Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Sorry Whami, bedoelde hetnier verkeerd. Was er van geschrokken dat de kwaliteit van mijn favo shake achteruit gaat. Ik ben namelijk erg tevreden met dit product vanwege de e/k/v verhouding. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Casein Perfection en ga hem uiteraard aanschaffen, maak je niet bang. Haha. Verklaar je nader over dat het duurder word. Hoe bedoel je? Grondstoffen te duur voor de huidige Casein? Micellar Casein is toch micellar casein?
Enkel is dit niet de B&F die ik ken. Inleveren op kwaliteit alleen ten behoeve van de smaak (of komen er nog andere verrassingen?
). Uiteraard zijn daar de meningen over verdeeld. Ik snap ook wel dat de meesten liever een lekkere smaak hebben, schijnbaar denkt niet iedereen daarover. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weet de B&F meer dan ik, anders zouden ze idDd niet met een nieuwe komen. 
Enkel is dit niet de B&F die ik ken. Inleveren op kwaliteit alleen ten behoeve van de smaak (of komen er nog andere verrassingen?
). Uiteraard zijn daar de meningen over verdeeld. Ik snap ook wel dat de meesten liever een lekkere smaak hebben, schijnbaar denkt niet iedereen daarover. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weet de B&F meer dan ik, anders zouden ze idDd niet met een nieuwe komen. 
Laatst bewerkt:

maar dat is niet volledig te vergelijken omdat ze ook van leverancier verandert zijn.
)