AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen van aankomende week:D

Isolaat Perfection
BCAA Pure Caps
Result!
Stacker Blackburn

De prijzen volgen vrijdagochtend om 8:00 uur precies:D

Hoi BenF,

Ik heb op 02-06-2011 de Isolaat Perfection besteld voor de normale prijs, de volgende dag ontvang ik jullie nieuwsbrief. En ik zie tot me verbazing dat de Isolaat Perfection in de aanbieding is.
Als ik dit had geweten dan zou ik wel eventjes een dag gewacht hebben, want als arme student draai je toch iedere dubbeltje om.
Zoals ik van jullie gewend ben, bied BenF een zeer goede service aan, vandaar dat ik ook een trouwe klant van jullie ben.

Hebben jullie misschien voorstel voor deze situatie?
Mijn referentienummer is: 219406

Mvg,

Karim

Werd reeds woensdag al gepost door B&F. Dus best volgende keer even woensdag/donderdag kijken, dan posten ze al welke aanbiedingen er gaan komen. ;)

Gister om 16.15 besteld, vandaag om 09.15 in huis.

Toppie!!

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Hoi BenF,

Ik heb op 02-06-2011 de Isolaat Perfection besteld voor de normale prijs, de volgende dag ontvang ik jullie nieuwsbrief. En ik zie tot me verbazing dat de Isolaat Perfection in de aanbieding is.
Als ik dit had geweten dan zou ik wel eventjes een dag gewacht hebben, want als arme student draai je toch iedere dubbeltje om.
Zoals ik van jullie gewend ben, bied BenF een zeer goede service aan, vandaar dat ik ook een trouwe klant van jullie ben.

Hebben jullie misschien voorstel voor deze situatie?
Mijn referentienummer is: 219406

Mvg,

Karim

Bij een volgende bestelling mag je mij een PM sturen dan brengen we het bedrag voor je in mindering of maken wij er een heel leuk pakket van:)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Werd reeds woensdag al gepost door B&F. Dus best volgende keer even woensdag/donderdag kijken, dan posten ze al welke aanbiedingen er gaan komen. ;)

Ja, meestal posten we de vooraankondiging op donderdagmiddag:)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de samples weer eens :thumb:

Bij een volgende bestelling mag je mij een PM sturen dan brengen we het bedrag voor je in mindering of maken wij er een heel leuk pakket van:)

Dit is nou de reden dat ik bij BenF bestel, helemaal top jongens.:thumbup:

Pfff.... heb pas een shakebeker besteld bij jullie en is na 1 keer gebruiken al kapot (deksel gaat niet meer dicht)!
Koste 9 euro!
Zie hem ook al niet meer op jullie site staan.
Bedankt ;)

+1 :p
Ik dacht deze ochtend dat we maandag waren (omdat de kids van mn buren don&vrijdag geen school hadden :p)
Mooi weer vandaag, studeren :(

Inderdaad :p Beu die vrije dagen :p
Tis precies 4 dagen zondag :p
Mja studeren .. :p Zou beter eens wat aan beginnen :( Maandag eerste examen :(

Inderdaad :p Beu die vrije dagen :p
Tis precies 4 dagen zondag :p
Mja studeren .. :p Zou beter eens wat aan beginnen :( Maandag eerste examen :(
Same, maar ik ben gisteren al begonnen, 2 uur geleerd, vandaag 2-3 uur geleerd :p. Wat heb je als eerste en welke richting doe je? Ik frans :( en als laatste examen nog eens frans :p. Om slecht te beginnen en slecht te eindigen:D.
Ik heb toch beetje de indruk dat we off-topic aant gaan zijn :p

Ik had een pot met cookies & cream whey perfection besteld, en er is een pot met cappuccino binnengekomen :(

Referentie nummer: 219680

Cappuccino WP

Heeft er trouwens iemand ervaring met de nieuwe smaak "Cappuccino" van Whey Perfection ?
Had het graag geweten :brew:

Groet,

Daniell.

Caseïne potten zijn er. Super lekker! Lijkt wel of de smaak verbeterd is. Mooie shakebeker ook ;). In de chocolate cream zie je veel cacaostukjes zitten :cool:. Alleen geen samples :).

Heeft er trouwens iemand ervaring met de nieuwe smaak "Cappuccino" van Whey Perfection ?
Had het graag geweten :brew:

Groet,

Daniell.
Mikeo26 zal je graag een antwoord geven:p
Had het ook al eens aan iemand gevraagd omdat ik nieuwsgierig was en dit was zn antwoord:):
Whami, cappuccino is de lekkerste smaak ooit :D:D En dat met water! Met melk weet ik nog niet, maar ik denk dat die dan nog lekkerder is, damn wat een smaak :) Precies wat ik lekker vind.
Update: deze heb ik ook nog gevonden:
Als je van een cappuccino houdt dan moet je deze sowieso nemen. De samken vind ik eigelijk identiek.

Laatst bewerkt:
Even een vraagje tussendoor aan de mensen die lean gain hebben;

hoeveel gram bevat 1 serving? (2 of 3 scoops)

B&F, ik zou graag gebruik maken van de weekaanbieding (denk eraan enkele potten isolaat te bestellen) maar ik wacht nog tot wanneer Beta ala & Casseine C&C terug zijn. Moesten deze niet meer binnen de termijn van de huidige weekaanbiedingen binnenkomen kan ik deze korting dan alsnog ontvangen wanneer ik mn bestelling dan uiteindelijk plaats?

Edit:
Even een vraagje tussendoor aan de mensen die lean gain hebben;

hoeveel gram bevat 1 serving? (2 of 3 scoops)
Ik heb dit teruggevonden: 'per serving van 50 gram'. -> zal 2 scoops zijn denk ik. Wacht mss best ook nog op het antw van B&F voor de zekerheid :p:).
Edit: Heljen heeft een correct antwoord gegeven enkele posts naar onder.

Laatst bewerkt:
Same, maar ik ben gisteren al begonnen, 2 uur geleerd, vandaag 2-3 uur geleerd :p. Wat heb je als eerste en welke richting doe je? Ik frans :( en als laatste examen nog eens frans :p. Om slecht te beginnen en slecht te eindigen:D.
Ik heb toch beetje de indruk dat we off-topic aant gaan zijn :p

Haha inderdaad :p Ik raak met moeite aan 2 uur per dag. Morgen zal ik eens een 8uur moeten leren of ik zal er niet raken voor maandag :(
Eumh ik doe Accountancy-Fiscaliteit, 2de jaar.
En jij?

Haha inderdaad :p Ik raak met moeite aan 2 uur per dag. Morgen zal ik eens een 8uur moeten leren of ik zal er niet raken voor maandag :(
Eumh ik doe Accountancy-Fiscaliteit, 2de jaar.
En jij?
Succes :p Bedrijfsmanagement marketing. Niet te saai wat jij doet?
Leon ging me nog wat marketingtips geven. Of is dit een slechte manier om een excuus uit te vinden om dat hier te posten? (Sorry Leon:p)

Laatst bewerkt:
Succes :p Bedrijfsmanagement marketing. Niet te saai wat jij doet?
Leon ging me nog wat marketingtips geven. Of is dit een slechte manier om een excuus uit te vinden om dat hier te posten? (Sorry Leon:p)

Ah jij volgt ook bedrijfsmanagement :D Tgogh saai. Niet echt hoor :p Alleen heel veel theorie dit semester :( Morgen eerste examen en ben nog zo goed als niet begonnen :( :p

B&F, ik zou graag gebruik maken van de weekaanbieding (denk eraan enkele potten isolaat te bestellen) maar ik wacht nog tot wanneer Beta ala & Casseine C&C terug zijn. Moesten deze niet meer binnen de termijn van de huidige weekaanbiedingen binnenkomen kan ik deze korting dan alsnog ontvangen wanneer ik mn bestelling dan uiteindelijk plaats?.

Dan bestel je het tog in 2x ? Verzendkosten zijn tog gratis en je hebt 2x een sample. Vrij voor de hand liggend tog....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven