AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gooi er al havermout doorheen!

Kan iemand mij vertellen hoe de Whey shakes van bodyenfitshop.nl zijn?
Ik zie nergens staan hoeveel % eiwit erin zit en ze hebben meerdere soorten whey.

Voorheen was ik altijd voorstander van powersupplements.nl maar deze is weer een stukje goedkoper!

Kan iemand mij vertellen hoe de Whey shakes van bodyenfitshop.nl zijn?
Ik zie nergens staan hoeveel % eiwit erin zit en ze hebben meerdere soorten whey.

Voorheen was ik altijd voorstander van powersupplements.nl maar deze is weer een stukje goedkoper!

De Whey Isolate is eigenlijk heel simpel het hoogst haalbare 90-93% eiwit.

Pure whey blend is een zeer goede Instant Whey, mix van Isolate en Concentrate. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding in 9 smaken!

De Exclusive whey, de "bulkwhey" zeer veel eiwitten voor een heel gunstige prijs. Niet instant dus minder gebruiksgemak (schuimt en sneller klontjes) Wel dezelfde kwaliteit eiwitten voor de best mogelijke prijs!

Bij elk product staat ook alle benodigde info:)

Heb vanochtend Creatine Ethyl Ester besteld voor bij de NO End.
kijken hoe het gaat werken :)

zo dan de andere 22kg is ook binnen!

Hey B&F

Is TMS te vergelijken met NO-Explode? want ik heb laatst een sample geprobeerd en voelde hier nix van

terwijl van supercharge en crack juist wel.

Ik zoek nu dus ff een goede pre-workout voor dagen dat ik net ff niet 100% kan geven

Hey B&F

Is TMS te vergelijken met NO-Explode? want ik heb laatst een sample geprobeerd en voelde hier nix van

terwijl van supercharge en crack juist wel.

Ik zoek nu dus ff een goede pre-workout voor dagen dat ik net ff niet 100% kan geven

Wat je aangeeft is precies het verschil tussen TMS en een pre-workout als No-Xplode. TMS is vrij van stimulanten als caffeine waardoor je deze ook na de training kunt nemen voor herstel. Laten we zeggen een soort Cellmass en No xplode in 1 maar dan zonder de caffeine!

Enkele goede pre-workout met stimulanten zijn: Monster Pump , de nieuwe No Xplode NT , Supercharge of Superpump 250

Laatst bewerkt:
Ahhhhhhh TMS, net wat ik zocht!!! Had al een bestelling vn alles door elkaar (crea, aakg, magic eas enz enz) klaar staan, maar dit is dus veel beter!
-Is de nieuwe smaak er nu al eig?
-Gaat dit product alleen voldoende zijn voor een goede pump, of is het toch nog aan te raden door de dag bv AAKG caps te nemen?

En dan vroeg ik me nog af: ik heb vaak tegen einde vn de training en erna dat ik een nogal erge dip heb, helemaal naar de k****, echt niets meer waard, zou een product zoals eas + een dextrose tijdens mijn training drinken dit wat vermindern? En welk product zou je aanraden?

Oké, bestelling volgt dus snel!! En als je deze keer mijn verrassing vergeet vallen er klappen! :facial:

Ok, dan doen we het bij je volgende bestelling. Laat mij het maar weten als je deze hebt geplaatst. Dan maak ik er persoonlijk een Superpakket van:D

Net weer precies hetzelfde besteld als de vorige keer.

TMS en Lipotropic protein. ( ook multivitaminen erbij, want die waren op )

Was de afgelopen keer heel enthousiast over zowel de producten als de levering, dus ik denk dat ik voorlopig blijf bestellen bij B&F! Top webwinkel!

Vanmiddag weer eens besteld : ref nr 89694. Samples zijn altijd welkom ;):D

hoe zit dat met die whey isolaat, waarom veranderd de textuur van de poeder steeds?

Nieuwe bestelling geplaatst

Referentie nummer: 89792

Samples altijd welkom , zal niet boos zijn als er geen inzitten , alleen minder blij :D

Net ff een bestelling geplaatst...

nog een leuke kerst presentje in mijn order (samples etc.)
Ref: 89799

Ahhhhhhh TMS, net wat ik zocht!!! Had al een bestelling vn alles door elkaar (crea, aakg, magic eas enz enz) klaar staan, maar dit is dus veel beter!
-Is de nieuwe smaak er nu al eig?
-Gaat dit product alleen voldoende zijn voor een goede pump, of is het toch nog aan te raden door de dag bv AAKG caps te nemen?

En dan vroeg ik me nog af: ik heb vaak tegen einde vn de training en erna dat ik een nogal erge dip heb, helemaal naar de k****, echt niets meer waard, zou een product zoals eas + een dextrose tijdens mijn training drinken dit wat vermindern? En welk product zou je aanraden?

Oké, bestelling volgt dus snel!! En als je deze keer mijn verrassing vergeet vallen er klappen! :facial:

Nieuwe smaak is er! Dit product alleen is voldoende.
We hebben de Magic EAA, deze kun je tijdens de training mengen met water en dextrose of Waxy Maize.

;) Geef wel direct nadat je bestelt hebt even het referentienummer door dan als je wilt.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

hoe zit dat met die whey isolaat, waarom veranderd de textuur van de poeder steeds?

Geen idee, is altijd dezelfde kwaliteit van Volac.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Net ff een bestelling geplaatst...

nog een leuke kerst presentje in mijn order (samples etc.)
Ref: 89799

We doen ons best:D

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Net weer precies hetzelfde besteld als de vorige keer.

TMS en Lipotropic protein. ( ook multivitaminen erbij, want die waren op )

Was de afgelopen keer heel enthousiast over zowel de producten als de levering, dus ik denk dat ik voorlopig blijf bestellen bij B&F! Top webwinkel!

Dank je, we versturen inderdaad altijd direct. Hou er wel even rekening mee dat het kerst drukte is bij de TNT.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Nieuwe bestelling geplaatst

Referentie nummer: 89792

Samples altijd welkom , zal niet boos zijn als er geen inzitten , alleen minder blij :D

Te laat om het te checken, excuses.
Maar als het goed is...

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

We hebben de nieuwe Hemorush van Nutrabolics ook net binnen..

Besteld!!! Refnr: 89926

Doe je ding kerstmanneke! :kerst:

En nog fijne feestdagen voor heel bnfitshop!

weer ff 1 bestellingkje gedaan. Whey protein van Scivation:)

referentie: 89987

misschien nog mogelijk een nieuwe/ouder sampletje bij te sluiten... eiwit/boosters zijn altijd welkom om te kunnnen proberen weer.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven