Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo B&F,
Ik had een aantal vraagjes zouden jullie deze whey ook in jullie assortiment kunnen toevoegen http://www.mdyshop.nl/product/193/sports-pro-750-gram en dan in de straciatella variant.
En is die Ultimate creatine van de actie ook goed te combineren met jullie nieuwe supplement Grow! ?.

Jullie ook een prettig weekend!
Ik zal er eens naar kijken.
Je kan Grow en Ultimate Creatine prima combineren.
-Leon

Als ze zouden besluiten die smaken toe te voegen dan duurt het nog minstens een maand of langer eer ze die ook in hun gamma hebben.Referentie nummer: 216753
There you go,. Ik bestel die whey wel zo gauw die er is.
begrijp dat het 'extra' is en dus niet nodig maar word jaloers als ik al die verhalen hier lees 
Referentie nummer: 216753
Kunnen jullie er een keer bij mij ook wat extra's bijdoen? Post hier niet zo vaak maar omdat ik vaak naar maten in Duitsland ga sla ik ook altijd voor hen in en bestel ik dus vrij veel bij jullie (kunnen jullie nakijken op de site als het goed is ^^) maar krijg er eigenlijk nooit wat extra's bijbegrijp dat het 'extra' is en dus niet nodig maar word jaloers als ik al die verhalen hier lees
![]()
Extra's krijg je altijd, maar moet je ze wel selecteren. 

Kunnen jullie er een keer bij mij ook wat extra's bijdoen? Post hier niet zo vaak maar omdat ik vaak naar maten in Duitsland ga sla ik ook altijd voor hen in en bestel ik dus vrij veel bij jullie (kunnen jullie nakijken op de site als het goed is ^^) maar krijg er eigenlijk nooit wat extra's bijbegrijp dat het 'extra' is en dus niet nodig maar word jaloers als ik al die verhalen hier lees
![]()
PM mij volgende keer even direct na bestellen. Ze het ook even bij "opmerkingen als je bestelt, omdat het verwerken tegenwoordig pijlsnel gaat.
Referentie nummer: 216753
~Dank je, voor de bestelling!!
We zijn er nog mee bezig dus kan er verder niks over kwijt.
Voor PreWorkout Power Pill geldt de regel 1 pil 45 minuten voor de training.
-Leon
Ach voor die 14 euro (of whatever) kan ik dat wel een keertje wagen!Dat moet dan wel een grote pil zijn dan, of de concentratie werkzame stoffen is extreem hoog?Ach voor die 14 euro (of whatever) kan ik dat wel een keertje wagen!
Nee hoor, we weten gewoon goed hoe wij onze producten moeten doseren. 
Hey bodyenfitshop mensen
Bestelling is weer binnen alleen zijn er wat dingen fout gegaan
Er is in plaats van 2x alc pure, 2x n-acetyl l-glutamine verstuurd.
Ook is er in plaats van de tank top een b&f shirt verstuurd
Ref: 216246
Dit is eigenlijk de eerste keer dat er met jullie wat fout is gegaan.
Ideeën om dit op te lossen mannen?
Vriendelijke groet, Thielen![]()

Waarvoor post jij/iedereen dat in het BF topic ipv van gewoon een mailtje/pm sturen of belletje maken om te vragen hoe dit recht gezet kan worden ipv van het hier neer te zetten.
Snap niet de meerwaarde er van.

Waarvoor post jij/iedereen dat in het BF topic ipv van gewoon een mailtje/pm sturen of belletje maken om te vragen hoe dit recht gezet kan worden ipv van het hier neer te zetten.