Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dit product aan het assortiment toevoegen voor de terugkomst van Karwan en zijn trolls te voorkomen? :D

331py1k.jpg

De creatine uit de weekaanbieding, is dat monohydrate?

Een tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen van morgen:)

Whey Perfection
Ultimate Creatine
Pre-Workout Powerpill
Xtend

Prijzen volgend morgenochtend vroeg!

Whey Perfection
Ultimate Creatine
Pre-Workout Powerpill
Xtend

Oei oei ik verwacht overuren voor jullie komende week. :D
Zijn 4 toppers. :D.

PS: Echt heel fel bedankt voor het super pakketje :D. De Isolaat Perfection is echt heerlijk :zuip:

Laatst bewerkt:

Whey Perfection
Ultimate Creatine
Pre-Workout Powerpill
Xtend

Nice man!
Morgen bestellen, afspraak staat he voor die 2 paar fitness gloves bij een bestelling van rond de 300 euries? misschien iets minder nu aangezien de weekaanbieding van de whey perfection ;)

Leon / Ilco: Die MCT olie van Olimp heeft die een sterke smaak? Of proef je er niks van in je shake? Lijkt me wel erg handig om extra vetten toe te voegen.

Staat bij de plaats waar je bestelt dat het 400 ml is en net erboven 1000 ml. Is volgens mij 400 kan dat?

Best mensen van B&F,

Ik zat ff op de site te kijken naar de BCAA producten, maar hebben jullie ook een product zoals EAS van XXL?

Dus dat EAA's en BCAA's gecombineerd zijn in 1 product?

Best mensen van B&F,

Ik zat ff op de site te kijken naar de BCAA producten, maar hebben jullie ook een product zoals EAS van XXL?

Dus dat EAA's en BCAA's gecombineerd zijn in 1 product?

100% - Bij deze; Magic EAA:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Nice man!
Morgen bestellen, afspraak staat he voor die 2 paar fitness gloves bij een bestelling van rond de 300 euries? misschien iets minder nu aangezien de weekaanbieding van de whey perfection ;)

Zet even bij de op- en aanmerkingen. :)

Leon / Ilco: Die MCT olie van Olimp heeft die een sterke smaak? Of proef je er niks van in je shake? Lijkt me wel erg handig om extra vetten toe te voegen.

Staat bij de plaats waar je bestelt dat het 400 ml is en net erboven 1000 ml. Is volgens mij 400 kan dat?

Mwa, je proeft er wel wat van. :D Het is 400 ml. :)

o kwam goed uit, ging net creapure bestellen staat hij in de aanbieding :D

heb bij opmerkingen gevraagd of er een berry blast whey perfection sample bij kon, of zijn die nog steeds allemaal op zoals vorige keer? :(

edit:

haha in men mail, 17:24 bestelling ontvangen -> 17:26 bestelling verzonden :D top

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Krijgen jullie ook nog een keer een breder assortiment kwa kleding etc?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven