ... is dat nieuw? Leuk wel :p

Ja, klopt. Ik denk dat het inderdaad wel op prijs gesteld wordt.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

:)

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

En bedankt weer bestelling gisteren besteld en vandaag al weer binnen + 2 samples woow... Crack en No xplode, eerste werkte niet bij mij en ben benieuwd naar de no xplode

:eek: Bij de meeste mensen slaat de Crack "aardig" aan. Misschien dat je op de NO Xplode beter reageert, kan best.

Bij mij is dat net zo, Crack doet niet veel bij me. Zelfs niet met 3 hoog opgehoopte scoops.
NOxplode daarentegen train ik vlot meer op 2 scoops. Hangt van persoon tot persoon af zeker ...

Ik hoor trouwens ook weer wilde verhalen over Hemo Rage Black van Nutrex

Bij mij is dat net zo, Crack doet niet veel bij me. Zelfs niet met 3 hoog opgehoopte scoops.
NOxplode daarentegen train ik vlot meer op 2 scoops. Hangt van persoon tot persoon af zeker ...

Ik hoor trouwens ook weer wilde verhalen over Hemo Rage Black van Nutrex

Ben benieuwd de sample van No Xplode is 2 servings per container dus ik kan er twee keer mee doen, zal vrijdag proberen ... ben benieuwd

ik voel me genaaid :(
vorige week NOKO besteld voor 25
nu is hij 17 :'(

ik voel me genaaid :(
vorige week NOKO besteld voor 25
nu is hij 17 :'(

NO KO voor 17,00 euro is de weekaanbieding. Elke week hebben we een ander product 7 dagen lang voor een zeer scherpe prijs. Leek ons juist heel leuk voor klanten!

Wel sneu als je net ervoor bestelt hebt maar daar is weinig aan te doen, anders kunnen we niets meer in de aanbieding doen;)

Maar ik zal je matsen, als je volgende keer bestelt dan haal ik 8,00 euro van de bestelling af. Dan graag eerst hetgeen je wilt bestellen even doormailen aan office@bodyenfitshop.nl

shit, ik heb net 2 dingen besteld.
haha ik voel me zo dom nu xD

Referentie nummer: 87754
Faktuur datum: 03-12-2009
Betaalmethode: iDeal

thaaanks almachtige bodyenfitshop

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.689
NO KO voor 17,00 euro is de weekaanbieding. Elke week hebben we een ander product 7 dagen lang voor een zeer scherpe prijs. Leek ons juist heel leuk voor klanten!

Wel sneu als je net ervoor bestelt hebt maar daar is weinig aan te doen, anders kunnen we niets meer in de aanbieding doen;)

Maar ik zal je matsen, als je volgende keer bestelt dan haal ik 8,00 euro van de bestelling af. Dan graag eerst hetgeen je wilt bestellen even doormailen aan office@bodyenfitshop.nl

Zie dat een andere shop maar eens doen. Body en fitshop all the way :thumbs:

Vlotjes, daar houden we van :)

ik zie dat sinds gisterenavond de total muscle solution terug binnen is;
ik dacht dat u gezegd had dat er een nieuwe smaak bij zou zijn, maar ik zie enkel fresh Fruit?

heeft u een antwoord voor mij in die zin dat ik niet begrijp in welke mate aminos afgebroken worden door de maag / opgenomen worden in het lichaam ( pillen worden als ik het goed begrijp haast compleet afgebroken door de maag)
pillen met een ester zouden het best zijn. hoe goed wordt een poeder amino product (zoals magic of pure muscle BCAA) opgenomen tov softgel cap zoals ON 2222 ( http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/optimum-nutrition/superior-amino-2222-softgels )

sorry voor deze lastige vragen maar ik moet dus aminos gaan kopen, en ik wil wel zeker zijn dat ik de goeie heb.

tot nu toe lijken de beste caps er te zijn die u niet in het gamma heeft (ongelooflijk vind ik dat - iets dat u niet heeft :D ) nl. die ethyl ester BCAA caps van axis labs

van zodar ik het hele amino vraagstuk wetenschappelijk uitgevogeld heb, volgt mijn bestelling - heb dringend BCAA's nodig anyway :)

ik zie dat sinds gisterenavond de total muscle solution terug binnen is;
ik dacht dat u gezegd had dat er een nieuwe smaak bij zou zijn, maar ik zie enkel fresh Fruit?

heeft u een antwoord voor mij in die zin dat ik niet begrijp in welke mate aminos afgebroken worden door de maag / opgenomen worden in het lichaam ( pillen worden als ik het goed begrijp haast compleet afgebroken door de maag)
pillen met een ester zouden het best zijn. hoe goed wordt een poeder amino product (zoals magic of pure muscle BCAA) opgenomen tov softgel cap zoals ON 2222 ( http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/optimum-nutrition/superior-amino-2222-softgels )

sorry voor deze lastige vragen maar ik moet dus aminos gaan kopen, en ik wil wel zeker zijn dat ik de goeie heb.

tot nu toe lijken de beste caps er te zijn die u niet in het gamma heeft (ongelooflijk vind ik dat - iets dat u niet heeft :D ) nl. die ethyl ester BCAA caps van axis labs

van zodar ik het hele amino vraagstuk wetenschappelijk uitgevogeld heb, volgt mijn bestelling - heb dringend BCAA's nodig anyway :)

Met Ethyl Ester BCAA's in poeder heb je meer bcaa voor minder geld als in caps;) Bij mijn weten wordt poeder in ethyl ester heel goed opgenomen.

De nieuwe smaak is ECHT Freshhhh -we kunnen deze vanaf morgenochtend weer versturen. Dus voor het weekend in huis.

Laatst bewerkt:
bestelling 87821 geplaatst. ondertussen kan ik al bijna beter jullie BE verdeler worden :D

of aandelen kopen... :rolleyes:

nog bedankt voor de tip over de BCAA's

gr

S

bestelling 87821 geplaatst. ondertussen kan ik al bijna beter jullie BE verdeler worden :D

of aandelen kopen... :rolleyes:

nog bedankt voor de tip over de BCAA's

gr

S

Thanks!!! Mooie bestelling. We maken er een mooi pakket van.
:eek: Aandelen..B&F

vanmorgen al mn pakketje binnengekregen.

snelle levering
netjes verpakt!
inhoud klopt
free samples

een dikke 10 waard . ga zo door!

:clap::clap::clap::clap::clap::clap:

Doe maar zuinig aan met het verpakkingsmateriaal voor bestelling 87955 hoor! word altijd gek van die snippers... duw er maar een oude krant tussen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven