XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
prijs: Whey Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding! Vanilla Milkshake 52,50 52,50
2 Whey Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding! Strawberry Milkshake 52,50 105,00

maak er maar iets mooi van :)

Bedankt voor je bestelling. Moet ik wel je ref nummer hebben. :)

Casein superior niet meer in choco en aarbei te krijgen?

De rest van de smaken vind ik echt niet te haggelen. Ik heb zelfs een emmer berry blast weg gepleurt zo vreselijk smerig dat ik die vond.

Morgen weer. :)

-Leon

Heb hier een Sample liggen van Massacra Episode 2, is dit nou echt een pre workout booster zoals maximize of crack? Want er zit geen caffeine of andere oppeppende stoffen in toch?

Heb hier een Sample liggen van Massacra Episode 2, is dit nou echt een pre workout booster zoals maximize of crack? Want er zit geen caffeine of andere oppeppende stoffen in toch?

Maximize V2 en Crack zijn toch een stukje beter dan Massacra Episode 2. Komt inderdaad omdat er minder stimulanten inzitten.

-Leon

Toch maar even gebruik gemaakt van de mooie weekaanbieding! Maak er wat leuks van;). Referentienummer: 218542

B&F heb een vraag me vriendin wilt een pre-work out , heb der noxipro laten proberen vond ze te heftig en pre-work out power voelde ze niks van , wat raden jullie aan als pre-work out voor een vrouw ? pre-workoutpill mischien ?
mvg

Toch maar even gebruik gemaakt van de mooie weekaanbieding! Maak er wat leuks van;). Referentienummer: 218542

Bedankt voor je bestelling! Volgende keer even je verzoek bij de op- en aanmerkingen zetten. :)

B&F heb een vraag me vriendin wilt een pre-work out , heb der noxipro laten proberen vond ze te heftig en pre-work out power voelde ze niks van , wat raden jullie aan als pre-work out voor een vrouw ? pre-workoutpill mischien ?
mvg

Jazeker! Veel dames gebruiken Fast Diet of PreWorkout Power Pill. :)

-Leon

Heb nog wat vraagjes:p
Bij verwacht staat er Glucosamine sulfaat zonder Chondroitine sulfaat, waarom zonder? Die horen toch samen?
1,3 Dimethylamylamine (Geranium Extract) van jullie eigen merk uitbrengen in de toekomst? Dat is denk ik het enige product dat ik nog bij mn PWO moet toevoegen die volledig uit losse poeders van jullie bestaat :p. Ik vind het handig om zelf mn PWO samen te stellen.

Ik zie ook dat jullie besloten hebben om de nieuwe casseïne ook in 4,5kg uit te brengen :D. Ook al iets meer bekend over de prijs?

Heb nog wat vraagjes:p
Bij verwacht staat er Glucosamine sulfaat zonder Chondroitine sulfaat, waarom zonder? Die horen toch samen?
1,3 Dimethylamylamine (Geranium Extract) van jullie eigen merk uitbrengen in de toekomst? Dat is denk ik het enige product dat ik nog bij mn PWO moet toevoegen die volledig uit losse poeders van jullie bestaat :p. Ik vind het handig om zelf mn PWO samen te stellen.

Ik zie ook dat jullie besloten hebben om de nieuwe casseïne ook in 4,5kg uit te brengen :D. Ook al iets meer bekend over de prijs?

Waarom we zonder hebben gedaan zal ik even navragen bij Ilco voor je. Geranium is inderdaad een goede optie en zijn wij ook mee bezig. Verder nog niks bekend over de Casseine. :)

-Leon

cool die caseine, je gaat het toch niet duurder maken zoals het isolaat e?

Dat we bang zijn voor de prijs? :p
Nee hoor, zolang het voor een pot van 4,5kg niet meer gaat zijn dan nu voor 3x1,5kg ga ik kopen :p.

Snap ik, maar we zijn nog met heel veel dingen bezig. Belangrijkste is gewoon de kwaliteit van het product. :) Prijs is nog niks over bekend.

-Leon

Oh ja, nog iets:
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/leder
Deze is alleen via de zoekfunctie te vinden, deze hoort thuis bij accessoires denk ik? Of een oud product dat niet meer te verkrijgen is?
En bij het zoeken op 'black' komen er 4 schermpjes met niets :p.

Btw, ty voor de antwoorden op vorige vragen :). Kijk er al naar uit naar de Geranium al zal dat niet voor binnenkort zijn wellicht :p.

Is de nieuwe casein nou definitief minder zuiver dan de huidige?
Precies wel: http://www.bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection
De smaak zal beter zijn, de smaak van de huidige vind ik wel lekker maar het kan zeker beter. 5 gram meer in je shake en min of meer opgelost :p
Zoveel vragen over de nieuwe casseïne. :p. Geduld is een schone zaak. :p
Sorry, dat staat niet in mn woordenboek:D

Laatst bewerkt:

Is de nieuwe casein nou definitief minder zuiver dan de huidige?

Ja, het eiwitgehalte zal ietsje lager worden en de oplosbaarheid en smaak echt stukken beter. Dit was een afweging maar het product in zijn totaliteit (smaak, kwaliteit, prijs, structuur, oplosbaarheid) is echt een vooruitgang:)

We krijgen ook sachets e.d zodat iedereen kan proberen. Voor jullie doe ik in ieder geval wel een leuke actie zodat je Gratis kunt gaan testen!:)

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Wel leuk, een goed teken:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

[Precies wel: http://www.bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection
De smaak zal beter zijn, de smaak van de huidige vind ik wel lekker maar het kan zeker beter. 5 gram meer in je shake en min of meer opgelost :p

[/QUOTE]

Het kan ook zeker beter:D We willen voor elk eiwit de beste koop bieden. Dat wordt bepaalt door meerdere factoren. We hebben nu met een ietsje lager maar nog steeds heel hoog eiwitgehalte en heerlijke shake die perfect oplost. Dat is uniek.:)

Laatst bewerkt:
Ja, het eiwitgehalte zal ietsje lager worden en de oplosbaarheid en smaak echt stukken beter. Dit was een afweging maar het product in zijn totaliteit (smaak, kwaliteit, prijs, structuur, oplosbaarheid) is echt een vooruitgang:)

We krijgen ook sachets e.d zodat iedereen kan proberen. Voor jullie doe ik in ieder geval wel een leuke actie zodat je Gratis kunt gaan testen!:)

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Wel leuk, een goed teken:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

[Precies wel: http://www.bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection

Het kan ook zeker beter:D We willen voor elk eiwit de beste koop bieden. Dat wordt bepaalt door meerdere factoren. We hebben nu met een ietsje lager maar nog steeds heel hoog eiwitgehalte en heerlijke shake die perfect oplost. Dat is uniek.:)[/QUOTE]

Super. :D. Sachets zijn altijd handig om te testen en mee te nemen. :p. Ik denk dat jullie een explosie aan bestellingen gaan krijgen eens de nieuwe producten van jullie huismerk er zijn. :D.

Komt goed! :thumbs:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven