230Kcal per dosering van 60 gram dus 383 per 100 gram.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vanaf nu bij Hemavol altijd 2 Gratis sachets Maximize V2
---------- Post added wo 8 jun 2011 at 14:42 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Radical Fat Loss Stack is ook beschikbaar![]()
Best is na de training. Ik zou toch aanraden na de training sowieso wat te nemen, desnoods in een hele kleine hoeveelheid. Weet niet of anderen of Leon hiermee akkoord gaan. Ik gebruik ook nooit de volle 60g. Ik neem altijd 15 gram perfect carbs + 20-25 gram WMS (ik zit niet in cut).Wow dat is best veel voor in de cut!! Wil hier maximaal 200 kcal aan besteden (dus klein schepje). Wanneer kan ik die dan het beste nemen, voor of na de training (tijdens is geen optie). Of zal ik hem helemaal weglaten en in de bulk weer oppakken?
Ahh, kan je die sachets ook los bestellen voor 2 eu ofzo bij je bestelling? Of worden die door iforce geregeld voor de maximize?
In de cut en zowel de bulk altijd 75 gram vitargo/wms en 50 gram Whey.
-Leon

75 gram ook voor iemand van mijn gewicht (70kg)? Ik eet meestal ook 1-2 uur na workout als dat iets uitmaakt.In de cut en zowel de bulk altijd 75 gram vitargo/wms en 50 gram Whey.
-Leon

Ben er ook wel in geinteresseerd om zo'n maximize sachet los te kunnen kopen. Die wou ik al lang eens proberen
En als je moet kiezen tussen voor of na, moet echt wat kcal weglaten uit mn schema namelijk...![]()

Ik denk dat je toch vooral wat meer whey na je training zou mogen nemen? Lijkt me wat aan de lage kant.Persoonlijk gebruik ik het volgende protocol:
30min PRE training: 25gr Whey + 20gr WMS + 5gr BCAA
Intra Training: 20gr WMS + 5gr BCAA
POST Training: 40gr WMS + 25gr whey
Iets meer dan 75gr WMS maar meer verdeeld. Ik weeg trouwens ergens rond de 75Kg gok met iets onder de 10% aan vet.
Geen avondeten/lunch carbs?Helaas, verkopen we niet los.
Erna. Verder neem ik dan alleen maar brinta in de ochtend. De rest van de dag allemaal eiwit + vet en nog op 3000+ kcal.![]()
Ik denk dat je toch vooral wat meer whey na je training zou mogen nemen? Lijkt me wat aan de lage kant.
Dit schema is me zo voorgesteld door een sport dietist. Hij heeft me ook geholpen in de cut die ik gedaan heb, dus ik volg het nog even op. Mocht het niets opleveren kan ik altijd nog gaan klagen, maar ik denk dat het wel goed komt 
Dit dus!25 gr whey weinig??
hij neemt voor die tijd ook al 25 gr, dan heb je rondom training 50gr beschikbaar, dat plus datgene wat je nog rondom je training uit normale voeding haalt.... meer dan zat in ieder geval...
Met een degelijk voedingsschemais 25-30gr whey voor/na de training meer dan zat...
Zo denk ik er persoonlijk ook over, daarnaast heb ik tijdens de training ook nog eens BCAA's 
Geen avondeten/lunch carbs?
Kun je eens een voorbeeld geven van je voedingsschema (mag ook per pm)?

Persoonlijk gebruik ik het volgende protocol:
30min PRE training: 25gr Whey + 20gr WMS + 5gr BCAA
Intra Training: 20gr WMS + 5gr BCAA
POST Training: 40gr WMS + 25gr whey
Iets meer dan 75gr WMS maar meer verdeeld. Ik weeg trouwens ergens rond de 75Kg gok met iets onder de 10% aan vet.
Ik krijg het zo aangereikt... Ik kan het wel eens navragen als je echt wilt weten?Waarom 5g BCAA bij de pre-training als je al 25g whey neemt?
Waarom 5g BCAA bij de pre-training als je al 25g whey neemt?

Waarom 5g BCAA bij de pre-training als je al 25g whey neemt?
.