MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon,

Ik heb net mijn bestelling binnen! Helemaal te gek! :)
Had alleen wel een strik verwacht ;) haha

Niet lang geleden een shaker besteld die na 1 keer gebruiken alweer kapot was gegaan.
Om dit goed te maken heb ik 'Pre-workout PowerPill' gratis bij mijn nieuwe bestelling gekregen! Helemaal top, ben benieuwd naar de pill :)
Super service Leon, nogmaals bedankt :thumbs:

Van alle Suppfetisjisten die in dit topic al zijn gepasseerd ben jij tot nu toe de grappigste. b*ch spreek mij niet over research want eerlijk gezegd denk ik dat ik nog steeds jou broekje uit doe, tenzij het over supps gaat, dan win jij zeker champ!
Het kan me trouwens niet schelen wat voor ectogains jij vroeger maakte, ik zie nog steeds 70kg staan bij jou, ik gain momenteel 1kg VVM per maand met een minimum aan supps dus idd als je wil kunnen we binnen een jaartje eens afspreken en zien wie wie nu dwarft.
Ik heb je log bekeken en ik hef bij alles ongeveer evenveel en bij sommigen zelfs meer terwijl jij wellicht al langer traint. Hoe veel je weegt zegt niet alles. Ik heb foto gezien van iemand die deelnam aan wedstrijden en hij woog 70 maar he kicks both our asses. En blijkbaar doe ik ook niet onder voor je terwijl ik minder weeg.

Heb ook al gehad dat iemand tegen me zei: 'ja het is alleen door al die supps van jou dat je zo veel doet'. Bij iedereen kan je zo wel iets vinden om over te zagen, zou ik ook kunnen bij bijna op dit forum hier en dan zelfs beter onderbouwd dan wat jij hier loopt te zagen tegen me, maar dat doe ik niet. Iedereen heeft toch een zekere basis van respect nodig. Zij die veel ervaring hebben hebben al wat meer het recht om kritiek te geven maar daar hoor jij niet bij. Iedereen kan een grote mond opzetten, als je je wilt bewijzen doe dat dan in de gym en moest je daar tekortkomen zoek dan een andere plaats dan hier om je af te reageren. En iedereen zal kunnen bevestigen dat zij met een grote mond vaak de achterblijvertjes zijn in de gym. Ik zeg nou niet dat jij dit bent maar wees een echte en train je balls off om me de grond in te drukken met je stats over een jaar.

Laatst bewerkt:
Even door het gezeik heen: De samenstelling van Orange Triad die ik toenstraks heb binnengekregen is veranderd (in positieve zin :)). Misschien een recentere foto plaatsen op de site?

Een maand later is hij dan maar gestopt omdat hij het niet leuk vond dat hij niet zo verbeterd was. Waarom het verschil: voeding & supps & algemene gezondheid. Als je commentaar wilt geven moet je weten waarover je praat, hij wist niet waarover hij het had & jij nu ook niet. Geef maar lekker commentaar zonder opzoekingswerk & onderbouw maar verwacht dan niet dat je stats veel beter zullen zijn dan de mijne over enkele jaren.

No offence, maar de hoeveelheid supps die jij gebruikt gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Dat je in het begin van de sport zo vooruit gaat is normaal, je had met normale voeding precies dezelfde resultaten behaalt en veel geld bespaard.

No offence, maar de hoeveelheid supps die jij gebruikt gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Dat je in het begin van de sport zo vooruit gaat is normaal, je had met normale voeding precies dezelfde resultaten behaalt en veel geld bespaard.
Ik deel je mening deels.
Hoeveel supps iemand gebruikt is idd niet relevant.
Dat je in het begin snel verbeterd is idd normaal al moet ik er ook bij zeggen dat vele andere beginners waar ik train niet zo snel vorderen zoals ik.
Mn voeding zit goed en dat is natuurlijk het belangrijkste (80-90% moest ik er een cijfer moeten opzetten) maar ik ben er zeker van dat mn supps me ook geholpen hebben. Vele zie ik slechts als een deel van mn voeding omdat ik ze vooral neem voor een goede gezondheid. Mijn doel is niet enkel kracht maar ook gezondheid, daarom ga ik bv nooit steroïden nemen maar neem ik wel supps die de gezondheid helpen. Enkele supps zoals bv creatine voel ik echt wel een positieve uitwerking hebben en als ik er een tijdje mee stop dan merk ik ook dat mn training veel slechter gaan.

Verdere discussies in mn PM? De thread van B&F wordt nu steeds verder gevuld met wat hier eigenlijk niet thuis hoort.

Laatst bewerkt:
Ik deel je mening deels.
Hoeveel supps iemand gebruikt is idd niet relevant.
Dat je in het begin snel verbeterd is idd normaal al moet ik er ook bij zeggen dat vele andere beginners waar ik train niet zo snel vorderen zoals ik.
Mn voeding zit goed en dat is natuurlijk het belangrijkste (80-90% moest ik er een cijfer moeten opzetten) maar ik ben er zeker van dat mn supps me ook geholpen hebben. Vele zie ik slechts als een deel van mn voeding omdat ik ze vooral neem voor een goede gezondheid. Mijn doel is niet enkel kracht maar ook gezondheid, daarom ga ik bv nooit steroïden nemen maar neem ik wel supps die de gezondheid helpen. Enkele supps zoals bv creatine voel ik echt wel een positieve uitwerking hebben en als ik er een tijdje mee stop dan merk ik ook dat mn training veel slechter gaan.

Verdere discussies in mn PM? De thread van B&F wordt nu steeds verder gevuld met wat hier eigenlijk niet thuis hoort.

Dan ben je gewoon een mietje als je trainingen slechter gaan als je geen creatine neemt. SniperX huilde nog minder dan dit.

Daarnaast duurt het 4 weken voordat het overschot aan creatine uit je bloed/spieren is. Meneer de supps, het zit dus gewoon tussen je oren. Ben benieuwd welke supps nog meer tussen je oren zitten.

Laatst bewerkt:
Hoppa weer eens whey perfection mix besteld, heb er ook gelijk de rocket launch bijgevoegd, eens kijken wat het geeft :D

Snap wel niet hoe jullie er aan denken dat je er goed mee kan studeren.. Als ik caffeine en geranamine op heb dan sta ik te springen :D

Laatst bewerkt:
Dan ben je gewoon een mietje als je trainingen slechter gaan als je geen creatine neemt. SniperX huilde nog minder dan dit.
Ik neem niet enkel creatine. En sommige supps, onder andere creatine zijn bewezen dus het is normaal dat je wat minder doet zonder, of wil je dingen die bewezen zijn gaan tegenspreken?
:janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: :janken: nr1 crybaby:cool:
En nog over mn supps:
Al wat ik neem is:
1. Eiwitten
2. Carbs
3. De ingrediënten van een PWO
4. En verder nog enkele zaken die de gezondheid helpen.
Wat ik hier zie: 1-2-3 de shit die bijna iedereen die wat serieus traint neemt. En nummertje 4 enkele dingen die ik neem die de gezondheid helpen. Wat is daar mis mee? Omdat ik krachttraining doe mag ik niet met gezondheid bezig zijn? Overigens nam ik al 3 dingen voor gezondheid voor ik aan krachttraining begon. Omdat ik krachttraining doe zou ik deze niet meer mogen nemen? Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat ik er zo veel commentaar op krijg, wat ik nu neem is toch mijn zaak? Als ik nu graag dingen neem voor mn gezondheid, wat moet iemand anders zich dat nu aantrekken. Het enige wat je hier uit kan afleiden is dat er hier enkelen ofwel slecht geïnformeerd zijn of het enkel en alleen doen om sneer te kunnen uithalen.(en ik heb dan niet over iedereen die me ooit negatieve commentaar over iets gegeven heeft)

Laatst bewerkt:
Laten we een officiele pissing contest houden.

hey, ik heb gistere rond half zes 's avonds een bestelling geplaatst, deze is nog steeds niet geleverd maar op de link die ik kreeg van tnt staat wel al sinds deze morgen dat deze op de afleveringsroute zit. wanneer kan ik deze levering verwachten? de ref van mijn besteling is 221094.

groeten K.

@ Bodyenfit :

Ik ga binnenkort eens flink beginnen cutten en ik wil hiervoor wat supplementen hebben om deze verbranding wat te boosten, naast de cardio en voedingsaanpassingen.

Ik wil hiervoor een fatburner of zelfs een simpele stack samenstellen die zo weinig mogelijk nerveus maakt, geen hardcore shit zoals lipo-6 enzo, aangezien ik heel cafeïne-gevoelig ben. IK had sowieso al gedacht aan Fast Diet + eventueel nog groene thee extracten ofzo, maar ik kwam ook jullie verwachte Radical Fat Loss Stack tegen. Wat zijn zoal jullie ervaringen met CLA en Transform ? Ik heb namelijk gehoord dat L-carnitine enz niet veel nut hebben, en de werking nogal omstreden is.

Enige raad hierrond en eventueel een idee wanneer die radical fat loss stack gaat worden geintroduceerd ?

Heb 4 tabs (2 en half uur later nog 1 en nog eens half uur later nog 1) caffeïne van 200mg genomen en merk er nauwelijks iets van, ben wel minder moe maar had toch meer verwacht. Nooit eerder meer dan 1 tab genomen en had nog maar 10-15 keer ooit een caf tabje genomen, toch heb ik blijkbaar een zekere gewenning er aan terwijl ik nooit dingen gedronken heb met veel caf in.
Ik ga eens geranium bestelle vandaag of morgen, wou ik sowieso al eens toevoegen aan mn PWO. Heb echter nog niet veel opgezocht over geranium. Is geranium gezonder/minder ongezond dan cafeïne? En kunnen jullie er in de toekomst van jullie eigen merk van uitbrengen? Die nu op jullie site staan zijn hebben toch wel een prijsje, alles wat er af zou kunnen met een product van jullie eigen merk zou leuk zijn :p.

Laatst bewerkt:
Als je gezondheid voor alles gaat moet je je tog eens goed inlezen over de werking van bepaalde organen in het menselijk lichaam. Die shitload aan supps is wss nog slechter voot bv je lever dan een simpele kuur. Nog maar te zwijgen over bepaalde bloedwaardes.

Je hebt gewoon een gebrek aan kennis, wat niemand je kwalijk kan nemen aangezien je pas een jaartje bezig bent.

Als je gezondheid voor alles gaat moet je je tog eens goed inlezen over de werking van bepaalde organen in het menselijk lichaam. Die shitload aan supps is wss nog slechter voot bv je lever dan een simpele kuur. Nog maar te zwijgen over bepaalde bloedwaardes.

Je hebt gewoon een gebrek aan kennis, wat niemand je kwalijk kan nemen aangezien je pas een jaartje bezig bent.
Over elk supp dat ik neem weet ik wel wat. Kan wel zijn dat alles samen wat ik neem niet zo goed is voor bepaalde organen maar alles apart kijk ik toch altijd ook wel naar hoe gezond het is en als het niet zo gezond is neem ik het niet.
Die caffeïne die ik nu neem is uitzonderlijk voor mn examens, normaal vermeid ik het zo veel mogelijk en neem ik max 3 pilletjes ervan per week, neem het alleen wanneer ik dringend wat meer energie nodig heb. Over geranium heb ik nu ook nog niets opgezocht omdat ik examens heb dus weet niet hoe ongezond het zou zijn.

Over de effecten op mn organen van dit alles zal ik na mn examens wel iets opzoeken :). Btw, ik heb wel veel supplementen maar ik neem minder dan velen wellicht denken. Minstens de helft van mn supps neem ik niet dagelijks & van vele neem ik minder dan aanbevolen op de potjes. Ik zal je eens in PM sturen (later deze dag) wat ik op een normale dag neem en op trainingsdag en je zal zien dat het niet zo extreem is als het lijkt. Als je dan je mening er over gezegd hebt zal ik het mss ook hier ff posten in de hoop dat enkelen hier ophouden met hen gebleit. Ze zagen zonder veel te weten wat ik exact neem en zonder enige andere kennis over me :rolleyes::p. Gewoon zagen om te zagen dus :p. Van iedereen die hier al gereageerd heeft op mn supps ben jij denk ik tot nu toe wel degene met de meeste ervaring en wellicht ook beste stats, zie je meteen ook aan je reactie, jij bent niet zo gefrustreerd en hoeft niet onvriendelijk te doen om stoer over te komen. Heb ook wat in je posthistory gekeken, heb respect voor je.

Laatst bewerkt:
Haha nergens hoor :p Ik had het over weeral nieuwe producten die je daarjuist poste :D

Oh dacht al. Anders had je even moet aankloppen bij mij. :D

Net bestelling geplaatst. ben nog aan het twijfelen over de creatine, kan ik mischien wat samples van creatine krijgen als jullie die hebben?

alvast bedankt

referentienummer: 221727

Helaas geen samples van creatine. Bedankt voor je bestelling! :)

Hey Leon,

Ik heb net mijn bestelling binnen! Helemaal te gek! :)
Had alleen wel een strik verwacht ;) haha

Niet lang geleden een shaker besteld die na 1 keer gebruiken alweer kapot was gegaan.
Om dit goed te maken heb ik 'Pre-workout PowerPill' gratis bij mijn nieuwe bestelling gekregen! Helemaal top, ben benieuwd naar de pill :)
Super service Leon, nogmaals bedankt :thumbs:

Volgende keer met strik! :D

Dat was inderdaad vervelend van je Pro-Shaker. :)

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling.

Even door het gezeik heen: De samenstelling van Orange Triad die ik toenstraks heb binnengekregen is veranderd (in positieve zin :)). Misschien een recentere foto plaatsen op de site?

Goede tip! Dank je wel!

Hoppa weer eens whey perfection mix besteld, heb er ook gelijk de rocket launch bijgevoegd, eens kijken wat het geeft :D

Snap wel niet hoe jullie er aan denken dat je er goed mee kan studeren.. Als ik caffeine en geranamine op heb dan sta ik te springen :D

Dank je wel. Als je op springen staat dan met je het voor je gymastiek tentamen nemen? :D

Succes met het leren en de examens! :thumbs:

hey, ik heb gistere rond half zes 's avonds een bestelling geplaatst, deze is nog steeds niet geleverd maar op de link die ik kreeg van tnt staat wel al sinds deze morgen dat deze op de afleveringsroute zit. wanneer kan ik deze levering verwachten? de ref van mijn besteling is 221094.

groeten K.

Vandaag. :)

@ Bodyenfit :

Ik ga binnenkort eens flink beginnen cutten en ik wil hiervoor wat supplementen hebben om deze verbranding wat te boosten, naast de cardio en voedingsaanpassingen.

Ik wil hiervoor een fatburner of zelfs een simpele stack samenstellen die zo weinig mogelijk nerveus maakt, geen hardcore shit zoals lipo-6 enzo, aangezien ik heel cafeïne-gevoelig ben. IK had sowieso al gedacht aan Fast Diet + eventueel nog groene thee extracten ofzo, maar ik kwam ook jullie verwachte Radical Fat Loss Stack tegen. Wat zijn zoal jullie ervaringen met CLA en Transform ? Ik heb namelijk gehoord dat L-carnitine enz niet veel nut hebben, en de werking nogal omstreden is.

Enige raad hierrond en eventueel een idee wanneer die radical fat loss stack gaat worden geintroduceerd ?

Dan zou ik eerder kiezen voor de CLA + Transform. De Fast Diet is naar mijn mening wel stukje zwaarder dan bijvoorbeeld Lipo6X.

De Radical Fat Loss Stack kan je vanaf nu gewoon weer bestellen. :) Foto komt er naar aan! :D

-Leon

Gister mijn bestelling van Body & Fitshop ontvangen, helaas het verkeerde artikel geleverd. Had BCAA poeder besteld en kreeg BCAA caps. Opzich niet een groot probleem, echter zijn de caps 50 doseringen en de poeder 100. Gebeld waarbij ik doodleuk te horen kreeg dat de BCAA poeder alsnog geleverd wordt, gratis!!! Dat is nog eens service van de hoogste categorie.

Body & Fitshop... TOP!

Bodyenfitshop.
weten jullie al of de casseine nog in de weekaandbieding komt .
want ik begin mijn bodem al te zien van mijn pot haha :(

Gister mijn bestelling van Body & Fitshop ontvangen, helaas het verkeerde artikel geleverd. Had BCAA poeder besteld en kreeg BCAA caps. Opzich niet een groot probleem, echter zijn de caps 50 doseringen en de poeder 100. Gebeld waarbij ik doodleuk te horen kreeg dat de BCAA poeder alsnog geleverd wordt, gratis!!! Dat is nog eens service van de hoogste categorie.

Body & Fitshop... TOP!

Dank je wel. We zijn met een nieuw ordersysteem bezig waardoor de grote hoeveelheden bestellingen nu nog beter gemonitoord worden. :)

Bodyenfitshop.
weten jullie al of de casseine nog in de weekaandbieding komt .
want ik begin mijn bodem al te zien van mijn pot haha :(

Ilco is er nog druk mee bezig. Ik kan je in iedergeval met zekerheid zeggen dat de Dexaprine van Iforce nutrition in de weekaanbieding komt. :)

-Leon

Dank je wel. We zijn met een nieuw ordersysteem bezig waardoor de grote hoeveelheden bestellingen nu nog beter gemonitoord worden. :)

Ilco is er nog druk mee bezig. Ik kan je in iedergeval met zekerheid zeggen dat de Dexaprine van Iforce nutrition in de weekaanbieding komt. :)

-Leon
wel een goede fatburen.
maar hou me op de hoogte denk nog dat ik zo een weekje
door kan gaan met de casseine
bedankt voor de snelle reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven