Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net met hemo rage ultra concentrated getraind die in de uitverkoop stond. En dit wordt mijn nieuwe nr1 preworkout. Goede focus, pomp en extra kracht kon makkelijk 2 extra reps bij elke oefening doen. Begrijp niet dat deze niet goed werd verkocht????? EN heb hem nog wel voor €22,- besteld dit is mijn beste koopje van het jaar:D

Maar komt hij nog eigenlijk terug??

Referentie: 215986

Ik kon het weer niet laten :p
En natuurlijk weer meer besteld dan enkel die Lean Gain :p
Extra samples zijn altijd welkom (Liefst van Protein Perfection want dit zal mijn volgende bestelling zijn :p)

Fixed! Leuk pakket van Leon. ;)

-Leon

Net met hemo rage ultra concentrated getraind die in de uitverkoop stond. En dit wordt mijn nieuwe nr1 preworkout. Goede focus, pomp en extra kracht kon makkelijk 2 extra reps bij elke oefening doen. Begrijp niet dat deze niet goed werd verkocht????? EN heb hem nog wel voor €22,- besteld dit is mijn beste koopje van het jaar:D

Moet ik even voor je inkijken. :)

Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Deze heeft dan toch wel (hoop ik) dezelfde samenstelling ?
De smaak en oplosbaarheid mag dan misschien iets minder zijn dan WP, maar de samenstelling is vwb eiwit, vet en KH (lactose arm) net zo goed of zelfs beter dan isolaat(met smaakje).
Micellar Casein Superior :
Samenstelling per 100 gram
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Vind ik persoonlijk toch wel het belangrijkste eigenlijk.

Dat maakt eigenlijk niet zoveel uit joh je moet per serving kijken en dat is dan 1 a 2 gram minder eiwit per serving daar merkt je lichaam heus niets vanen en 1 gram koolyhdraat meer of minder maakt ook niks uit voor je lichaam;)

Ik denk een prijskwestie, in de aanbieding waren ze direct op. Ik kijk er even naar. Komt wel goed:)

Ben nu met de weekaanbiedingen bezig. Die gaan knallen. Later in de middag meer:)

We gaan ons best doen deze week:D

Ook nieuw;

D-Aspartic Acid in zuiver poeder!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per maandverpakking 12,90!!!!!

Deze product is echt interessant voor mensen die in hun nakuur hun test weer op normale niveau weer wil brengen. Kan je in je nakuur goed gebruiken volgens mij. En voor de prijs hoef je het niet te laten

Een eiwitshake brengt natuurlijk veel meer Kcal en eiwit mee. Ik zou dus niet eiwit helemaal vervangen voor aminozuren. :)

-Leon

Ik doelde er eigenlijk meer op dat als ik dus mijn postworkout shake zou vervangen voor amino's ik geen whey shake hoef te nemen op dat tijdstip right?

ik ga niet al mn eiwitten vervangen voor amino's :P

maar doelde meer op bijv 1 moment op de dag

Ik doelde er eigenlijk meer op dat als ik dus mijn postworkout shake zou vervangen voor amino's ik geen whey shake hoef te nemen op dat tijdstip right?

Ja klopt zo doe ik het ook post workout kan je beter aminozuren nemen. Deze worden veel sneller en beter opgenomen dan eiwit. Dan zou ik direct na het trainen peptopro of aminozuren en een half uurtje later een whey shake of een eiwit rijke maaltijd

Dat kan inderdaad. :D

Ik begreep het verkeerd, my bad! :)

-Leon

Ik hoop niet dat de nieuwe micellar net als bij powersupplements ook gedeeltelijk uit wei-eiwit (8%) gaat bestaan, want ik ben namelijk allergisch voor wei.

zo net weer een bestelling geplaatst geen grote maar wel heel erg nodig hahah ref 216004 als je een leuke sample heb van fat burner altijd welkom want ik ben nog zoekende welke goed voelt.(geen nerveus gevoel) en ben vergeten aan te geven dat mijn cadeau een mixer mag zijn (geven jullie cadeaus weg vergeet ik het in te voeren) groetjes

Ik hoop niet dat de nieuwe micellar net als bij powersupplements ook gedeeltelijk uit wei-eiwit (8%) gaat bestaan, want ik ben namelijk allergisch voor wei.

Nee, geen zorgen:)

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

zo net weer een bestelling geplaatst geen grote maar wel heel erg nodig hahah ref 216004 als je een leuke sample heb van fat burner altijd welkom want ik ben nog zoekende welke goed voelt.(geen nerveus gevoel) en ben vergeten aan te geven dat mijn cadeau een mixer mag zijn (geven jullie cadeaus weg vergeet ik het in te voeren) groetjes

Ik geef het direct door! Dank je, voor de bestelling:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven