AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem met kleding is altijd dat men altijd met maten zit. Maar zodra we in het nieuwe pand zitten zal ik mij er eens in gaan verdiepen. We luisteren graag naar onze klanten, dus staan open voor innovaties. :)

-Leon

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

hoe is de smaak van whey perfection cappucino? Heb nu cookies and cream die erg lekker is,maar wil wel beetje afwisseling.

:eek: is er een whey cappucino? Is die smaak ook verkrijg bij isolaat perfection?

Daarjuist mijn pakketje al ontvangen! :D
Heel erg bedankt voor de extra's Leon :D

Het probleem met kleding is altijd dat men altijd met maten zit. Maar zodra we in het nieuwe pand zitten zal ik mij er eens in gaan verdiepen. We luisteren graag naar onze klanten, dus staan open voor innovaties. :)

-Leon
Kan je dan geen anti-klontmiddel in de caseine fl*kkeren misschien? :D
Mooie aanbiedingen weer trouwens! Ik ga mij even verdiepen in de ingredienten van Grow!

Mijn vraag was hoe smaak van cappucino is? Lekkerder als cookies and cream ?

Super weekbiedingen! 2 staat er
Sowieso in me lijst :d

Iemand ervaring met Whey Perfection - Cookies and Cream in combinatie met brinta? En met magere kwark?

Kwark niet, wel met brinta. Prima te doen. Zowel Choco als Cookies and Cream. :)

-Leon

Altijd met kwark en brinta.

Erg lekker, sowieso is Cookies & Cream erg lekker. Beter dan bijv Berry Blast, dat is in het begin lekker, maar na een tijdje minder. Cookies blijf ik lekker vinden..

Lost ook gewoon goed op, geen klonten..

Laatst bewerkt:
De weekaanbiedingen zijn super Ilco en Leon!!

Ookal is jullie dag nog niet voorbij, fijn weekend jongens :P

Mooie aanbiedingen weer trouwens! Ik ga mij even verdiepen in de ingredienten van Grow!

Bij de Casseine Perfection is dat straks geen probleem meer.

Alleen cookies and cream genomen. Misschien dat de leden hun ervaringen willen delen? :)

De weekaanbiedingen zijn super Ilco en Leon!!

Ookal is jullie dag nog niet voorbij, fijn weekend jongens :P

Dank je wel! Jij ook weekend! :)

-Leon

Komt er een Caseine perfection?!

een tip die je misschien kan doen, ik deed het en het werkt :P ... gebruik je shake-beker, doe er warm water in (50°C) en dan je poeder..... en dan héél goed schudden... hocus pocus pats, weg klonters !

Over B&F shop: ik mailde daarnet en kreeg op 2 minuten een antwoord terug, volgens mij nemen die zéker ook de Power Pill :D:D:D:D

Ik heb het even voor je uitgetest, wel met water..
De smaak is op zich wel ok, maar ik ben er niet laaiend enthousiast over. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso geen koffiedrinker ben...
Ik denk dat je na een paar dagen al genoeg hebt van de smaak. Cookies&cream vind ik zelf veel lekkerder.
Als je graag een andere smaak wilt proberen kan ik je de fresh orange aanraden! Die smaakt naar Split (het ijsje, weet je wel), vooral met melk. :lick:

Komt er een Caseine perfection?!

We zijn bezig om een verbeterde lijn uit te brengen van de Casseine. Als deze goed genoeg is mag deze in onze ''Perfection'' lijn

een tip die je misschien kan doen, ik deed het en het werkt :P ... gebruik je shake-beker, doe er warm water in (50°C) en dan je poeder..... en dan héél goed schudden... hocus pocus pats, weg klonters !

Over B&F shop: ik mailde daarnet en kreeg op 2 minuten een antwoord terug, volgens mij nemen die zéker ook de Power Pill :D:D:D:D

Sneller dan het licht! :D

Ik heb het even voor je uitgetest, wel met water..
De smaak is op zich wel ok, maar ik ben er niet laaiend enthousiast over. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso geen koffiedrinker ben...
Ik denk dat je na een paar dagen al genoeg hebt van de smaak. Cookies&cream vind ik zelf veel lekkerder.
Als je graag een andere smaak wilt proberen kan ik je de fresh orange aanraden! Die smaakt naar Split (het ijsje, weet je wel), vooral met melk. :lick:

Orange is inderdaad erg lekker met melk! :)

-Leon

Of deze ''perfect'' is zal ik wel eens testen dan als deze er is :D Keep up the good work!

Hoi B&F shop,

Net kreeg ik het mailtje met jullie aanbieding, en vroeg me af wat het doseringsadvies is van jullie pre workout pill? Het viel me meteen op dat deze booster verhoudingsgewijs niet duur is! Maar als ik er 10 pillen van moet nemen om het te voelen veranderd dat verhaal natuurlijk. :p Ook fijn trouwens dat er in deze booster geen onnodige vulstoffen zitten (maltodextrine, dextro etc et)!!!!

Caseïne perfection? Dat klinkt wel goed! Maar hoe zit dat met de kwaliteit / smaak verhouding? Betere smaak is toch niet minder eiwit/kwaliteit hoop ik??:)

Lekker je shake met warm water... :o

Of deze ''perfect'' is zal ik wel eens testen dan als deze er is :D Keep up the good work!

Hoi B&F shop,

Net kreeg ik het mailtje met jullie aanbieding, en vroeg me af wat het doseringsadvies is van jullie pre workout pill? Het viel me meteen op dat deze booster verhoudingsgewijs niet duur is! Maar als ik er 10 pillen van moet nemen om het te voelen veranderd dat verhaal natuurlijk. :p Ook fijn trouwens dat er in deze booster geen onnodige vulstoffen zitten (maltodextrine, dextro etc et)!!!!

Caseïne perfection? Dat klinkt wel goed! Maar hoe zit dat met de kwaliteit / smaak verhouding? Betere smaak is toch niet minder eiwit/kwaliteit hoop ik??:)

We zijn er nog mee bezig dus kan er verder niks over kwijt. :)

Voor PreWorkout Power Pill geldt de regel 1 pil 45 minuten voor de training.

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven