MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net weer een mooie bestelling geplaatst
ref. 89986

Fijne dagen!

weer ff 1 bestellingkje gedaan. Whey protein van Scivation:)

referentie: 89987

misschien nog mogelijk een nieuwe/ouder sampletje bij te sluiten... eiwit/boosters zijn altijd welkom om te kunnnen proberen weer.:cool:

Dank je! (sampling zit erbij

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Zo, net weer een mooie bestelling geplaatst
ref. 89986

Fijne dagen!

Dank je, jij ook fijne dagen:) (sampling er ook bij

Oke top, bedankt!

gister 4 potjes lipotropic protein besteld en zijn alweer binnen! bedankt voor de snelle levering en de shakebeker :)

fijne feestdagen!

gister 4 potjes lipotropic protein besteld en zijn alweer binnen! bedankt voor de snelle levering en de shakebeker :)

fijne feestdagen!

Hmmm hier in België zijn er precies problemen met de koerierdienst , maandag besteld , onder rembours, en nog niks gezien vandaag :(

Jow bf, ik ga dalijk een tonnetje whey bestellen; te verschepen naar noord-brabant.
Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Fijne feestdagen alvast bij jullie mooi bedrijf!

Hmmm hier in België zijn er precies problemen met de koerierdienst , maandag besteld , onder rembours, en nog niks gezien vandaag :(

De bestelling is direct na bestellen ook verzonden. Ik heb je even een mailtje gezonden met alle gegevens. Belgie duurt deze week idd even iets langer..

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Jow bf, ik ga dalijk een tonnetje whey bestellen; te verschepen naar noord-brabant.
Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Fijne feestdagen alvast bij jullie mooi bedrijf!

Dank je!:kerst: We werken vandaag gewoon de hele dag en alle bestellingen gaan er nog uit. Ik verwacht de levering dan de eerste werkdag na kerst (=maandag).

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

fijne feestdagen!

Jij ook fijne feestdagen!

Gisteren Lipotropic Protein, TMS en MultiVitamine weer binnen gekregen.

Weer een snelle levering, en een shake beker! Ik ben tevreden.

Fijne dagen!

De bestelling is direct na bestellen ook verzonden. Ik heb je even een mailtje gezonden met alle gegevens. Belgie duurt deze week idd even iets langer..

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Dank je!:kerst: We werken vandaag gewoon de hele dag en alle bestellingen gaan er nog uit. Ik verwacht de levering dan de eerste werkdag na kerst (=maandag).

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ok Bedankt :thumb:

Zo bestellinkje is geplaatst en ook betaald :D
Hebben jullie mischien nog wat samples van applied?, ben wel nieuwsgierig naar rpm of drive....

Gtrz sjek
nummertje 42353.

Zo bestellinkje is geplaatst en ook betaald :D
Hebben jullie mischien nog wat samples van applied?, ben wel nieuwsgierig naar rpm of drive....

Gtrz sjek
nummertje 42353.

We wel wat liggen, Applied weet ik niet zeker, als we het hebben dan doen we dat erbij:)

Fijne kerstdagen!

gisteren besteld en vandaag alweer binnen:D
postbode had het er moeilijk mee, groot pakket en gladde oprit haha
bedankt voor de extra`s!

Wat is de status van bestelling
89792 ?

Maandag bestelt ...

Laatst bewerkt:
K*t TNT , ik weet ook wel dat B&F daar niks aan kan doen. Het vervelende is dat je het huis niet uit kan als je een bestelling verwacht.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Misschien heb je geluk en beunt er een postbezorger bij op de feestdagen :roflol:

Ik heb al vanalles meegemaakt met die kerels :duh: Ik durf te wedden dat ie maandagvoormiddag voor de deur staat want dan is er zeker niemand thuis..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven