Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al veel positiefs gehoord over die smaak, ga ik ook eens proberen bij mn volgende Whey pot. Ty buddy.Bestelling vanmiddag toegekomen, direct de Berry blast geprobeerd en moet zeggen dat het echt de lekkerste shake is die ik ooit gedronken heb![]()
Inderdaad is niet zo slecht.Bestelling vanmiddag toegekomen, direct de Berry blast geprobeerd en moet zeggen dat het echt de lekkerste shake is die ik ooit gedronken heb![]()
Inderdaad is niet zo slecht.
De nieuwe smaak frambozen is ook heel lekker.
Onlangs pas geproefd dankzij een sample zakje.
Cookies (iets te zoet), Coconut, berry, frambozen zijn mijn favorieten.
Ik heb alle smaken al geproefd trouwens.
CookiesAls je moest kiezen tussen Cookies, Choco, Vanilla of Banana, welke zou je dan kiezen?
die andere 3 zijn mn top 3 van die ik het minst graag heb
Vind alle smaken lekker maar die 3 zijn echt mn ding niet.
Cookiesdie andere 3 zijn mn top 3 van die ik het minst graag heb
Vind alle smaken lekker maar die 3 zijn echt mn ding niet.
Als je moest kiezen tussen framboos & berry blast welke zou je dan kiezen?![]()
Durf het ook niet aan i.v.m miskoop
, dat is sick!
No balls no gloryIk?
Ik heb Berry Blast nooit gehad.Durf het ook niet aan i.v.m miskoop
En dat doet bodybuilding, komt er felle gast zijn ze niet bang maar van een potje proteïne wel 

Laat je weten hoe lekker de Whey cappuccino is? Dat is ook 1 die ik wel eens zou willen proberenWhey perfection cappuccino + caffeine caps besteld, ben benieuwd naar beide, enige smaak die ik nog niet heb geproefd.
Caffeine van 4Everfit was niet zo sterk, gebruikte ik dan met name voor studeren.

No balls no gloryEn dat doet bodybuilding, komt er felle gast zijn ze niet bang maar van een potje proteïne wel
Laat je weten hoe lekker de Whey cappuccino is? Dat is ook 1 die ik wel eens zou willen proberen
Edit: Je bent edit3 vergeten: Al na 2 minuten verzendbesvestiging![]()

No balls no gloryEn dat doet bodybuilding, komt er felle gast zijn ze niet bang maar van een potje proteïne wel
![]()

Ze werken elke dagZo eerste bestelling ooit geplaatst!
Hopelijk de eerste van de vele.
Werken jullie trouwens vrijdag?

Wijsneus xD. Ik denk dat ze zelfs op feestdagen doorwerken, het zijn echte die-hardsHet is wel een feestdag donderdag, en misschien verlengd weekend ofzo![]()

Alle 3 op de aanbevolen momenten die op de verpakking staan en op de site van B&F in het tabje 'Gebruik - dosering' rechts van de producten.ik vraag me af hoe ik het beste magic EAA, cellmass nt en shakes kan combineren?
Wijsneus xD. Ik denk dat ze zelfs op feestdagen doorwerken, het zijn echte die-hards![]()

Ik las vandaag op mijn mobiel dit bericht en wilde nog even reageren. Ik snap niet dat je dat zo mooi vind dat er een nieuwe Micelar Casein komt. Je gaat er eigenlijk alleen maar op achteruit. Als huismerk wil je altijd zo goedkoop mogelijk leveren met de hoogste kwaliteit, je wilt toch immers concurreren met de grotere merken? Je hebt nu 90gr eiwit, 1gr koolhydraat en >1gr vet per 100. Beter kan gewoon niet.Precies wel: http://www.bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection
De smaak zal beter zijn, de smaak van de huidige vind ik wel lekker maar het kan zeker beter. 5 gram meer in je shake en min of meer opgelost
Sorry, dat staat niet in mn woordenboek![]()
Ik hoorde van Leon dat ze donderdag maar tot 5u werken. Netjes hoor op een feestdag!
Zoals Leon het al zei is het percentage eiwit niet het enige dat van belang is. Een prijsverhoging zou ik ook niet zien zitten. Mss komt deze vernieuwing er omdat de grondstoffen voor de huidige te duur werden. Het vet is nog steeds erg minimaal en de hoeveelheid carbs is ook te klein om je dik te maken. EnIk las vandaag op mijn mobiel dit bericht en wilde nog even reageren. Ik snap niet dat je dat zo mooi vind dat er een nieuwe Micelar Casein komt. Je gaat er eigenlijk alleen maar op achteruit. Als huismerk wil je altijd zo goedkoop mogelijk leveren met de hoogste kwaliteit, je wilt toch immers concurreren met de grotere merken? Je hebt nu 90gr eiwit, 1gr koolhydraat en >1gr vet per 100. Beter kan gewoon niet.
Stel je voor je moet nu (de huidige Casein) per shake 28gr eiwit doen en je neemt bij de nieuwe casein 40 gram om hetzelfde rendement kwa eiwitten te halen. Ten eerste heb je veel minder shakes uit dezelfde hoeveelheid (word de shake gemiddeld duurder), het koolhydraat en vetgehalte gaat van 1 naar 6,5 per honderd.
Ook een achteruitgang en vanuitgaande dat de prijs ook nog eens hoger word (eiwitten zijn momenteel namelijk heel duur). Dan ga je er helemaal op achteruit. De reden dat ik nu Casein verkies boven de kwark is het aantal vet en koolhydraten en dat je veel meer eiwitten haalt (nu 90gr eiwit per 100) en is het gewoon zonde dat je een achteruitgang maakt omdat een paar jongetjes niet even aan de smaak willen wennen en/of een bikkel willen zijn om te groeien. Dat allemaal voor een betere smaak, dat snap ik niet..
klopt denk ik helemaal niets van. Maak je niet zo druk.omdat een paar jongetjes niet even aan de smaak willen wennen en/of een bikkel willen zijn om te groeien. Dat allemaal voor een betere smaak, dat snap ik niet..