MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brokken zijn irritant, maar als je weet hoe je 'moet' shaken dan voorkom je ze 95% van de tijd. Geen speciale handicap shaker voor nodig.
Gaat niet om de brokken, lees je wel wat er gezegd word? Is om het POEDER APART VAN DE VLOEISTOF TE HOUDEN. *zucht* :p:headbang:
:slap::hamer:

Laatst bewerkt:
Gaat niet om de brokken, lees je wel wat er gezegd word? Is om het POEDER APART VAN DE VLOEISTOF TE HOUDEN. *zucht* :p:headbang:
:slap::hamer:
Ah mijn beste man, je wilt de vloeistof en poeder alvast in de beker hebben en uren later pas shaken? Excuses :)

Ik prop gewoon liever m'n poeder in een beker en doe er water bij wanneer ik wil. En het zit nooit vast op mijn shake manier. :D

Ah mijn beste man, je wilt de vloeistof en poeder alvast in de beker hebben en uren later pas shaken? Excuses :)
:bow2::yes::exactly:
een vers gemaakte shake smaakt altijd beter dan 1 die uren geleden bereid is & sommige supps blijven niet al te lang goed wanneer opgelost in vloeistof.
& dan kan je shake direct na de training in kleedkamer al klaarmaken. Spaart de tijd die je er anders over doet om naar huis te gaan. 15 minuten minder spierafbraak en 15 minuten vroeger spieropbouw, kan op lange termijn wel wat verschil geven :p
Ik prop gewoon liever m'n poeder in een beker en doe er water bij wanneer ik wil. En het zit nooit vast op mijn shake manier. :D
Kan ook maar neemt direct meer plaats in die ik niet heb wanneer ik naar school ga met mn rugzak vol boeken. En als ik ga trainen ook want sportschoenen steek ik in mn rugzak want op moto rijden met loopsportschoenen is niet erg handig.

Ik vind het wel een handig ding ook al zijn er alternatieven.

Laatst bewerkt:
Las ik nou ergens whey perfection in de aanbieding? :D

omg die weekaanbiedingen

Gisteren noxipro binnen gehad van B&F
Wat een KNALTRAINING heb ik gehad, ik was niet meer te stoppen.
ik kreeg echt een heel ander soort feel good gevoel dan bij bijv nox pump of pwp (niks ten nadelen van PWP hoor ;) )
noxipro staat nu bij mij echt wel stipt op nmr 1
ik ga hem wel afwisselen met pwp en noxpump tegen gewenning
Ook wel belangrijk moet ik zeggen is dat ik totaal geen nare bijwerkingen had zoals overmatig zweten hoofdpijn,
ook had ik geen crash (feel good gevoel hield lang aan) en ik kon heerlijk slapen in de avond.
kortom top product!
ik wil B&F nog even bedanken dat ze mij noxipro hebben aangeraden het was een goeie tip :thumbs:

http://bodyenfitshop.nl/accessoires/4sport-life/pro-shaker
Lijkt me ook nog interessant, alleen betaal ik niet graag voor shakers :p
Mss nog iets leuk om bij cadeaus te plaatsen voor bestellingen van >125€?

BCAA's samen met wat WMS of Dextrose Professional in het reservoir en dan direct na de training in de kleedkamer klaarmaken en opdrinken, kwartier later bij het thuiskomen een shake. Perfect, weer 15 minuten minder spier afbreek & 15 minuten meer spieropbouw :p

Zal er eens naar kijken. :)

Ja van jullie huismerk wel inderdaad, maar ook andere merken zoals Gold's Gym, Powerhouse etc.

Wil graag wat shirtjes etc. hebben maar vindt het altijd irritant om alles op verschillende sites te bestellen. Denk dat er wel meer zijn die interesse hebben.
Voor voorbeelden zie:
http://www.muscletotaal.nl/kleding.html?SID=d2e470fde2308515deb84b7cc9f036fd
&
http://www.xxlnutrition.nl/kleding

- bitfreak

Kleding hebben wij nog wel beschikbaar in onze winkel in Zwolle. :)

Hi B&F,

hoelang blijft de jack nog in superstunt?

Thanks!

btw, de nieuwe caseine, blijft die dezelfde prijs?

Zolang het moet! :D Laagste prijs. ;)

Had nog wat vraagjes over crack

1) Kan ik het elke dag gebruiken tot het op is?
2 ) Kan je het 2 keer per dag gebruiken? (sochtends + savonds)
3) Kan je na dat het geshaked is met water, 24 uur later opdrinken?

1) Ja. 2) Kan, maar is wel erg veel. 3) Kan ook, maar voorkeur naar gelijk.

:)

vraagje over het hoofd gezien ;)

maar waarom verwijderen jullie die oude site dan niet gewoon?

Omdat we nog met updates bezig zijn. :) De nieuwe site komt er mooi uit te zien. :thumbs:

Als die whey in aanbieding komt wil ik zondag bestellen. Zou graag zo'n syntha 6 bar proberen, zouden jullie die soms ook niet apart op de site kunnen zetten? Alvast bedankt!

Stuur mij even een P.M tegen die tijd. Er is meer vraag naar de verpakkingen, maar ik kan natuurlijk iets voor je regelen. :)

Kunnen jullie mij uitleggen waar de L-Threonine en L-Histidine voor dienen in de Magic EAA? :)

Voor een natuurlijk eiwitbalans in het lichaam en verbeterd de vertering

;)

Scherp he! :D

Gisteren noxipro binnen gehad van B&F
Wat een KNALTRAINING heb ik gehad, ik was niet meer te stoppen.
ik kreeg echt een heel ander soort feel good gevoel dan bij bijv nox pump of pwp (niks ten nadelen van PWP hoor ;) )
noxipro staat nu bij mij echt wel stipt op nmr 1
ik ga hem wel afwisselen met pwp en noxpump tegen gewenning
Ook wel belangrijk moet ik zeggen is dat ik totaal geen nare bijwerkingen had zoals overmatig zweten hoofdpijn,
ook had ik geen crash (feel good gevoel hield lang aan) en ik kon heerlijk slapen in de avond.
kortom top product!
ik wil B&F nog even bedanken dat ze mij noxipro hebben aangeraden het was een goeie tip :thumbs:

Graag gedaan! En bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Hoi B&F net me lekker vette bestelling geplaatst, 216555
Denk je even aan mijn extra gloves en bidon's zoals besproken. wat extra samples zijn altijd welkom natuurlijk.

Greetz,
Patrick

Wat een aanbiedingen weer :thumbs:

Jullie gaan nog een zeer drukke week tegemoet. :p. Wat een topprijzen.:D

Iemand ervaring met Whey Perfection - Cookies and Cream in combinatie met brinta? En met magere kwark?

Sportkleding, tassen zou idd een mogelijkheid kunnen zijn.

Body & Fit Belt
Body & Fit tas

:P

Vind die jassen van xxl nutrition altijd vet, ga der zeker een keer 1 halen, zou er ook wel 1 van bf willen :)

Het probleem met kleding is altijd dat men altijd met maten zit. Maar zodra we in het nieuwe pand zitten zal ik mij er eens in gaan verdiepen. We luisteren graag naar onze klanten, dus staan open voor innovaties. :)

-Leon

hoe is de smaak van whey perfection cappucino? Heb nu cookies and cream die erg lekker is,maar wil wel beetje afwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven