Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze smaken komen nog weer terug. Over ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!
![]()
Supersnel dit x! Kwam uit school om 2 uur en hij was er al. Moet je gewoon whey en melk of wat je wil in die shake beker doen en dan schudden?
beide is mogelijk!Deze heeft dan toch wel (hoop ik) dezelfde samenstelling ?
De smaak en oplosbaarheid mag dan misschien iets minder zijn dan WP, maar de samenstelling is vwb eiwit, vet en KH (lactose arm) net zo goed of zelfs beter dan isolaat(met smaakje).
Micellar Casein Superior :
Samenstelling per 100 gram
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram
Vind ik persoonlijk toch wel het belangrijkste eigenlijk.

Vind ik niet zo erg dat er 5 procentpunten minder eiwit zou inzitten zolang dat vet niet te hoog wordHet eiwitgehalte komt rond 85,00 nu. Ik krijg de definiteve cijfers aankomende week![]()
weet je ook al plusminus de percentages vet & koolhydraten? Ik vind de prijs van de huidige casseïne vrij hoog voor een pot van 1,5kg (3x1,5kg is wel al wat betaalbaarder), denk je dat de nieuwe casseïne even duur of goedkoper zal zijn? En eventueel ook hoe veel gram per pot? 2 versies zoals met whey & protein perfection zou ook leuk zijn. Als je iets absoluut nog niet kan inschatten moet je die vraag ook niet beantwoorden natuurlijk. Veel vragen
.Als ze er wat te veel hebben mogen ze er altijd wat bij mij komen zetten hoorAls ik zie hoe vol jullie verwacht pagina staan vrees ik dat jullie binnenkort niet meer kunnen rondlopen in jullie magazijn.. Echt zoveel supplementen.
Vandaar ook de overschakeling naar een nieuw pand?
![]()

Jabeide is mogelijk!
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------
Het eiwitgehalte komt rond 85,00 nu. Ik krijg de definiteve cijfers aankomende week![]()
Jammer... alhoewel ik 5% minder eiwit en evt wat meer vet niet zo`n drama vind. Ik ben meer bang voor het nieuwe lactose gehalte, wat nu extreem laag is. Suggestie : misschien is het mogelijk om straks naast de nieuwe Micellar Casein ook nog de oude Superior te blijven aanbieden ?Jabeide is mogelijk!
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------
Het eiwitgehalte komt rond 85,00 nu. Ik krijg de definiteve cijfers aankomende week![]()
Me WP C&C is bijna op, nu weet ik niet welke smaak ik zou moeten kiezen.
Het moet een smaak zijn die niet schuimt, enige die ik ken die niet schuimt is de choco.
Dus weet iemand nog een WP smaak die niet zo hevig schuimt?
Zou niet slecht zijn, maar eerst toch ff afwachten op de stats van de nieuweJammer... alhoewel ik 5% minder eiwit en evt wat meer vet niet zo`n drama vind. Ik ben meer bang voor het nieuwe lactose gehalte, wat nu extreem laag is. Suggestie : misschien is het mogelijk om straks naast de nieuwe Micellar Casein ook nog de oude Superior te blijven aanbieden ?
Mvg. Henk
ik en mijn vrienden willen allemaal whey perfection 4.5 kilo kopen en dit in 1 bestelling, nu kan ik maar 1 smaak voor ons 4 kiezen??
. Dus ipv 4 in te geven het gewoon 4 keer toevoegen. Lijkt me ook het handigste voor de inpakkers.Bij aantal potten 1 zetten, dan bestel, dan verder winkelen opnieuw naar whey gaan en weer 1 pot andere smaak selecteren en weer bestel enzo verder.ik en mijn vrienden willen allemaal whey perfection 4.5 kilo kopen en dit in 1 bestelling, nu kan ik maar 1 smaak voor ons 4 kiezen??

ik en mijn vrienden willen allemaal whey perfection 4.5 kilo kopen en dit in 1 bestelling, nu kan ik maar 1 smaak voor ons 4 kiezen??
Waxy Maize Starch is geen PWO, je kan wel WMS voor je training nemen voor carbs.Zit bijna door mijn perfect carbs. En WMS is ook al op.
Wat raden jullie aan als PWO? WMS? Of vind je iets beters?
Zit bijna door mijn perfect carbs. En WMS is ook al op.
Wat raden jullie aan als PWO? WMS? Of vind je iets beters?
. Kwam over een 3 tal weken geloof ik. En als je die samenstelling bekijkt is het wel echt op en top volgens mij. 
Magnificent.. Kwam over een 3 tal weken geloof ik. En als je die samenstelling bekijkt is het wel echt op en top volgens mij.
![]()
Kan je ook zien aan de ingrediënten of iets er goed uit ziet. Hij bedoelde het goed...dus nu maak je ook al reclame voor producten die je nog niet eens hebt geprobeert?

Waxy Maize Starch is geen PWO, je kan wel WMS voor je training nemen voor carbs.

Magnificent.. Kwam over een 3 tal weken geloof ik. En als je die samenstelling bekijkt is het wel echt op en top volgens mij.
![]()
Kom normaal nog wel een 3 weken toe denk ik. En anders bestel ik nog wel een WMS ofzo