XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, zie die beschrijving: 'Net als met de Maca-wortel uit Peru
doen ratten het met Rhodiola beter in een uithoudingsproef.
Ze zwemmen de helft langer in een proef waarbij ze moeten blijven
zwemmen om (net) niet te verdrinken.'

Arme ratjes, zwemmen voor hun leven bij het testen van supplementen :P

Haha dat hebben ze ook eens met creatine gedaan. :p. Resultaat was dat de vrouwelijke ratten dapperder werden en bleven zich langer verzetten dan de mannelijke ratten. :p

Leon heb ook nog even een vraagje

Zit nu met examens en zoals vandaag had ik enorme stress. Echt abnormaal zelfs :p. Zou de Rhodiola Rosea daar direct aan kunnen helpen? Of is er een tijdje voor nodig (enkele dagen/weken) voor de effecten merkbaar zijn?

Of zijn er misschien andere producten daar beter voor? Zoals deze mss http://www.bodyenfitshop.nl/ginseng/natures-way/b-stress-formula-met-ginseng
Leon, kan je ook zeggen of het ook de concentratie helpt verbeteren? Ik heb geen stress maar ben erg slecht in me concentreren en ben direct afgeleid. Enige supps die je weet die daarvoor kunnen helpen? Ty:)
Wel funny, op bodybuilding forum aan sportsupplementenwinkel vragen om middeltjes om examenprestaties te verbeteren:D.

Weet je ook al iets meer over wanneer de Beta alanine (poeder van jullie eigen merk) terug in voorraad gaat zijn?

Laatst bewerkt:
Daar zit er ook B5 in (en andere). B5 = Pantothenic Acid = calcium pantothenate = Pantotheenzuur, dus daar zit er 50mg of 500% van ADH.
Je kan eventueel ook een multivitamine nemen, dan heb je meteen ook van alle andere ook wat binnen, kost toch niet zo veel meer. Ik heb zelfs enkele multivits gezien met meer B5 in.

De top 3 (willekeurige volgorde, allemaal ander type product):
Dit is 1 die er het best op lijkt op die jij zei maar met dubbel zo veel B5 (100mg): Click here:D Ik denk dat die die jij zei wel iets beter is om ook bij de training te helpen. Deze is in verhouding de goedkoopste.
Deze bevat zelfs nog meer B5 (150mg - serving size is 2 dus 75mg per cap) en handig als je stress hebt zoals heljen :p.
En dit is een multivitamine met redelijk wat B5 in (60mg) :).

Ok thx voor de uitleg :D
Ik twijfel nog tussen de eerste en de tweede :p

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Leon, kan je ook zeggen of het ook de concentratie helpt verbeteren? Ik heb geen stress maar ben erg slecht in me concentreren en ben direct afgeleid. Enige supps die je weet die daarvoor kunnen helpen? Ty:)
Wel funny, op bodybuilding forum aan sportsupplementenwinkel vragen om middeltjes om examenprestaties te verbeteren:D.

Weet je ook al iets meer over wanneer de Beta alanine (poeder van jullie eigen merk) terug in voorraad gaat zijn?

Black Cats zou helpen voor meer concentratie :p Wel nog niet getest. Heb nog een sample liggen en die ga ik gebruiken voor mijn moeilijkste examen :D Haha :p

NIet bang dat je zit te stuiteren aan je bureau van de energie? :D

Black Cats zou helpen voor meer concentratie :p Wel nog niet getest. Heb nog een sample liggen en die ga ik gebruiken voor mijn moeilijkste examen :D Haha :p

NIet bang dat je zit te stuiteren aan je bureau van de energie? :D

Beter zo dan na een half uurtje in slaap vallen en dan maar weer tv gaan kijken :D
Ty voor de tip, ziet er idd goed uit maar helaas ook redelijk duur aan 1€ per dag. Ik hoop dat Leon iets goedkoper weet :p.
Ik zit sowieso te stuiteren tijdens het leren:D, ik leer altijd op mn bed en ik kan dan echt niet stilzitten :p en constant zit ik dan naar andere dingen te kijken of aan iets anders denken. Ik ben echt slecht in leren & concentreren:p.
Idd liever te veel energie dan niet kunnen leren uit vermoeidheid.

Heb even gezocht in dit topic, maar in de afgelopen vijf maanden maar een vijftal posts gevonden over de Whey Perfection Cocount smaak. Kan iemand hier wat over zeggen? Zou 'm graag een keer proberen, is eens wat anders dan de standaard aardbei/chocolade :).

Heb even gezocht in dit topic, maar in de afgelopen vijf maanden maar een vijftal posts gevonden over de Whey Perfection Cocount smaak. Kan iemand hier wat over zeggen? Zou 'm graag een keer proberen, is eens wat anders dan de standaard aardbei/chocolade :).
Ik heb er al 2 shakes van gedronken en vond hem lekker terwijl coco normaalgezien niet zo mn ding is.:)

Kan weinig zeggen over concentratie. Heb daar nog niemand over gehoord. Beta Alanine kan elk moment weer binnen komen. :)

deze ook voor mijn vrouw besteld :)

graag sample bij bestelling 218318 in Aardbeiensmaak indien mogelijk! :cool:

Volgende keer graag bij de op- en aanmerkingen. Deze was helaas al weg. :)

Lekker fris hoor ik van de meeste mensen. Ze mixen het ook vaak met banaan. :)

-Leon

Heeft er hier al iemand ervaring met Grow! ?

Mijn pot Result! is bijna leeg, ik twijfel of ik me weer eentje ga aanschaffen of toch maar eens de CreaPure of Ultimate Creatine proberen?

Laatst bewerkt:
Heeft er hier al iemand ervaring met Grow! ?

Mijn pot Result! is bijna leeg, ik twijfel of ik me weer eentje ga aanschaffen of toch maar eens de CreaPure of Ultimate Creatine proberen?

Je weet dat Grow niet onder de creatines valt, maar onder de testosteron stimulerende middelen? :)

-Leon

Je weet dat Grow niet onder de creatines valt, maar onder de testosteron stimulerende middelen? :)

-Leon
Yep, heb de beschrijving gelezen, ziet er allemaal wel goed uit maar de vraag is, heeft het wel voldoende effect en/of heb ik het wel nodig. :)

Soms wil ik julllie halve shop leegkopen! :rolleyes:

prijs: Whey Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding! Vanilla Milkshake 52,50 52,50
2 Whey Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding! Strawberry Milkshake 52,50 105,00

maak er maar iets mooi van :)

Casein superior niet meer in choco en aarbei te krijgen?

De rest van de smaken vind ik echt niet te haggelen. Ik heb zelfs een emmer berry blast weg gepleurt zo vreselijk smerig dat ik die vond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven