Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Research is inderdaad belangrijk, maar blijkbaar geloof jij heel snel mooie praatjes want er staan zat supps tussen die eigenlijk overbodig zijn. Dat je snel vooruitgang boekt heeft NIET te maken met je enorme supps inname, maar omdat je net pas begint. Het is gewoon lachwekkend hoeveel supps jij gebruikt gast, echt totaal onnodig. Ook dat je wat slikt omdat het toch op moet geeft wel aan wat voor research jij doet.
Ik snap je crea pauze ook niet trouwens, dat is overrated.
Dit slaat natuurlijk ook nergens op, met supps zal je met dit doel ook niks bereiken. Nogmaals ligt het hierbij het eten en niet bij de waslijst aan supss.& ook om te vermageren - gebruik ik eerder om bijkomend vet te voorkomen.
Verwijderd uit respect voor thread van B&F
Genoeg on-onderbouwde argumenten gehad. Enige waar ik naar luister is iets dat wetenschappelijk onderbouwd is. Heb mn laatste berichten verwijdert, hoort sowieso hier niet thuis.
Was vroeger bij mij ook zozo krijg je natuurlijk snel tekorten. Nu je examens hebt moet je daar nu niet op gaan letten maar probeer toch in de zomer wat fruit te beginnen eten. Ook dingen zoals yoghurt, noten (goed als vieruurtje of in de avond en meteen ook eiwitten
), zaden, ... zijn ook heel goed om elke dag wat van te eten. Als elke dag niet lukt toch af en toe proberen, is beter dan niets.

Hee Leon, Binnenkort komt mijn superbestelling bij jullie weer(wat verlaat door boete van officier van justitie etc etc) , maar ik vroeg me af wanneer de N-carbamylglutamaat nou binnen kwam?

*snifsnif* mijne stinken nieten smaken neutraal. Ik heb wel iets anders staan, komt niet van bij B&F en heb nog zeker genoeg van tot het einde van het jaar.
(enige supp die ik niet verkies bij B&F, sorry maar eerlijk is eerlijk héis ook compliment want de rest vind ik wel het beste bij jullie). Ik zou het wel leuk vinden moesten jullie met een knaller van een multi komen van jullie eigen merk. Hebben jullie daar al enige plannen toe, of is het iets dat jullie niet zo zien zitten?

Eind volgende week, Biobeast.
Vrienden, zullen we het verder lekker gezellig houden in dit topic? haha.
Kan ik ook nog de vragen van iedereen beantwoorden.
-Leon
---------- Post added di 7 jun 2011 at 08:51 ----------
We zijn op dit moment inderdaad bezig met het ontwikkelen van een paar toppertjes op het gebied van multi-vitamine en mineralen. Ik heb de eerste ingredienten al voorbij zien komen en het deze zien er top uit.
Binnenkort meer informatie.
Verder is op dit moment nog steeds Opti-Men een zeer populair product onder de multi-vitamines en mineralen voor de man.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Leon

thx leon, dan denk ik toch ook wat mee te bestellen![]()

Gister om te experimenteren eens Vitargo gebruikt, shitt, lekker is dat spul zeg. Je leest hier ook verhalen dat het nog eens werkt, en ja, kan niet anders bevestigingen. Bedankt Leon voor je advies maarweer![]()
We zijn op dit moment inderdaad bezig met het ontwikkelen van een paar toppertjes op het gebied van multi-vitamine en mineralen. Ik heb de eerste ingredienten al voorbij zien komen en het deze zien er top uit.![]()
Wordt dit eerder een simpel multi vitamine product zonder 'poespas', of gaat het eerder de richting uit van de meer geavanceerde multi vitaminen zoals ADAM/opti-men/orange triad/anavite?

De Ifoce Nutrition Dexaprine en Tropinol zijn binnen!
De Dexaprine is nieuw komt aankomende vrijdag in de weekaanbieding, maar de spetterende introductieprijs willen wij jullie niet langer achterwegen houden.![]()
Daarom is deze nu 29,90 ( normaal 40,- )!
Dexaprine - Iforce Nutrition
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
Tropinol - Ifoce Nutrition