Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
om hier even op terug te komen,de melon is hier al binnen met nog een gratis bidon erbij,
en ik mocht de potten extend lemonade tegen de helft van de prijs houden,
topservice..bedankt :)

je gaat er bijna van hopen dat er bij elke bestelling wat mis gaat ivm de genereuze compensatie die je dan krijgt:D

Graag gedaan. We hebben net een nieuw systeem ingevoerd waardoor we onze bestelling nog beter kunnen controleren. Dat is fijner voor de klant, maar ook voor ons zelf. :)

-Leon

Laurenz ofso weet niet hoe die met klanten om moet gaan heel erg dit
:) terwijl ik al heel lang bij jullie bestel.

Maar goed voortaan bestel ik ( en andere vrienden wel bij xxl )

Gl :)

Eigenlijk jammer dat er niet echt supps zijn om honger op te wekken, het is altijd onderdrukken onderdrukken onderdrukken (wat niet nodig is voor een rasechte ecto zoals ik :D). Waarom is dat eigenlijk niet? Veel medicijnen hebben dat wel als bijwerking, er moet toch wel een of ander extract bestaan zonder de farmaceutische werking?

Tot zover heb ik alleen een supp genaamd black hole gezien (en geprobeerd), fenegriek en b12 zuigtabs maar geen van die drie werkten voor mij (waar b12-injects overigens wel werkten).

Water? :D Kost niks! :D

Maar inderdaad, als er mensen zijn welke hier nog leuke supplementen voor weten dan hoor ik dat graag. :)

-Leon
Fenegriek 'Fenegriek is te verkrijgen in capsules en kan gewichtstoename bevorderen (wordt gebruikt door mensen die te licht zijn en door gezond eten niet aankomen).'
Dingen zoals lijnzaadolie worden er ook wel eens voor gebruikt. Onverzadigde vetten versnellen metabolisme en zo zou je sneller honger krijgen.
(Ook koolhydraten met hoge GI versterken hongergevoel maar ik vrees dat je dan ook te snel vet bij zou kunnen komen, moet je zelf meer eens dingen over opzoeken moest je dit willen doen)
Graag gedaan. We hebben net een nieuw systeem ingevoerd waardoor we onze bestelling nog beter kunnen controleren. Dat is fijner voor de klant, maar ook voor ons zelf. :)

-Leon
:thumb:Super
hoevaak en waarneer moet ik die kre alkalyn in nemen?
staat maximaal 4x perdag maar hoelaat dan??
Aanbevolen gebruik Kre-Alkalyn:

Trainingsdagen:
-1 capsule 's ochtends
-2 capsules voor de training
-1 capsule na de training

Rustdagen:
-1 capsule 's ochtends
-1 capsule 's avonds

Toch ook wat oppassen met Kre-Al, zou wel beter zijn dan mono maar ook ongezonder.

Wat is er toch gebeurt? Ik heb al 2-3 maal bestelling via hem gedaan en hij heeft me steeds heel goed geholpen. Alleen de laatste keer was hij een product en samples vergeten bijsteken maar dat kan wel eens gebeuren. Had Leon de volgende dag direct opgelost :).

Laatst bewerkt:
Tropinol... klinkt leuk natuurlijk!
Maar zijn die test-boosters vaak niet een beetje onzin?
Of doet dit echt wat het zegt dat het doet?

X

Fenegriek 'Fenegriek is te verkrijgen in capsules en kan gewichtstoename bevorderen (wordt gebruikt door mensen die te licht zijn en door gezond eten niet aankomen).'
Dingen zoals lijnzaadolie worden er ook wel eens voor gebruikt. Onverzadigde vetten versnellen metabolisme en zo zou je sneller honger krijgen.
(Ook koolhydraten met hoge GI versterken hongergevoel maar ik vrees dat je dan ook te snel vet bij zou kunnen komen, moet je zelf meer eens dingen over opzoeken moest je dit willen doen)

Trainingsdagen:
-1 capsule 's ochtends

Rustdagen:
-1 capsule 's ochtends
-1 capsule 's avonds

Toch ook wat oppassen met Kre-Al, zou wel beter zijn dan mono maar ook ongezonder.

Wat is er toch gebeurt? Ik heb al 2-3 maal bestelling via hem gedaan en hij heeft me steeds heel goed geholpen. Alleen de laatste keer was hij een product en samples vergeten bijsteken maar dat kan wel eens gebeuren. Had Leon de volgende dag direct opgelost :).

Kerel heeft mij ook direct geholpen toen ik een pot whey te weinig had ontvangen. Vriendelij en direct een pot opgestuurd.

Trainingsdagen:
-1 capsule 's ochtends

Rustdagen:
-1 capsule 's ochtends
-1 capsule 's avonds

Ik bestel met vrienden al heel lang nooit problemen niks. Maar als hij dan raar doet over een shakebaker? Achja maakt niet uit meer

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar je research hier achter ;)
Ga nu niet alles opnieuw opzoeken. Bufferstof in Kre-Al is Sodium carbonate = soda ash.
Speciaal voor jou wel snel 'mini research' gedaan om voorbeeld te kunnen geven:
- 'Soda ash is not classified as highly toxic, but can injure the eyes and irritate the skin upon contact and be harmful if ingested.'
- 'Soda ash is similar in appearance to baking soda (sodium bicarbonate). While baking soda is safe to ingest, soda ash is toxic and harmful if ingested.'
(je gaat er nu ook niet van doodgaan maar toch sowieso zou ik er niet te veel van binnen willen krijgen.)
Dat zijn niet dezelfde, deze zijn 'normaal' gedoseerd.
Soz niet gezien.
Als je er 3 van neemt heb je 40 meer EPA en 110 meer DHA binnen, of is dat geen oplossing?
Edit: Ah denk dat ik snap waarom je die wil als ik productinfo wat beter bekijk. Kan je altijd aan B&F vragen om toe te voegen aan assortiment, ze luisteren steeds heel goed naar de klant en zullen het op zn minst in overweging nemen:).

Laatst bewerkt:

Wat is er gebeurd dan? In de jaren dat ik bestel is er 3x iets misgegaan en dat werd direct verholpen zonder al te veel gezeur (#1 kreeg ik 2x whey isolaat ipv 2x micellar casein, kon 1 pot terugsturen en mocht 1 pot isolaat houden en kreeg de 2 juiste potten volgende dag nog binnen, #2 waren ze een product vergeten wat ik wel besteld had en kreeg dat direct de volgende dag binnen na melding + een gratis whey sample pakket, #3 had ik natabolic stack besteld maar stack was incompleet en dat werd ook gelijk nagestuurd).

Met XXL is overigens ook niets mis, had een keer een pot glutamine besteld voor een maat maar die vond het raar ruiken, toen teruggestuurd en René vond het ook raar ruiken en kregen toen 2 potten terug.

En ik denk dat je dit soort dingen beter kan regelen via PM, vooral als je een naam hebt. Denk niet dat ze moeilijk doen over shakebekers, moest op een gegeven moment aangeven dat ik geen shakebekers meer wou (voordat je je sample kon kiezen) omdat ik een plank vol had :D

Laatst bewerkt:
N.a.v. dit artikel wil ik eens proberen om 2000mg EPA en 1500mg DHA binnen te krijgen. Als ik dan 4 caps hoef te slikken is dat al een voordeel ten opzichte van bijv. 6,7 of 8 :)
Snap ik, had daarom daarnet ook edit gemaakt :). Ik zou mogelijk ook die ultra kopen moest die in het assortiment komen ten minste moest de prijs niet tonnen hoger zijn dan de gewone.

Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar ik hoop dat je mij de kans wilt geven om het op te lossen.

Kun je mij uitleggen wat er is gebeurd? Via PM of in het topic mag ook..

(ik ken jouw als een hele sympathieke klant en ook iemand die vaak een positieve bijdrage levert in ons topic.

Als iemand bij ons iets fout doet dan los ik dit persoonlijk en direct voor je op!! Dat beloof ik!:)

Net ff bestelling gedaan, ZMA(lekker slapen hoorde ik) en BCAA's top aanbieding!

Ref: 221624

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven