MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik had afgelopen vrijdag een order geplaatst met meerdere producten waaronder 2 potten extend,
ik had voor beide potten de refreshing watermelon besteld,echter ik heb 2 maal de lemonade gekregen,

nu weet ik nog van een tijd terug dat ik die lemonade eigenlijk vrij vies vond(net gal)
als het niet anders kan maak ik ze alsnog wel op daar niet van,maar het liefste heb ik toch eigenlijk wat ik besteld en betaald heb,

ik heb de potten nog niet aangebroken dus als het omgeruild kan worden graag :)

thx,mark

referentienummer is 219613

Had woensdag rond 21.30 besteld, dus mits donderdag feestdag, zou hij er vrijdag moeten geweest zijn, maar vrijdag en zaterdag ben ik altijd thuis geweest en niemand is langsgekomen. De trace and track staat nog steeds op "03.06.2011: Aflevering 1 werkdag uitgesteld vanwege nationale feestdag" , maar is wel al in distributie, dus ik verwacht hem morgen nog wel.

Leveren binnen de 3 dagen lijkt dus een meer haalbare slogan indien je in regio Leuven woont, hoewel ik vermoed dat de feestdagen er sowieso tussenzitten. Normaal heb ik alles wel binnen de twee dagen. Opzoeken is niet nodig maar ref nr = 219332

We zijn continue bezig met het zoeken naar verbeterpunten. Ook voor de bezorgdiensten. :) Ik zal contact opnemen met de TNT voor je. Gelukkig krijgt over het algemeen iedereen zijn pakket de volgende dag in huis. :)

Referentie nummer: 220618
Kan de sample in de smaak framboos? (heb betaald per vooruitbetaling)

Alvast bedankt!

Waarom staat er dan wel 'geweldig veel energie"? ''Meer'' energie is al een stuk eerlijker.

Waarom kan je bij de 24 Single Serving Sachets van whey perfection aangeven welke smaak je geeft? Dit lijkt me nogal wat verwarring te geven aangezien je (als het goed is) van elke smaak er 2 krijgt toch?

Samen met een maat een nieuwe bestelling geplaatst :).

Referentie nummer: 220686

Is het mogelijk om bij de sample van whey perfection, de smaak sweet apple te geven? want een andere maat wilt deze bestellen, maar wilt het eerst eens proeven.

P.M mij even je adres. Je pakket kan ik nu niet meer bij. :)

hallo,

ik had afgelopen vrijdag een order geplaatst met meerdere producten waaronder 2 potten extend,
ik had voor beide potten de refreshing watermelon besteld,echter ik heb 2 maal de lemonade gekregen,

nu weet ik nog van een tijd terug dat ik die lemonade eigenlijk vrij vies vond(net gal)
als het niet anders kan maak ik ze alsnog wel op daar niet van,maar het liefste heb ik toch eigenlijk wat ik besteld en betaald heb,

ik heb de potten nog niet aangebroken dus als het omgeruild kan worden graag :)

thx,mark

referentienummer is 219613

Mark, ik stuur je even een P.M :) Dan komt het helemaal in orde. Je hebt gelijk. :)

-Leon

Hallo,
komt er misschien nog een whey casseine aanbieding van ,
jullie huismerk ik wil er een weer bestellen maar vraag me eerst af of er een ,
aanbieding komt ivm de nieuwe labeling waar ik over had gelezen
bbmeal

Hallo,
komt er misschien nog een whey casseine aanbieding van ,
jullie huismerk ik wil er een weer bestellen maar vraag me eerst af of er een ,
aanbieding komt ivm de nieuwe labeling waar ik over had gelezen
bbmeal

We gaan inderdaad een casseine sample-actie doen voor de nieuwe casseine perfection. :)

-Leon

Komt de C&C van casseïne nog terug voor de nieuwe casseïne er is?

Dankje maar mijn vraag doelde op kort gezegd komt de oude casseine nog in de week aandbieding

gr

Dankje maar mijn vraag doelde op kort gezegd komt de oude casseine nog in de week aandbieding

gr

Poeeh, dat moet ik echt even kijken. Ik denk het niet, maar misschien dat er wat mogelijk is met de overstap naar de nieuwe casseine. Ik zal er even een notitie van maken. :)

-Leon

Heb je al een antwoord (geranamine caps van Primaforce: zowel bruin als wit)?

Is 8kg isolaat voor 128 euro een blijvende prijs? of weekaanbiedingprijs?

Kan ik result id ochtend gewoon mengen met men havermout, nadat ik het opgewarmd heb of beter apart?

Laatste vraag :p Had bij jullie eens postal gekocht vn lg sciences denk ik, maar ik kan nergens vinden hoeveel creatine er in zit per 2 maatschappen.

Sorry voor de vele vragen, alvast bedankt!

Een nieuwe casseine op komst? Ik heb blijkbaar iets gemist.. :)

Kan ik result id ochtend gewoon mengen met men havermout, nadat ik het opgewarmd heb of beter apart?

Laatste vraag :p Had bij jullie eens postal gekocht vn lg sciences denk ik, maar ik kan nergens vinden hoeveel creatine er in zit per 2 maatschappen.

Weekaanbieding ;) tot en met donderdag dus (vrijdag vroeg in de ochtend) :)
Een nieuwe casseine op komst? Ik heb blijkbaar iets gemist.. :)
Jep :p stond ook al bij 'verwacht' maar hebben ze terug verwijderd, mss zijn ze toch nog niet zeker wat ze precies willen doen.

Laatst bewerkt:
vraag me echt af hoe ze casseine lekkerder gaan krijgen ???

Heb je al een antwoord (geranamine caps van Primaforce: zowel bruin als wit)?

Ik heb er 1tje opengetrokken en bij mijn zijn ze allemaal wit. Kan je anders een foto maken en je batchnummer toesturen naar leon@

:)

Precies kan ik je niet zeggen, want ze gebruiken de ''Proprietary Formula''. Waardoor ze niet exact hoeven aan te geven hoeveel creatine er inzit.

-Leon

Wat denk je zelf? Per 50gram eerder richting 5gr crea of 10gr?

Zou je mijn vraag over result ook kunnen beantwoorden?

Bedankt!

Result zou ik apart nemen. Voor postal zou ik zeggen rond de 6 a 7 gram. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven