Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Banaan WP geproeft smaakt goed! Maar ik vond de sample die ik toen kreeg van 500 hyves leden lekkerder dat was ook Protein Perfection Mix, kan dit kloppen of zijn de smaken allemaal hetzelfde en ligt het aan mij? Wss ligt het gewoon aan mij want ben ook een beetje verkouden en alles smaakt een beetje minder lekker en hetzelfde:p

Laatst bewerkt:
Jij komt bleiten in het topic van B&F omdat iemand een nieuw product van B&F aanbeveelt? Ga even snel terug naar je XXL topic man ;)
Hij krijgt juist wat meer verstand door naar hier te komen, jaag hem nu niet weg. Eenmaal hij bij B&F klant is zal hij het wel snappen:D

Ah :p Jep WMS erg goed doen, eventueel ook met wat EAA's. Als je ook EAA's wilt nemen is het wel beter met dextrose professional (op vlak van smaak).

Dextrose professional is de vervanger van perfect carbs precies?
Want vind die niet meteen meer terug in het assortiment :p

dus nu maak je ook al reclame voor producten die je nog niet eens hebt geprobeert?

Als je goed gelezen had dan zag je dat ik zei volgens mij. Dus ik geef gewoon mijn mening op basis van de ingrediënten die ik zag. En aangezien ik het grootste deel van die ingrediënten al los gebruikt heb kan ik wel ongeveer inschatten als het werkt of niet. :p.

Dextrose professional is de vervanger van perfect carbs precies?
Want vind die niet meteen meer terug in het assortiment :p
Jeps :p Had dat ook al eens gevraagd, zal ff hen antwoord hier kopieren...
Vind ik ook :p perfect carbs is wel handiger om te mixe met BCAA's, EAA's als je die ook hebt. Daarom neem ik na training halve dosis WMS en halve dosis perfect carbs waar ik mn EAA's bij mix:). WMS + EAA's of BCAA's is niet zo lekker, WMS smaak is te zwak om te maskeren, perfect carbs heeft sterkere smaak dan EAA's / BCAA's :).

Hebben jullie eigenlijk nog perfect carbs, als ik dat typ in 'zoeken op naam' wordt het niet gevonden. Is dextrose professional niet de vervanging van perfect carbs?

Half. Perfect carbs had meer koolhydraatsoorten en dextrose proffesional is dextrose + taurine. :) Dan kan je beter voor Lean Gain gaan. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
weer maar eens een bestelling gedaan

haha geef echt teveel geld uit aan voeding/supps

zeker tijdens het cutten

low carb, en meestal vat carb ook nogal wat eiwit.

en eiwitten log zijn duur

Ff een vraagie er tussen door :)
B&F wat is het verschil tussen jullie BCAA Pure Caps - 200 caps voor 13,90 en die van Muscle Guard - 240 caps voor 14,50. Laatstgenoemde is namelijk per cap iets goedkoper. Just asking :P

Ff een vraagie er tussen door :)
B&F wat is het verschil tussen jullie BCAA Pure Caps - 200 caps voor 13,90 en die van Muscle Guard - 240 caps voor 14,50. Laatstgenoemde is namelijk per cap iets goedkoper. Just asking :P
Muscle guard:
Leucine: 45%
Valine: 30%
Isoleucine: 25%
240*675mg = 162 gram

BCAA Pure caps:
Leucine: 50%
Valine: 25%
200*500mg = 100 gram

Mss ook kwaliteitsverschil

Zo te zien levert Muscle Guard meer dan het eigen merk. Enige is dat die dan niet in 2:1:1 verhouding is. Bedankt trouwens whami.

whami, de B&F helplijn bij afwezigheid van de B&F medewerkers :D

Is handig vind ik. :D. Toch maar weer extra service naar de klanten toe. :D. Zo krijgt iedereen zo snel mogelijk uitleg. Vind het ook leuk dat iedereen elkaar hier helpt. :D. Gezelligste topic op dbb :D

Inderdaad altijd handig :D

B&F ik had een bestelling geplaatst (nog niet betaald, want ik doe het altijd met overschrijving). Maar mijn hotmailadres blijkt nu geblokkeerd te zijn. Dus ik kan de bestelling niet zien en niet betalen. Kan dit geannuleerd worden zodat ik met een ander account kan betalen of kunnen jullie de bestelling naar een ander e-mailadres zenden?
Jammer dat na verschillende pm's en e-mails jullie mij vergeten zijn.:( Ik heb al veel bij jullie besteld en nu moest ik door proteineschaarste het in de winkel kopen tegen een veel duurdere prijs.:o

Jammer dat na verschillende pm's en e-mails jullie mij vergeten zijn.:( Ik heb al veel bij jullie besteld en nu moest ik door proteineschaarste het in de winkel kopen tegen een veel duurdere prijs.:o
Pm morgen Leon even of mail hem op Leon.at.bodyenfitshop.nl. Bellen kan natuurlijk ook, bellen is sneller! Maar Volgens mij is hij er morgen wel - als hij er niet elke dag van de week is - aan het werk!

B&F ik heb even een vraagje.. zodra ik na het trainen of ervoor of zelfs in de ochtend 2 a 3 schepjes EAA Neem is een Whey shake niet meer noodzakelijk toch?

Mvg

MCT Oil Olimp is ook binnen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
400ml voor 9,95.

De bestsellerCreatine Ethyl Ester komt ook net binnen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 300 Gram (5-6 weken) 10,50!
2x 300 gram 19,90!

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Als ik zie hoe vol jullie verwacht pagina staan vrees ik dat jullie binnenkort niet meer kunnen rondlopen in jullie magazijn. :p. Echt zoveel supplementen. :thumbs: Vandaar ook de overschakeling naar een nieuw pand? :D

Altijd welkom. :)

Jammer... alhoewel ik 5% minder eiwit en evt wat meer vet niet zo`n drama vind. Ik ben meer bang voor het nieuwe lactose gehalte, wat nu extreem laag is. Suggestie : misschien is het mogelijk om straks naast de nieuwe Micellar Casein ook nog de oude Superior te blijven aanbieden ?

Mvg. Henk

Zou niet slecht zijn, maar eerst toch ff afwachten op de stats van de nieuwe

Inderdaad, we wachten even af wat de uiteindelijke waarden zijn. :)

ik en mijn vrienden willen allemaal whey perfection 4.5 kilo kopen en dit in 1 bestelling, nu kan ik maar 1 smaak voor ons 4 kiezen?????

Dat moet je gewoon apart kunnen kiezen. Dus 4x selecteren en dan bestellen. Dan kan je per pot een smaak uitkiezen. :)

Banaan WP geproeft smaakt goed! Maar ik vond de sample die ik toen kreeg van 500 hyves leden lekkerder dat was ook Protein Perfection Mix, kan dit kloppen of zijn de smaken allemaal hetzelfde en ligt het aan mij? Wss ligt het gewoon aan mij want ben ook een beetje verkouden en alles smaakt een beetje minder lekker en hetzelfde:p

Verschilt per persoon. Van beide krijgen wij goede reacties. :)

Aah ok bedankt! :D En Lean Gain zou ik graag ook binnenkort eens gaan proberen :D

Lean Gain zal je bevallen. Heb zelf hier op kantoor Banaan staan. :)

weer maar eens een bestelling gedaan

haha geef echt teveel geld uit aan voeding/supps

zeker tijdens het cutten

low carb, en meestal vat carb ook nogal wat eiwit.

en eiwitten log zijn duur

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

Muscle guard:
Leucine: 45%
Valine: 30%
240*675mg = 162 gram

BCAA Pure caps:
Leucine: 50%
Valine: 25%
200*500mg = 100 gram

Mss ook kwaliteitsverschil

Verhoudingen is inderdaad de hoofdfactor. :)

Ik heb jouw bestelling geanuleerd en vervolgens gezegd dat je weer opnieuw kon bestellen. Er is dus iets mis gegaan met het p.m/e-mail verkeer? Laat maar even weten, dan maak ik het gelijk in orde. :)

B&F ik heb even een vraagje.. zodra ik na het trainen of ervoor of zelfs in de ochtend 2 a 3 schepjes EAA Neem is een Whey shake niet meer noodzakelijk toch?

Mvg

Een eiwitshake brengt natuurlijk veel meer Kcal en eiwit mee. Ik zou dus niet eiwit helemaal vervangen voor aminozuren. :)

-Leon

Referentie: 215986

Ik kon het weer niet laten :p
En natuurlijk weer meer besteld dan enkel die Lean Gain :p
Extra samples zijn altijd welkom (Liefst van Protein Perfection want dit zal mijn volgende bestelling zijn :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven