XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enig idee waar dat wel voor een redelijke prijs te koop is? Mag ook via PM als het niet in het B&F topic mag/past.

Kun je niet zo 1-2-3 goedkoop aankomen; verzendkosten van t-nation.com (waar je direct kunt bestellen) zijn iets van 20 euro en dat is natuurlijk niet te doen tenzij je en masse inkoopt. Een manier om het te verkrijgen is gewoon rondgooglen; misschien heeft eBay, amazon of een andere suppshop het.

Ga nu niet alles opnieuw opzoeken. Bufferstof in Kre-Al is Sodium carbonate = soda ash.
Speciaal voor jou wel snel 'mini research' gedaan om voorbeeld te kunnen geven:
- 'Soda ash is not classified as highly toxic, but can injure the eyes and irritate the skin upon contact and be harmful if ingested.'
- 'Soda ash is similar in appearance to baking soda (sodium bicarbonate). While baking soda is safe to ingest, soda ash is toxic and harmful if ingested.'
(je gaat er nu ook niet van doodgaan maar toch sowieso zou ik er niet te veel van binnen willen krijgen.)

Soz niet gezien.
Als je er 3 van neemt heb je 40 meer EPA en 110 meer DHA binnen, of is dat geen oplossing?
Edit: Ah denk dat ik snap waarom je die wil als ik productinfo wat beter bekijk. Kan je altijd aan B&F vragen om toe te voegen aan assortiment, ze luisteren steeds heel goed naar de klant en zullen het op zn minst in overweging nemen:).

Het wordt gebruikt als bufferstof, dus die bijwerkingen gelden werken zo niet meer.

Net ff bestelling gedaan, ZMA(lekker slapen hoorde ik) en BCAA's top aanbieding!

Ref: 221624

Dank je!:) De BCAA Pure Caps zijn inderdaad heel scherp:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added di 7 jun 2011 at 17:05 ----------

Enig idee waar dat wel voor een redelijke prijs te koop is? Mag ook via PM als het niet in het B&F topic mag/past.

No problem :)

---------- Post added di 7 jun 2011 at 17:06 ----------

Tropinol... klinkt leuk natuurlijk!
Maar zijn die test-boosters vaak niet een beetje onzin?
Of doet dit echt wat het zegt dat het doet?

X

Tropinol is wel super populair gewoon. Het is een nieuwe generatie van testosteron stimulerende supplementen en de recenties zijn ook erg positief. :)

Volgens mij staan deze ook al beschreven hier op Dutchbodybuilding.com. Zal het even nalezen voor je. :)

-Leon

Bestelling ontvangen, bedankt voor de extra preworkout sample van jullie!

Heb inmiddels de result is geproefd, vind hem echt goed meevallen van smaak, zeker na de reacties erover gelezen te hebben. Over de geur hadden ze overigens wel gelijk :D

Mooie actie die jullie doen!

Laatst bewerkt:
Kan ik nog helemaal niks over zeggen helaas. :)

-Leon
Ik ga er vanuit dat het product nog een geruime tijd op zich zal laten wachten (niet erg natuurlijk)?

Juist een schattig mini-pakketje binnen gekregen (17x16x16 cm ) :o (helaas was prijs niet evenredig met de grootte van de doos :D)
En die rode pillendoos is echt heel nice! ;)
Kan ik ze beter uit elkaar houden ook!

B&F, komt de Beta Alanine ook nog in poedervorm?

Laatst bewerkt:
Jawel, wel gezien, maar ik meende dat er eerder ook al wat was met de poedervorm dus vandaar dat ik het vraag.

Ik denk dat het heel verrassend is dat juist jij dat neemt ;)
???Waarom verrassend dat ik Beta-Alanine neem? Die ik had was van ander merk maar is op dus wacht nu ook al ff tot die van B&F terug te verkrijgen is. Neem ik als deel van mn PWO die ik steeds zelf samenstel om zelf de dosering van alles te kunnen bepalen en aan te kunnen passen.

Ik had het over die Anabolic ZMA. Maar goed, ik wacht nog op je PM over je supps en je motivaties.

motivaties? dan krijg je gewoon 5 pagina's gecopypaste productbeschrijvingen van de B&F website :) verder dan die website is hij volgens mij ook nooit gekomen in zijn 'research' naar supps.

Ik had het over die Anabolic ZMA. Maar goed, ik wacht nog op je PM over je supps en je motivaties.
Dan moet je wel weten van welke je dat wil, in dat bericht stond ook dat ik ze niet allemaal ging uitleggen, stuur me PM met max 3 ervan en dan antwoord ik wel vrijdag/zaterdag.

Als je het van ZMA wil weten kan ik al ff kort zeggen:
Zink: tegen puisjes, had ik vroeger veel last van. Heeft ook nog andere gezondheidsvoordelen...
Magnesium: dit wil ik zelfs niet uitleggen, zou duidelijk genoeg moeten zijn.
B6: kort gezegd goed voor de gezondheid, niet het doorslaggevende ingrediënt voor mij.
Ik ben een slechte slaper dus betere nachtrust is zeker ook deel van de reden waarom ik het neem.

Zinc neem ik ook apart: in de ochtend 1 tab van 50mg.
Magnesium-calcium tab: neem ik enkel voor de Magnesium. Calcium en zink gaan niet samen dus neem ik deze steeds apart, meestal uur voor de training.
ZMA: neem ik 1 of 2 van voor het slapen gaan.
motivaties? dan krijg je gewoon 5 pagina's gecopypaste productbeschrijvingen van de B&F website :) verder dan die website is hij volgens mij ook nooit gekomen in zijn 'research' naar supps.
Hoor wie het zegt, nutteloze post. Als je mij commentaar wilt geven maak dan aub dat je zelf ten minste wat degelijke ervaring en stats hebt, thx!
Heb in het begin van het jaar toen ik begon met wat meer supps te gebruiken de zelfde reactie gehad van iemand die samen met mij was gestart met trainen. In het begin waren we even goed (slecht). 4 maanden later was ik enorm verbeterd, hij was ook verbeterd maar absoluut niet zo veel als ik. Een maand later is hij dan maar gestopt omdat hij het niet leuk vond dat hij niet zo verbeterd was. Waarom het verschil: voeding & supps & algemene gezondheid. Als je commentaar wilt geven moet je weten waarover je praat, hij wist niet waarover hij het had & jij nu ook niet. Geef maar lekker commentaar zonder opzoekingswerk & onderbouw maar verwacht dan niet dat je stats veel beter zullen zijn dan de mijne over enkele jaren.

Laatst bewerkt:
Net bestelling geplaatst. ben nog aan het twijfelen over de creatine, kan ik mischien wat samples van creatine krijgen als jullie die hebben?

alvast bedankt

referentienummer: 221727

Hoor wie het zegt, nutteloze post. Als je mij commentaar wilt geven maak dan aub dat je zelf ten minste wat degelijke ervaring en stats hebt, thx!
Heb in het begin van het jaar toen ik begon met wat meer supps te gebruiken de zelfde reactie gehad van iemand die samen met mij was gestart met trainen. In het begin waren we even goed (slecht). 4 maanden later was ik enorm verbeterd, hij was ook verbeterd maar absoluut niet zo veel als ik. Een maand later is hij dan maar gestopt omdat hij het niet leuk vond dat hij niet zo verbeterd was. Waarom het verschil: voeding & supps & algemene gezondheid. Als je commentaar wilt geven moet je weten waarover je praat, hij wist niet waarover hij het had & jij nu ook niet. Geef maar lekker commentaar zonder opzoekingswerk & onderbouw maar verwacht dan niet dat je stats veel beter zullen zijn dan de mijne over enkele jaren.

Van alle Suppfetisjisten die in dit topic al zijn gepasseerd ben jij tot nu toe de grappigste. b*ch spreek mij niet over research want eerlijk gezegd denk ik dat ik nog steeds jou broekje uit doe, tenzij het over supps gaat, dan win jij zeker champ!
Het kan me trouwens niet schelen wat voor ectogains jij vroeger maakte, ik zie nog steeds 70kg staan bij jou, ik gain momenteel 1kg VVM per maand met een minimum aan supps dus idd als je wil kunnen we binnen een jaartje eens afspreken en zien wie wie nu dwarft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven