Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij vertellen hoe de Whey shakes van bodyenfitshop.nl zijn?
Ik zie nergens staan hoeveel % eiwit erin zit en ze hebben meerdere soorten whey.
Voorheen was ik altijd voorstander van powersupplements.nl maar deze is weer een stukje goedkoper!

Heb vanochtend Creatine Ethyl Ester besteld voor bij de NO End.
kijken hoe het gaat werken![]()

Dank je! Dat gaat wel goed
Bestelling is vandaag ook direct verzonden..

Hey B&F
Is TMS te vergelijken met NO-Explode? want ik heb laatst een sample geprobeerd en voelde hier nix van
terwijl van supercharge en crack juist wel.
Ik zoek nu dus ff een goede pre-workout voor dagen dat ik net ff niet 100% kan geven

Ok, dan doen we het bij je volgende bestelling. Laat mij het maar weten als je deze hebt geplaatst. Dan maak ik er persoonlijk een Superpakket van![]()
Ahhhhhhh TMS, net wat ik zocht!!! Had al een bestelling vn alles door elkaar (crea, aakg, magic eas enz enz) klaar staan, maar dit is dus veel beter!
-Is de nieuwe smaak er nu al eig?
-Gaat dit product alleen voldoende zijn voor een goede pump, of is het toch nog aan te raden door de dag bv AAKG caps te nemen?
En dan vroeg ik me nog af: ik heb vaak tegen einde vn de training en erna dat ik een nogal erge dip heb, helemaal naar de k****, echt niets meer waard, zou een product zoals eas + een dextrose tijdens mijn training drinken dit wat vermindern? En welk product zou je aanraden?
Oké, bestelling volgt dus snel!! En als je deze keer mijn verrassing vergeet vallen er klappen!![]()
Geef wel direct nadat je bestelt hebt even het referentienummer door dan als je wilt.hoe zit dat met die whey isolaat, waarom veranderd de textuur van de poeder steeds?
Net ff een bestelling geplaatst...
nog een leuke kerst presentje in mijn order (samples etc.)
Ref: 89799

Net weer precies hetzelfde besteld als de vorige keer.
TMS en Lipotropic protein. ( ook multivitaminen erbij, want die waren op )
Was de afgelopen keer heel enthousiast over zowel de producten als de levering, dus ik denk dat ik voorlopig blijf bestellen bij B&F! Top webwinkel!
Nieuwe bestelling geplaatst
Referentie nummer: 89792
Samples altijd welkom , zal niet boos zijn als er geen inzitten , alleen minder blij![]()
Besteld!!! Refnr: 89926
Doe je ding kerstmanneke!
En nog fijne feestdagen voor heel bnfitshop!