XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan bestel je het tog in 2x ? Verzendkosten zijn tog gratis en je hebt 2x een sample. Vrij voor de hand liggend tog....
Ik bestel liever in 1 keer alles :p. Als ze 2x komen leveren zaagt mn moeder dak te veel koop, als ze 1x komen (ook al is het reuze doos) niet :D

Ik bestel liever in 1 keer alles :p. Als ze 2x komen leveren zaagt mn moeder dak te veel koop, als ze 1x komen (ook al is het reuze doos) niet :D

Een optie is om uw tweede bestelling op een ander adres te laten afleveren.
Doe ik soms ook, om dezelfde reden :D

Groet,

Daniell.

Haha, omg.. tuurlijk krijg je die korting niet buiten de weekaanbieding. Dan is de lol van de weekaanbieding er toch af :P haha.. In ieder geval, het lijkt me logisch dat ze hun voorraad casein leeg laten lopen en wachten op de nieuwe caseine. Ik denk dat cookies pas weer komt bij de nieuwe casein. Wanneer die komt, zal vast nog wel even duren (maandje ofzo) want hij is pas net aangekondigd..

Haha, omg.. tuurlijk krijg je die korting niet buiten de weekaanbieding. Dan is de lol van de weekaanbieding er toch af :P haha.. In ieder geval, het lijkt me logisch dat ze hun voorraad casein leeg laten lopen en wachten op de nieuwe caseine. Ik denk dat cookies pas weer komt bij de nieuwe casein. Wanneer die komt, zal vast nog wel even duren (maandje ofzo) want hij is pas net aangekondigd..
Ze zeiden dat ze nog wat binnen zouden krijgen van de huidige casseine, 2 smaken zijn al weer beschikbaar maar vrees er nu ook wel voor of C&C ook nog even terug komt.
Ik heb sowieso wel nog tijd tot donderdag en anders zie ik wel nog.

Laatst bewerkt:
Begin een beetje spijt te krijgen dat ik fast diet heb gekocht i.p.v. workout pill. De beloofde 'Geweldig veel energie' komt niet verder dan een beetje meer energie. Zelfs na 2/3 capsules en zowel op een lege- als 'na de lunch'maag geprobeerd. Jammer! Wie herkent dit en heeft betere resultaten met de nieuwe pre-workout pill?

En Whami, jij hebt toch niks te doen he? Als je zin hebt, kan je me ff helpen met economie haha?! :p

Heb net weer een pot whey besteld, kreeg ik een paar minuten later een mailtje met "bestelling verzonden". Zal wel betekenen dat TNT 'm morgen meeneemt.

Maar zelfs op zondag bestellingen verwerken? :eek: Netjes.

Begin een beetje spijt te krijgen dat ik fast diet heb gekocht i.p.v. workout pill. De beloofde 'Geweldig veel energie' komt niet verder dan een beetje meer energie. Zelfs na 2/3 capsules en zowel op een lege- als 'na de lunch'maag geprobeerd. Jammer! Wie herkent dit en heeft betere resultaten met de nieuwe pre-workout pill?

En Whami, jij hebt toch niks te doen he? Als je zin hebt, kan je me ff helpen met economie haha?! :p
:p ben begonnen met leren ;)
Heb je problemen met eco? Ik ben goed in economie, vind ik simpel en vooral de delen met berekeningen. Dat k*tfrans is wat anders:(. Moet wel zeggen dat supps toch wel goed helpen, 80% van de woordvertalingen (moet er honderden kennen) kan ik al na 1 keer lezen :).
Zal wel betekenen dat TNT 'm morgen meeneemt.
Jepz, morgen opgehaald door TNT en dinsdag in huis :)

Laatst bewerkt:
mensen hier met lean gain?

ben benieuwd hoeveel gram een serving nou precies bevat?

uit de beschrijving hebben ze het over 40gr eiwit per serving, maar dat staat ook bij hoeveelheden per 100gr, dat per 100gr er 40gr eiwit in zit.

is dan 1 serving 100gr?
Lijkt me redelijk veel namelijk?

mensen hier met lean gain?

ben benieuwd hoeveel gram een serving nou precies bevat?

uit de beschrijving hebben ze het over 40gr eiwit per serving, maar dat staat ook bij hoeveelheden per 100gr, dat per 100gr er 40gr eiwit in zit.

is dan 1 serving 100gr?
Lijkt me redelijk veel namelijk?
Kijk eens op vorige pagina naar Heljen zn antwoord, hij heeft lean gain.
1 scoop is 30 gram. Zelf neem ik altijd 3 goed volle scoops voor 100 gram te hebben.
Serving is 2-3 scoops dus een serving is 60-90 gram.

Laatst bewerkt:
whoops,

my bad, helemaal over het hoofd gezien. Was even helemaal vergeten dat ik die vraag al gesteld had gister avond :) dacht er net ineens aan en heb domweg getypt.

Sorry, en bedankt voor de info Heljen en Whami voor het wijzen op mijn tekort aan overzicht :D

Laatst bewerkt:
Pfff.... heb pas een shakebeker besteld bij jullie en is na 1 keer gebruiken al kapot (deksel gaat niet meer dicht)!
Koste 9 euro!
Zie hem ook al niet meer op jullie site staan.
Bedankt ;)

Dat is inderdaad niet de bedoeling en heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord van onze shakebekers. Stuur mij even p.m met je situatie en ref nummer en dan kijk ik er morgen naar. :)

Ik had een pot met cookies & cream whey perfection besteld, en er is een pot met cappuccino binnengekomen :(

Referentie nummer: 219680

Maak ik in orde. Excuus voor het ongemak. Kan je dit voor mij even in een P.M zetten dan fix ik het gelijk morgen op kantoor. Emailen mag ook. :)

Een optie is om uw tweede bestelling op een ander adres te laten afleveren.
Doe ik soms ook, om dezelfde reden :D

Groet,

Daniell.

Dat is inderdaad een goede optie om vervelende ouders te vermijden. :D

Om eerlijk te zijn niet veel over gehoord, maar Fast Diet is niet het eerste product wat je moet kiezen als je voor veel energie gaat. Dan is inderdaad de PreWorkout Power Pill of bijvoorbeeld NoxiPro een veel betere keuze. Fast Diet is puur voor het droogtrainen, maar zoals met elk product met stimulanten is het per persoon verschillend. :)

Heb net weer een pot whey besteld, kreeg ik een paar minuten later een mailtje met "bestelling verzonden". Zal wel betekenen dat TNT 'm morgen meeneemt.

Maar zelfs op zondag bestellingen verwerken? :eek: Netjes.

Deze is ingepakt en aangemeld bij de TNT. Nog niet opgehaald. :)

whoops,

my bad, helemaal over het hoofd gezien. Was even helemaal vergeten dat ik die vraag al gesteld had gister avond :) dacht er net ineens aan en heb domweg getypt.

Sorry, en bedankt voor de info Heljen en Whami voor het wijzen op mijn tekort aan overzicht :D

Geen probleem! Hoop dat je probleem is opgelost nu? :)

Is niet gelukt, zelfs niet met de extra dag vanwege de feesten :(. 2 dagen zonder whey :treuren:

Wat was je ref nummer? Zaterdagochtend is helaas afhankelijk van in welke gemeente je woont. Ik zal het even voor je uitzoeken.

-Leon

Ben in blijde verwachting voor morgen :D

Wat was je ref nummer? Zaterdagochtend is helaas afhankelijk van in welke gemeente je woont. Ik zal het even voor je uitzoeken.

-Leon

Had woensdag rond 21.30 besteld, dus mits donderdag feestdag, zou hij er vrijdag moeten geweest zijn, maar vrijdag en zaterdag ben ik altijd thuis geweest en niemand is langsgekomen. De trace and track staat nog steeds op "03.06.2011: Aflevering 1 werkdag uitgesteld vanwege nationale feestdag" , maar is wel al in distributie, dus ik verwacht hem morgen nog wel.

Leveren binnen de 3 dagen lijkt dus een meer haalbare slogan indien je in regio Leuven woont, hoewel ik vermoed dat de feestdagen er sowieso tussenzitten. Normaal heb ik alles wel binnen de twee dagen. Opzoeken is niet nodig maar ref nr = 219332

Referentie nummer: 220618
Kan de sample in de smaak framboos? (heb betaald per vooruitbetaling)

Alvast bedankt!

Om eerlijk te zijn niet veel over gehoord, maar Fast Diet is niet het eerste product wat je moet kiezen als je voor veel energie gaat. Dan is inderdaad de PreWorkout Power Pill of bijvoorbeeld NoxiPro een veel betere keuze. Fast Diet is puur voor het droogtrainen, maar zoals met elk product met stimulanten is het per persoon verschillend. :)

Waarom staat er dan wel 'geweldig veel energie"? ''Meer'' energie is al een stuk eerlijker.

Samen met een maat een nieuwe bestelling geplaatst :).

Referentie nummer: 220686

Is het mogelijk om bij de sample van whey perfection, de smaak sweet apple te geven? want een andere maat wilt deze bestellen, maar wilt het eerst eens proeven.

Waarom kan je bij de 24 Single Serving Sachets van whey perfection aangeven welke smaak je geeft? Dit lijkt me nogal wat verwarring te geven aangezien je (als het goed is) van elke smaak er 2 krijgt toch?

Samen met een maat een nieuwe bestelling geplaatst :).

Referentie nummer: 220686

Is het mogelijk om bij de sample van whey perfection, de smaak sweet apple te geven? want een andere maat wilt deze bestellen, maar wilt het eerst eens proeven.
Dank je, voor de bestelling:) We zijn tegenwoordig zo snel met inpakken dat je de vraag voor samples het best ook even bij "opmerkingen" kunt zeten bij de bestelling.

Thanks!:)
;) Zo kan je mogelijk Leon/Ilco het werk besparen om tussen de supplementen te gaan vissen (zou ik ook wel eens willen doen en met Catch it and you keep it :p).
Waarom kan je bij de 24 Single Serving Sachets van whey perfection aangeven welke smaak je geeft? Dit lijkt me nogal wat verwarring te geven aangezien je (als het goed is) van elke smaak er 2 krijgt toch?
De kolom smaken is automatisch gelijk bij elke rij. Links van het selectievak staat nog eens ( 12 x 2 verschillende smaken!). Ben er zeker van dat ze dat in de toekomst wel eens onder handen zullen nemen.
Mss het pakket van 12x2 smaken als een apart product plaatsen en ergens bij de uitleg van Whey er een link naar plaatsen? De nectar potten en sachets zijn ook als een apart product geplaatst.

Ik ga slapen:p morgen om 5u eruit :( sloppel voor wie nog wakker is en voor Leon/Ilco zal het een goede morgen zijn tegen wanneer hij dit leest:).

Laatst bewerkt:
;) Zo kan je mogelijk Leon/Ilco het werk besparen om tussen de supplementen te gaan vissen (zou ik ook wel eens willen doen en met Catch it and you keep it :p).
In het verleden verschillende keren gedaan, er is nooit op mij "eisen" ingegaan :). Daarom dat ik het hier vraag ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven