- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Het is 1,5 jaar houdbaar!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik 33kg SERIOUS MASS Optimum Nutrition koop, krijg ik dan korting?
Hebben jullie geen combipakket van jullie eigen whey isolaat en WMS ?
Is toch een mooie pre- en post workout stack voor een heel leuke prijs.
Zal er eens naar kijken..die Labrada Cookie Rolls (cinnamon bun) zijn verdomd lekker...
![]()

We hebben de combi met de Whey Blend en WMS.
guaranteed muscle stack
Met de ISO is de stack idd nog iets beterZal er eens naar kijken..
---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
Dat is een waar woord!!!
Deze zijn echt lekker, had er weinig verwachting van maar heb al een half doosje op. Een goede vinding van Labrada![]()
ik ook al... vind het koud lekkerder dan warm moet ik zeggen...Ja ik gooi de whey eruit en ga me weightgainer verdubbelen, kijken of ik zo nog wat pure vetmassa kan winnen.
erg lekker!
Kort vraagje over TMS.
Ik train altijd 's middags uit school, maar ik pak dan 's ochtends mn sporttas in omdat ik uit school ga trainen.
Ik mix dan sochtends ook mn TMS, dus die ligt dan zo een 5 uur te weken.
Is het niet beter om dit in de gym te doen ivm de afbraak van de creatine?
(idd niet 's ochtends al aanmaken)Poeder droog in de shaker, even onder de kraan in de sportschool en opdrinken.(idd niet 's ochtends al aanmaken)

Jazeker! Je kan zoiets misschien met dextrose doen, maar niet met een product dat o.a. creatine en BCAA bevat, deze zijn niet stabiel in water!
Je moet eerst je inlezen voor je zoiets doet, man, anders is het een grandioze verspilling van geld en het supplement in kwestie.
die Labrada Cookie Rolls (cinnamon bun) zijn verdomd lekker...
![]()
Al gevonden. 

WTF. Voedingswaarde?Al gevonden.
Baas, wanneer komen er eigenlijk meerdere smaken van de WMS? Die citrus van Vitargo is echt mega lekker, dus het is tijd dat WMS ook in citrus smaak komt!![]()

... de smaak is nu net zo goed als de samenstelling!We hebben samples gehad van meerdere andere smaakvarianten maar die vielen allemaal tegen tov de smaak die we nu hebben
Wel een andere Suprise die je nooit had verwacht wanneer we het over smaak hebben en je zult me niet geloven voordat je hebt geprobeerd!
De nieuwe Total Muscle Solution smaak is echt![]()
Die moet je echt proberen! (ik weet dat je de ingredienten echt heel goed vindt maar vorige versie echt niet lekker vond) Ik beloof je, als je deze eenmaal hebt geproeft... de smaak is nu net zo goed als de samenstelling!

'' 

Hmmm... jaa jaa...
Dat komt me bekend voor. ''He, Niels. Moet je deze eens proberen!''
J/k
Ik kom dan snel even een bakje doen. Ben benieuwd!![]()

Creatine omzetting in creatinine gaat maar heel langzaam begreep ik. Kun je gerust een dag in de koelkast laten staan opgelost in vruchtendrank/water, dan is nog zeker 95% goed.
magic eaa smaakt idd echt goed, veeeel beter dan ik verwacht had!
ga binnekort weer 2 potjes bestellen