MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
klink bijna te mooi om waar te zijn,
serieus 160% meer vetverbranding per dag?

ik ben altijd een beetje sceptisch over deze supps, het zou wel super zijn als er inderdaad zo'n product zou zijn die z'n naam waar maakt,

ben alleen al te vaak teleurgesteld in zulke supps,
hoe denken jullie over dit product B&F?
veel goede recensies over gezien ?
wie weet is het een keer het proberen waard.

Volgens de Amerikanen is het vrij heftig. Zij beginnen ook eerst met een halve dosering. :) De reviews van langgebruik komen nog. :)

jullie hebben ook vast geen samples van de Dexaprine of wel? :P

---------- Post added di 7 jun 2011 at 12:35 ----------

na wat rondgezocht te hebben op het internet heb ik hem toch maar besteld,
misschien ga ik er wel een review over maken, ben benieuwd.

Nee geen samples helaas.

Dat zijn dus pillen en geen capsules?
Toevallig informatie over hoe groot die pillen zijn? (heb namelijk nogal moeite met dingen afslikken :p)

Toch wel van een wat groter formaat. +- 1 gram aan stoffen.

-Leon

leon,

Weet jij wat de GI is van jullie WMS?

Kom er toevallig "Sida Cordifolia" in assortiment? Hoor er nl. veel goeie dingen over bij mn matties

leon,

Weet jij wat de GI is van jullie WMS?

Ik meen tussen de 65 en 85. Ik moet dat nog wel even dubbel uitzoeken voor je. Er is naar mijn weten weinig bekend over de exacte GI waarde van Waxy Maize Starch. EDIT: Tussen de 60-70. :)

Ik kom er op terug. :)

-Leon

Kom er toevallig "Sida Cordifolia" in assortiment? Hoor er nl. veel goeie dingen over bij mn matties

Nog van een bepaald merk? Zal het eens navragen.

-Leon

Laatst bewerkt:
Eigenlijk jammer dat er niet echt supps zijn om honger op te wekken, het is altijd onderdrukken onderdrukken onderdrukken (wat niet nodig is voor een rasechte ecto zoals ik :D). Waarom is dat eigenlijk niet? Veel medicijnen hebben dat wel als bijwerking, er moet toch wel een of ander extract bestaan zonder de farmaceutische werking?

Tot zover heb ik alleen een supp genaamd black hole gezien (en geprobeerd), fenegriek en b12 zuigtabs maar geen van die drie werkten voor mij (waar b12-injects overigens wel werkten).

Eigenlijk jammer dat er niet echt supps zijn om honger op te wekken, het is altijd onderdrukken onderdrukken onderdrukken (wat niet nodig is voor een rasechte ecto zoals ik :D). Waarom is dat eigenlijk niet? Veel medicijnen hebben dat wel als bijwerking, er moet toch wel een of ander extract bestaan zonder de farmaceutische werking?

Tot zover heb ik alleen een supp genaamd black hole gezien (en geprobeerd), fenegriek en b12 zuigtabs maar geen van die drie werkten voor mij (waar b12-injects overigens wel werkten).

Water? :D Kost niks! :D

Maar inderdaad, als er mensen zijn welke hier nog leuke supplementen voor weten dan hoor ik dat graag. :)

-Leon

---------- Post added di 7 jun 2011 at 13:49 ----------

Nieuwe Pre-Workout Topper:)

FlashOver Omega Sports

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 45 doseringen 27,90!
2x 45 doseringen 49,90!

---------- Post added di 7 jun 2011 at 13:50 ----------

Rocket Fuel
ook nieuw:D

Geranamine 40 mg per caps

Hoi,

Ik ben bezig met een cleanbulk, ik gebruik nu peptopro na de training. Voor de training gebruik ik nu de whey isolaat, is het niet beter mbt. de vetverbranding de EAA of BCAA poeder te gebruiken.
Of hoe is jullie visie hierop :)

Hoi,

Ik ben bezig met een cleanbulk, ik gebruik nu peptopro na de training. Voor de training gebruik ik nu de whey isolaat, is het niet beter mbt. de vetverbranding de EAA of BCAA poeder te gebruiken.
Of hoe is jullie visie hierop :)

Nee hoor. Ik zou zeker niet teveel eiwit vervangen voor aminozuren, vanwege het tekort aan Kcal.

:)

-Leon

Damn wat een assortiment hebben jullie daar :p

Oke bedankt, houdt ik het bij de peptopro :) Zal vanavond dan bestellen!

Damn wat een assortiment hebben jullie daar :p

Waar ben je langs geweest? :)

Oke bedankt, houdt ik het bij de peptopro :) Zal vanavond dan bestellen!

Is goed! Bedankt voor je bestelling!

Zal ze redelijk goedkoop op BulkPowder.co.uk staan ... Maar nvm, bevat kleine hoeveelheden ephedrine... Sorry voor het ongemak

Dat gaat dan niet lukken, nee.:)

-Leon

bestelling binnengekregen en met de whey sample die ik had gevraagd. Superservice jongens!

Goede Actie komt er aan !

Ook hier mijn pot isolaat binnen met een extra whey sample erbij. Gisteren op het laatste moment gesteld en vanmorgen voor 11 uur binnen. TOPSERVICE!

hallo,

ik had afgelopen vrijdag een order geplaatst met meerdere producten waaronder 2 potten extend,
ik had voor beide potten de refreshing watermelon besteld,echter ik heb 2 maal de lemonade gekregen,

nu weet ik nog van een tijd terug dat ik die lemonade eigenlijk vrij vies vond(net gal)
als het niet anders kan maak ik ze alsnog wel op daar niet van,maar het liefste heb ik toch eigenlijk wat ik besteld en betaald heb,

ik heb de potten nog niet aangebroken dus als het omgeruild kan worden graag :)

thx,mark

referentienummer is 219613

om hier even op terug te komen,de melon is hier al binnen met nog een gratis bidon erbij,
en ik mocht de potten extend lemonade tegen de helft van de prijs houden,
topservice..bedankt :)

je gaat er bijna van hopen dat er bij elke bestelling wat mis gaat ivm de genereuze compensatie die je dan krijgt:D

om hier even op terug te komen,de melon is hier al binnen met nog een gratis bidon erbij,
en ik mocht de potten extend lemonade tegen de helft van de prijs houden,
topservice..bedankt :)

je gaat er bijna van hopen dat er bij elke bestelling wat mis gaat ivm de genereuze compensatie die je dan krijgt:D

Graag gedaan:) Als er ooit iets is dan kun je Leon of mij hier altijd direct bereiken. Daar zijn we voor.:D

hoevaak en waarneer moet ik die kre alkalyn in nemen?
staat maximaal 4x perdag maar hoelaat dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven