AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
230Kcal per dosering van 60 gram dus 383 per 100 gram.

Wow dat is best veel voor in de cut!! Wil hier maximaal 200 kcal aan besteden (dus klein schepje). Wanneer kan ik die dan het beste nemen, voor of na de training (tijdens is geen optie). Of zal ik hem helemaal weglaten en in de bulk weer oppakken?

Wow dat is best veel voor in de cut!! Wil hier maximaal 200 kcal aan besteden (dus klein schepje). Wanneer kan ik die dan het beste nemen, voor of na de training (tijdens is geen optie). Of zal ik hem helemaal weglaten en in de bulk weer oppakken?
Best is na de training. Ik zou toch aanraden na de training sowieso wat te nemen, desnoods in een hele kleine hoeveelheid. Weet niet of anderen of Leon hiermee akkoord gaan. Ik gebruik ook nooit de volle 60g. Ik neem altijd 15 gram perfect carbs + 20-25 gram WMS (ik zit niet in cut).

Laatst bewerkt:
In de cut en zowel de bulk altijd 75 gram vitargo/wms en 50 gram Whey. :)

-Leon

Persoonlijk gebruik ik het volgende protocol:
30min PRE training: 25gr Whey + 20gr WMS + 5gr BCAA
Intra Training: 20gr WMS + 5gr BCAA
POST Training: 40gr WMS + 25gr whey

Iets meer dan 75gr WMS maar meer verdeeld. Ik weeg trouwens ergens rond de 75Kg gok met iets onder de 10% aan vet.

Iets meer dan 75gr WMS maar meer verdeeld. Ik weeg trouwens ergens rond de 75Kg gok met iets onder de 10% aan vet.
Ik denk dat je toch vooral wat meer whey na je training zou mogen nemen? Lijkt me wat aan de lage kant.

25 gr whey weinig??

hij neemt voor die tijd ook al 25 gr, dan heb je rondom training 50gr beschikbaar, dat plus datgene wat je nog rondom je training uit normale voeding haalt.... meer dan zat in ieder geval...

Met een degelijk voedingsschemais 25-30gr whey voor/na de training meer dan zat...

Ik denk dat je toch vooral wat meer whey na je training zou mogen nemen? Lijkt me wat aan de lage kant.

Mwoah, een uurtje erna eet ik nog eens 4 hele eieren :) Dit schema is me zo voorgesteld door een sport dietist. Hij heeft me ook geholpen in de cut die ik gedaan heb, dus ik volg het nog even op. Mocht het niets opleveren kan ik altijd nog gaan klagen, maar ik denk dat het wel goed komt :)

25 gr whey weinig??

hij neemt voor die tijd ook al 25 gr, dan heb je rondom training 50gr beschikbaar, dat plus datgene wat je nog rondom je training uit normale voeding haalt.... meer dan zat in ieder geval...

Met een degelijk voedingsschemais 25-30gr whey voor/na de training meer dan zat...
Dit dus! :) Zo denk ik er persoonlijk ook over, daarnaast heb ik tijdens de training ook nog eens BCAA's :)

Laatst bewerkt:
Geen avondeten/lunch carbs?
Kun je eens een voorbeeld geven van je voedingsschema (mag ook per pm)?

Ik neem gemiddeld 420 gram eiwit per dag. Meestal

Whey+ brinta sochtends, kipfilet daarna, panga, biefstuk, zalm, kipfilet in de pan. Dan ga ik trainen en daarna neem ik dus de Vitargo+Whey, 4 eieren, Whey.

Elke maaltijd is meestal 45 gram eiwit. Ik houd wel een lekker vol gevoel. :)

De koolhydraten zitten gemiddeld op 105 gram.

-Leon

Laatst bewerkt:
Vraagje, is er een mogelijkheid dat jullie 'ooit' een Pistache/pindakaas (of chocolate pindakaas) smaak krijgen? :D

Waarom 5g BCAA bij de pre-training als je al 25g whey neemt?

Waarom 5g BCAA bij de pre-training als je al 25g whey neemt?

Bcaa's worden snel opgenomen dus dan heb je voor de training al de aminozuren in je lichaam. Volgens mij heeft de whey meer dan 30 min nodig dus de aminozuren worden dan geleidelijk aan tijdens + na de training opgenomen.

Correct me if im wrong. :p.

Zelf doe ik een uur voor training 30 gram whey.
Net ervoor PeptoPro of Magic EAA
Tijdens 10 gram in mijn drinken
En dan erna weer PeptoPro of Magic EAA
En dan 30 min na de training een 50 gram whey.

Edit: 18000 posts :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven