XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry Whami, bedoelde hetnier verkeerd. Was er van geschrokken dat de kwaliteit van mijn favo shake achteruit gaat. Ik ben namelijk erg tevreden met dit product vanwege de e/k/v verhouding. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Casein Perfection en ga hem uiteraard aanschaffen, maak je niet bang. Haha. Verklaar je nader over dat het duurder word. Hoe bedoel je? Grondstoffen te duur voor de huidige Casein? Micellar Casein is toch micellar casein?

Enkel is dit niet de B&F die ik ken. Inleveren op kwaliteit alleen ten behoeve van de smaak (of komen er nog andere verrassingen?:P). Uiteraard zijn daar de meningen over verdeeld. Ik snap ook wel dat de meesten liever een lekkere smaak hebben, schijnbaar denkt niet iedereen daarover. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weet de B&F meer dan ik, anders zouden ze idDd niet met een nieuwe komen. :)

Laatst bewerkt:
ok is besteld ff kiijken wat ze ervan vind refnr:218799
heb het met mijn account besteld maar naar haar adres laten sturen dus zie het morgen wel verschijnen hier

Sorry Whami, bedoelde hetnier verkeerd. Was er van geschrokken dat de kwaliteit van mijn favo shake achteruit gaat. Ik ben namelijk erg tevreden met dit product vanwege de e/k/v verhouding. Ik kijk wel uit naar de nieuwe Casein Perfection en ga hem uiteraard aanschaffen, maak je niet bang. Haha. Verklaar je nader over dat het duurder word. Hoe bedoel je? Grondstoffen te duur voor de huidige Casein? Micellar Casein is toch micellar casein?

Enkel is dit niet de B&F die ik ken. Inleveren op kwaliteit alleen ten behoeve van de smaak (of komen er nog andere verrassingen?:P). Uiteraard zijn daar de meningen over verdeeld. Ik snap ook wel dat de meesten liever een lekkere smaak hebben, schijnbaar denkt niet iedereen daarover. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weet de B&F meer dan ik, anders zouden ze idDd niet met een nieuwe komen. :)
monthly_values_graph.png
monthly_values_graph.png

Ben niet volledig zeker welke van beide er in de casseïne zit maar beide stijgen ongeveer gelijk :).
Weer eens afwachten op wat ze er bij B&F gaan over zeggen op wat we in de laatste posts allemaal gezegd hebben. Ik verwacht dat ze het natuurlijk niet heel erg leuk vinden dat sommigen niet tevreden zijn met de nieuwe casseïne.
Enkel is dit niet de B&F die ik ken.
De B&F die ik ken luistert erg goed naar wat de klanten zeggen & vragen. Ik ben benieuw naar hen antwoord. Ik zelf (al weet ik natuurlijk niet zo veel als B&F & weet niet of het mogelijk is) ben voorstander van ook de oude verder te blijven verkopen in de toekomst samen met de nieuwe versie zodat iedereen zelf kan kiezen.
Zoals Zuipschuit zegt is de casseïne nu een echte topper op vlak van EKV maar dit zal ook wel aan zn prijs komen (zie grafieken) en ik denk dat de prijs ervan zal stijgen moest men besluiten om die ook te blijven verkopen.

Ook bij whey stijgt de prijs:
monthly_values_graph.png
monthly_values_graph.png

Zoals je kan zien kost casseïne veel meer dan whey. Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog geen prijsstijging van de whey hebben gezien. Van isolaat helaas wel al :p maar dat is niet volledig te vergelijken omdat ze ook van leverancier verandert zijn.

Laatst bewerkt:
Daar ben je nu wel véél te laat mee :p die bestelling is al lààààng de deur uit. Het is overigens altijd het beste om dit bij opmerkingen te plaatsen. Zelfs als je direct na je bestelling het hier post is er een vrij grote kans dat het niet op tijd wordt gezien & je bezorgt B&F op die manier ook extra werk. Als je er hier om vraagt moet men achter jouw bestelling gaan zoeken in hen opslagruimte tussen alle pakketten wat hen tijd kost & dit kunnen ze natuurlijk niet voor iedereen gaan doen. Bedankt voor je begrip.

Amai je vind de whey van B&F precies erg lekker, meteen drie potten :p. Ben verbaasd dat je je pakket zelfs nog niet ontvangen hebt vandaag, komt wellicht omdat je ook een Belg bent, voor sommige plaatsen in België kan het een dagje extra kosten.

---------- Toegevoegd ----------

Bedankt voor je bestelling!:)
-Whami

Nu heb ik Leon zn tekst gestolen:p sorry Leon.
Haha nu lijkt het helemaal alsof ik voor B&F werk:p (doe ik dus niet voor wie het niet door heeft;))

Laatst bewerkt:
Get a life

Je begint een beetje door te draaien

Laatst bewerkt:

Geen zorgen:) De kwaliteit is en blijft heel erg hoog. De smaak en oplosbaarheid worden een stuk beter. Je zal vanaf minuut 1 blij zijn, dat garandeer ik je:D

De inkoop van de nieuwe Micellar is duurder maar we houden de prijs hetzelfde:)

deze ook voor mijn vrouw besteld :)

graag sample bij bestelling 218318 in Aardbeiensmaak indien mogelijk! :cool:
op een gegeven moment ben je zo aan service gewend dat je aan jezelf gaat twijfelen... maar ik heb gisteren mijn bestelling niet gehad, en van de track en trace word ik ook niets wijzer... lijkt erop dat ik vandaag ook niets ga krijgen???

Ik ben verslaafd aan het raken aan de mix van Lean gain banaan met Whey Perfection Berry Blast :D Damn :D

Dank je wel!

Bestelling vanmiddag toegekomen, direct de Berry blast geprobeerd en moet zeggen dat het echt de lekkerste shake is die ik ooit gedronken heb :D

Bedankt! :D

Inderdaad is niet zo slecht.

De nieuwe smaak frambozen is ook heel lekker.
Onlangs pas geproefd dankzij een sample zakje.

Cookies (iets te zoet), Coconut, berry, frambozen zijn mijn favorieten.
Ik heb alle smaken al geproefd trouwens.

Mooie complimenten zo vroeg op de ochtend. :)

Whey perfection cappuccino + caffeine caps besteld, ben benieuwd naar beide, enige smaak die ik nog niet heb geproefd.

Caffeine van 4Everfit was niet zo sterk, gebruikte ik dan met name voor studeren.

Edit: B&F, bestelling verzonden, nu al? Ik dacht voor 18:00 = morgen in huis, nog sneller dus nu :D, dat is sick!

edit2: ja voor 22:00 morgen in huis, wat een service :)

Jij ook bedankt voor je bestelling! :)

Zo eerste bestelling ooit geplaatst! ;)
Hopelijk de eerste van de vele. :D

Werken jullie trouwens vrijdag?

Yes en donderdag ook, maar dan tot 5.

ik vraag me af hoe ik het beste magic EAA, cellmass nt en shakes kan combineren?

Gewoon mixen? ;)

ok is besteld ff kiijken wat ze ervan vind refnr:218799
heb het met mijn account besteld maar naar haar adres laten sturen dus zie het morgen wel verschijnen hier

Komt eraan! :)

Dat is inderdaad wel te laat, Robin. Probeer anders volgende keer het even bij je op- en aanmerkingen naar te zetten. Dan weet je zeker dat het direct meegaat. Nu vrees ik dat je pakket al weg is.

Maak ik er een leuk pakket van. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

monthly_values_graph.png
monthly_values_graph.png

Ben niet volledig zeker welke van beide er in de casseïne zit maar beide stijgen ongeveer gelijk :).
Weer eens afwachten op wat ze er bij B&F gaan over zeggen op wat we in de laatste posts allemaal gezegd hebben. Ik verwacht dat ze het natuurlijk niet heel erg leuk vinden dat sommigen niet tevreden zijn met de nieuwe casseïne.
De B&F die ik ken luistert erg goed naar wat de klanten zeggen & vragen. Ik ben benieuw naar hen antwoord. Ik zelf (al weet ik natuurlijk niet zo veel als B&F & weet niet of het mogelijk is) ben voorstander van ook de oude verder te blijven verkopen in de toekomst samen met de nieuwe versie zodat iedereen zelf kan kiezen.
Zoals Zuipschuit zegt is de casseïne nu een echte topper op vlak van EKV maar dit zal ook wel aan zn prijs komen (zie grafieken) en ik denk dat de prijs ervan zal stijgen moest men besluiten om die ook te blijven verkopen.

Ook bij whey stijgt de prijs:
monthly_values_graph.png
monthly_values_graph.png

Zoals je kan zien kost casseïne veel meer dan whey. Ik denk dat we blij mogen zijn dat we nog geen prijsstijging van de whey hebben gezien. Van isolaat helaas wel al :p maar dat is niet volledig te vergelijken omdat ze ook van leverancier verandert zijn.

De nieuwe Micellar is juist duurder:D We doen/deden het puur uit oogpunt van klant tevredenheid.:) Ik weet ook zeker dat jullie het achteraf best met mij eens zijn. Qua prijs voor jullie ook geen zorgen die houden we gelijk en in grootverpakking iets lager zelfs. We houden minder marge aan:cool:

Al met al is het voor ons een hele inspanning geweest om tot de nieuwe Micellar Perfection te komen. Ook al ben je nu heel tevreden met een product, ik weet bijna zeker dat jullie het een vooruitgang gaan vinden:)

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

op een gegeven moment ben je zo aan service gewend dat je aan jezelf gaat twijfelen... maar ik heb gisteren mijn bestelling niet gehad, en van de track en trace word ik ook niets wijzer... lijkt erop dat ik vandaag ook niets ga krijgen???

Haha, bedankt voor dat compliment. Ga het gelijk even uitzoeken voor je. :)

-Leon

Bij de nieuwe Micellar Casein staat:

Per 25g:
kcal 96,50
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 0,5 gram

en bij 100g:
Koolhydraten 6,5 gram

Dat kan niet kloppen :P

heb nu weer de "uw bestelling is verzonden" email, zal vanmiddag na het trainen nog eens checken :)

Die erg mooie shakebeker zat er bij mij niet in.. is overigens niet de eerste keer.

en

Ben je gek joh. Totaal niet nodig. Dit soort dingen gebeuren, no worries. maar wellicht dat je een final check wilt doen na het order pikken. Scheelt je weer na sturen voor de mensen die er veel waarde aan hechten.

en wellicht dat je nu even jullie info mail wilt lezen?

Daar ik dit keer niet iets mis, maar whey perfection heb gekregen in plaats van isolaat, en ik alleen maar isolaat bestel.

Wellicht is een kleine barcode qa check op je database voor het inpakken wel must aan het worden gezien jullie pickload ?

en

en wellicht dat je nu even jullie info mail wilt lezen?

Daar ik dit keer niet iets mis, maar whey perfection heb gekregen in plaats van isolaat, en ik alleen maar isolaat bestel.

Wellicht is een kleine barcode qa check op je database voor het inpakken wel must aan het worden gezien jullie pickload ?

Om welke bestelling gaat dit? Dan los ik het gelijk even op. :) En info wordt altijd gelezen. Als je mij persoonlijk wil bereiken kan dat ook op leon@. :)

-Leon

Bestelling 218749. Ik heb geen mail gekregen dat de bestelling verzonden is. Ik heb ervoor gekozen om het pakketje te laten bezorgen bij het postkantoor. Zou je willen nakijken of deze wel verzonden is? En krijg je ook daadwerkelijk een sms als deze aangekomen is bij het postkantoor? Alvast bedankt.

P.m Stiggie. :)

-Leon

En weer een bestelling bij bodyenfit Referentienummer: 219063,
Als jullie nog wat sample's over hebben heel graag :)

De Formadrol Extreme van LG Sciences is bij xxlnutrition 5 cent goedkoper. Niet dat iemand dat ook maar iets kan schelen maar ik dacht ik meld het even i.v.m. laagste prijsgarantie.

En of hier iets leuks bij kan:

Referentie nummer: 219066

De Formadrol Extreme van LG Sciences is bij xxlnutrition 5 cent goedkoper. Niet dat iemand dat ook maar iets kan schelen maar ik dacht ik meld het even i.v.m. laagste prijsgarantie.

En of hier iets leuks bij kan:

Referentie nummer: 219066

Ik ga even kijken. Blijf het wel zeggen dat bij de op- en aanmerkingen sneller gaat. :)

Bedankt!

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven